Trajk z silnikiem GSX 1100 F

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Witam.
Może ktoś z was robił trajke na łańcuchu i moście. Może doradził by jak rozwiązac napęd. Jaką przekładnie zastosowac itd
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: yunkers »

robić nie robiłem, ale ze zdjęcia wynika że się w prosty sposób da, tyle że most musiałby na sucho chodzić, gdybym sam kombinował to raczej dałbym przekładnię kątową za silnikiem a dalej to już klasycznie, powodzenia

................z innego tematu doczytałem że już ten kierunek wytyczyłeś, przekładnia to musowo jakaś konkretniejsza, duże kosiarki, rozdrabniacze do gałęzi, bądź coś z lżejszego przemysłu - silnik ma dość mocy więc przekładnie można dopasować 1:x>1, jak masz obawy czy wytrzyma to można taki patent zastosować jak na wale od strony sprzęgła w Junaku, nawet jak się coś posypie w przekładni to zapobiegnie to uszkodzeniu skrzyni czy silnika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Czarek-trike
Posty: 9309
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: Czarek-trike »

http://www.sikors-choppers.com/ tu masz stronkę gościa co zrobił trójkołową XJR'e .
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Ja juz mam przekładnie 1:1 z rozrzutnika do nawozu. Jest ona w obudowie żeliwnej z wałkami fi 25. Przekładnia jest w oleju. Most mam z bety e36 przełożenie 1:3,4 . To przełożenie daje prawie to samo co zębatki koła i silnika. Ale koła trajki są mniejsze więc będzie wolniejsza ale mocniejsza. Przecież nie musi jechac 200. Zobaczymy. Daje jeszcze gumę na wale co powinno zniwelowac szarpnięcia . Jeszcze jedna sprawa nie widziałem trajki z silnikiem motocyklowym i zawieszeniem niezależnym?? Może wy widzieliście ?? . Ludziska idą na łatwizne i dają mosty sztywne mocowane na wahaczu motocyklowym.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Jeszcze jedno. Jak długo pochodzi suchy most ??? Tak jak robią ??? dla mnie to bez sens.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3156
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: zetor »

a czy aby napewno jest to dobre miejsce do ciągniecia takiego tematu tutaj?
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: yunkers »

pyciu80 pisze: Jeszcze jedna sprawa nie widziałem trajki z silnikiem motocyklowym i zawieszeniem niezależnym?? Może wy widzieliście ?? . Ludziska idą na łatwizne i dają mosty sztywne mocowane na wahaczu motocyklowym.
Nie wiem czy rozumiem twoje pytanie, ale co ma silnik do zawieszenia niezależnego? Jeżeli będziesz robił wg tego co opisujesz to napęd i most mocowane są w sztywnej konstrukcji, a wahacze możesz zrobić jakie zechcesz, kwestia dopasowania półosi.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Cały czas do przodu :)))
może jakieś uwagi ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: agramer1966 »

Dobra ... :mrgreen:
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: Luksky »

ale cudeńko powstaje...........
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: Wiktor »

Mam pewną uwage
Obniż siedzenie i to mocno bo na ostrym winklu mozesz sie zdziwic
to nie motocykl i nie mozesz kompensowac sily odsrodkowej pochyleniem
a fizyki nie oszukasz
idą zmiany
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: winda »

i przy okazji linia trajki na tym skorzysta
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: yunkers »

ja się nie wypowiem bo raczej zniechęcę :)
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: mechanior »

wiktor ma rację, jeszcze w dodatku z pasażerem na zakręcie będzie próbowała podnieść jedno koło z tyłu.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: custom »

Ciekawe jakie będzie miała brzmienie docelowo ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Siedzenie wygląda tylko tak wysoko . Nie mogę dac niżej bo mam pod nim przekładnię kontową. Będzie OK. To nie pierwsze moje cudo :)
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Tak idę w przód :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: winda »

no fajnie. oponki mogą być szersze pod te botniki
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

nie wejdą . Błotniki są na styk. Opony to 245/17". Takie zdjęcie :)
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

IMG_5473.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

Najbardziej to boję się tej przekładni czy ona mi wytrzyma :( . Zastosowałem z rozrzutnika do nawozu zębatki kątowe zanurzone w oleju. osie fi 25. Zrobiłem tak że na silniku mam zębatkę 15 zębów na przekładnie 16, przekładnia 1:1 a most z bety 1:3,2 . na zębatkach w gsx było 1:3,3. Ciekawe jak to się zachowa
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
pyciu80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Schodnia, Ozimek, Opole
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: pyciu80 »

IMG_5472.JPG
IMG_5472.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1441
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: maciey »

Na prostych zębach :shock:
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: mechanior »

może mieć ta przekładnia trochę ciężko, w rozrzutniku nie ma czegoś takiego jak w pojazdach przy dodawaniu gazu siły mają jeden kierunek i luzy są wykasowane, najgorszy jest moment kiedy puścisz gaz, momenty obrotowe i szybko zmieniają kierunek i wszystkie luzy zaczynają się pogłębiać, poza tym pewnie ta przekładnia nie jest przystosowana do takich obrotów jak w traji, a toporne i mocne przekładnie lubia się rozjebać jak dostaną wysokich obrotów. u nas w robocie mamy taki kombajn do produkcji elementów do kardanów i na jednej z operacji części są gwintowane, jeden silnik napędza całą przekładnie z czterema wrzecionami na raz, gwintowniki wjeżdżają w część i w ułamku sekundy hamulec na silniku zatrzymuje całą przekładnie i daje kopa do tyłu żeby gwintowniki wyjechały, na maszynie jest kilka przekładni które wiercą, wytaczają , frezują ale tylko ta z gwintownikami jak dostanie minimalnego luzu to w moment ścina kliny albo zrywa zawleczki i mamy robotę. może akurat ta z rozrzutnika wytrzyma nie wiem, jak nie sprawdzisz to się nie przekonamy :wink:
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Czarek-trike
Posty: 9309
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Trajk z silnikiem GSX 1100 F

Post autor: Czarek-trike »

pyciu80 pisze:Tak idę w przód :)
ten wydech supertrapp zajebioza :D
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości