Strona 8 z 8

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 21 sie 2016, 21:10
autor: rożek
Lipa pisze:
adaśko pisze:
Lipa pisze:Kurde temat z 2012r... nieźle :mrgreen: Od tego czasu wiele się zmieniło - co rok nowy silnik :mrgreen: :mrgreen:
Postanowiłem temat odświeżyć

... no i nie byłbym sobą gdyby w tym roku nie było nowego serca !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jedzie, jedzie.... niedługo przyjedzie :twisted:
Weź mnie Lipa nawet nie wkurwiaj
Dzwonie do gościa z Wisły
Silnik subaru 2,5 rs ,ale juz sprzedany :( gatka szmatka i takie tam
okazuje się ,że uprzedzil mnie jeden taki z miasta Torunia i nawet mi powiedział z imienia i nazwiska kto taki śmiał mnie uprzedzić
:evil: :evil: :evil:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Adaś - kto pierwszy ten ma Subaru RS :mrgreen:
a ile toto ma kuni ?

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 21 sie 2016, 22:14
autor: Lipa
fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 22 sie 2016, 06:29
autor: custom
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 22 sie 2016, 09:49
autor: Lipa
custom pisze:
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ 8)

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 22 sie 2016, 12:01
autor: GREGOR
Lipa zdumiewasz mnie w tej wiedzy o Subaru , ciekaw jestem tylko ile to coś będzie jarało wachy i kto na to wyrobi :D

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 22 sie 2016, 14:42
autor: Lipa
GREGOR pisze:Lipa zdumiewasz mnie w tej wiedzy o Subaru , ciekaw jestem tylko ile to coś będzie jarało wachy i kto na to wyrobi :D
Gregor pali tak jak wszystkie - ile wlejesz :mrgreen: :mrgreen: ale 10l/100 km spokojnie musisz liczyć.... chociaż o ile dobrze pamiętam mój garb 1,6 na podwójnym dolocie też nie był oszczędny... a co do funu to nie ma co porównywać :mrgreen: :mrgreen:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 22 sie 2016, 16:16
autor: custom
Lipa pisze:
custom pisze:
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ 8)
I wszystko jasne , zapytałem bo miałem niedaleko silnik EJ25 156 kucy w hooj tani , ale teraz nie żałuję że go przegapiłem .

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

: 25 sie 2016, 11:18
autor: adaśko
custom pisze:
Lipa pisze:
custom pisze:
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ 8)
I wszystko jasne , zapytałem bo miałem niedaleko silnik EJ25 156 kucy w hooj tani , ale teraz nie żałuję że go przegapiłem .
http://allegro.pl/silnik-subaru-impreza ... 54850.html