Powoli czas zaczynąć
: 08 gru 2011, 11:11
Witam
Idzie zima, więc czas zacząć gromadzić materiały na budowę. Jak już wcześniej wspominałem w planie jest budowa trajki na bazie mercedesa w123 240D. Chcę zostawić tył samochodu cofnąć silnik ze skrzynią i obudować ramą a z przodu dać jedno koło to tak w skrócie. Teraz kilka pytań:
- Jakich rur użyć? Czy te rodzaje stali z tematu http://e-trike.pl/forum/materia-na-ram- ... m-t74.html nadają się czy trzeba użyć jakiejś innej stali ze względu na większe obciążenie (czy tylko średnica i grubość ścianki załatwia sprawę)?
- Czy na przednie zawieszenia idzie taka sama stal jak na ramę?
- Mocowanie lag do półek - czy lagi są tylko wsunięte w półki i ściśnięte śrubkami w naciętej półce? (w motocyklu mam od góry wkręcone śrubki ale tamto zawieszenie to inna konstrukcja)
Chwilowo to chyba wszystkie pytania na które chciałbym uzyskać odpowiedź
Pozdrawiam
Idzie zima, więc czas zacząć gromadzić materiały na budowę. Jak już wcześniej wspominałem w planie jest budowa trajki na bazie mercedesa w123 240D. Chcę zostawić tył samochodu cofnąć silnik ze skrzynią i obudować ramą a z przodu dać jedno koło to tak w skrócie. Teraz kilka pytań:
- Jakich rur użyć? Czy te rodzaje stali z tematu http://e-trike.pl/forum/materia-na-ram- ... m-t74.html nadają się czy trzeba użyć jakiejś innej stali ze względu na większe obciążenie (czy tylko średnica i grubość ścianki załatwia sprawę)?
- Czy na przednie zawieszenia idzie taka sama stal jak na ramę?
- Mocowanie lag do półek - czy lagi są tylko wsunięte w półki i ściśnięte śrubkami w naciętej półce? (w motocyklu mam od góry wkręcone śrubki ale tamto zawieszenie to inna konstrukcja)
Chwilowo to chyba wszystkie pytania na które chciałbym uzyskać odpowiedź
Pozdrawiam