a ile toto ma kuni ?Lipa pisze:Adaś - kto pierwszy ten ma Subaru RSadaśko pisze:Weź mnie Lipa nawet nie wkurwiajLipa pisze:Kurde temat z 2012r... nieźle Od tego czasu wiele się zmieniło - co rok nowy silnik
Postanowiłem temat odświeżyć
... no i nie byłbym sobą gdyby w tym roku nie było nowego serca !!!
jedzie, jedzie.... niedługo przyjedzie
Dzwonie do gościa z Wisły
Silnik subaru 2,5 rs ,ale juz sprzedany gatka szmatka i takie tam
okazuje się ,że uprzedzil mnie jeden taki z miasta Torunia i nawet mi powiedział z imienia i nazwiska kto taki śmiał mnie uprzedzić
Wyrzuć pompę załóż silnik
-
- Member
- Posty: 3261
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości...
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości...
Omne Trinum Perfectum.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.custom pisze:Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości...
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
Lipa zdumiewasz mnie w tej wiedzy o Subaru , ciekaw jestem tylko ile to coś będzie jarało wachy i kto na to wyrobi
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
Gregor pali tak jak wszystkie - ile wlejesz ale 10l/100 km spokojnie musisz liczyć.... chociaż o ile dobrze pamiętam mój garb 1,6 na podwójnym dolocie też nie był oszczędny... a co do funu to nie ma co porównywaćGREGOR pisze:Lipa zdumiewasz mnie w tej wiedzy o Subaru , ciekaw jestem tylko ile to coś będzie jarało wachy i kto na to wyrobi
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
I wszystko jasne , zapytałem bo miałem niedaleko silnik EJ25 156 kucy w hooj tani , ale teraz nie żałuję że go przegapiłem .Lipa pisze:Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.custom pisze:Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości...
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ
Omne Trinum Perfectum.
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Wyrzuć pompę załóż silnik
http://allegro.pl/silnik-subaru-impreza ... 54850.htmlcustom pisze:I wszystko jasne , zapytałem bo miałem niedaleko silnik EJ25 156 kucy w hooj tani , ale teraz nie żałuję że go przegapiłem .Lipa pisze:Dokładnie. Tak jak mówiłem 2,5 w wersji europa czyli 156 kucy czyli ten najtańszy i najbardziej dostępny silnik w imprezie/legacy i o takim gadaliśmy. Jest to rozwiercone 2,0 z modyfikacjami. I tak jak mówiłem jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się przegrzewał bo robi to nawet w autach z fabrycznym chodzeniem. Do tego ma cienkie denka tłoków, które lubią "wpaść" do środka... O wiele lepszym wyborem jest 2,5 w wersji 165 KM na dużych głowicach ale to znowu nie jest europa . Rzadko się trafiają i cena jest już znaczna... Gość z Olsztyna wystawia takie coś na OLX za prawie 4tys. - rok 2000. Wszystkie te silniki były montowane w autach I/II generacji.custom pisze:Ciekawy temat , bo na zlocie jeszcze w Babkach mówiłeś Marek , że silniki subaru o pojemnościach 2,5 L są tak rozwiercone , że lepiej je omijać do trajek ? Podobno jest to opinia waszego znajomka od silników .Lipa pisze:fabrycznie 175-177 KM zależy gdzie przeczytasz... ale to już jest panie hameryka więc daje możliwości...
Ten to jest wersja na amerykę z płaskimi pokrywami zaworów /nowszy typ/ - taki jak ma Rob w swoim WRX. Subaru 2,5 RS jest tańszą alternatywą dla uturbionego WRX'a. Taki silnik jak i 2,5 na dużych głowicach powinny dać radę w traji. To jeśli chodzi o te starsze silniki. Oczywiście wszystkie 2,5 z nowszych aut również sprostają naszym wymaganiom... ale mówimy tu o kwotach 5 tys. na "dzień dobry" za sam silnik... w takim wypadku osobiście kupiłbym silnik od Subaru BRZ
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość