Wyrzuć pompę załóż silnik

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
ODPOWIEDZ
rożek
Member
Member
Posty: 3247
Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: rożek »

Lipa pisze:
adaśko pisze:
Lipa pisze:Kurde temat z 2012r... nieźle :mrgreen: Od tego czasu wiele się zmieniło - co rok nowy silnik :mrgreen: :mrgreen:
Postanowiłem temat odświeżyć

... no i nie byłbym sobą gdyby w tym roku nie było nowego serca !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jedzie, jedzie.... niedługo przyjedzie :twisted:
Weź mnie Lipa nawet nie wkurwiaj
Dzwonie do gościa z Wisły
Silnik subaru 2,5 rs ,ale juz sprzedany :( gatka szmatka i takie tam
okazuje się ,że uprzedzil mnie jeden taki z miasta Torunia i nawet mi powiedział z imienia i nazwiska kto taki śmiał mnie uprzedzić
:evil: :evil: :evil:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Adaś - kto pierwszy ten ma Subaru RS :mrgreen:
a ile toto ma kuni ?
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: Lipa »

fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: custom »

Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: Lipa »

custom pisze:
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ 8)
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: GREGOR »

Lipa zdumiewasz mnie w tej wiedzy o Subaru , ciekaw jestem tylko ile to coś będzie jarało wachy i kto na to wyrobi :D
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: Lipa »

GREGOR pisze:Lipa zdumiewasz mnie w tej wiedzy o Subaru , ciekaw jestem tylko ile to coś będzie jarało wachy i kto na to wyrobi :D
Gregor pali tak jak wszystkie - ile wlejesz :mrgreen: :mrgreen: ale 10l/100 km spokojnie musisz liczyć.... chociaż o ile dobrze pamiętam mój garb 1,6 na podwójnym dolocie też nie był oszczędny... a co do funu to nie ma co porównywać :mrgreen: :mrgreen:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: custom »

Lipa pisze:
custom pisze:
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ 8)
I wszystko jasne , zapytałem bo miałem niedaleko silnik EJ25 156 kucy w hooj tani , ale teraz nie żałuję że go przegapiłem .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Wyrzuć pompę załóż silnik

Post autor: adaśko »

custom pisze:
Lipa pisze:
custom pisze:
Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości... 8)
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ 8)
I wszystko jasne , zapytałem bo miałem niedaleko silnik EJ25 156 kucy w hooj tani , ale teraz nie żałuję że go przegapiłem .
http://allegro.pl/silnik-subaru-impreza ... 54850.html
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości