custom pisze:Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości...
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ