Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
: 09 paź 2011, 22:58
na chuj Ci foty? Jedna fotka starczy-one wszystkie takie samelukasz pisze:no to czekam na foty.
na chuj Ci foty? Jedna fotka starczy-one wszystkie takie samelukasz pisze:no to czekam na foty.
Rob_trike pisze:wypadało by się spytać o zgodę itd itp - tak z grzeczności - żartujęlukasz pisze:nie no z tym wkurwieniem to tylko tak.
dziękujęlukasz pisze:super robota ale nie widze.
gdzieś mam rys techniczne - jak nie zapomnę i znajdę wkleję na forum....lukasz pisze:w rury wspawane oski na dzwignie z tulejami i nakrecone podnozki czy podnozki sa z podtoczeniem na dzwignie i gwintem aby wkrecic w rury? a te talezyki przy rurach to po co, a i jaka tolerancje zrobic na tuleji w mm aby po skreceniu nie scisnac dzwigni
WITAM Kolegę ja w sprawie tego rysunku jest gdzieś bo chętnie skorzystam i zrobię sobie coś takiego w swojej trajce. Pozdrawiam
Co do wykonania to ja sobie to tak wymyśliłem - opisze choć to nie to co rys
w rurę ramy wpuszczony jest kawałek wałka - jest zatoczenie aby zrobić kołnierz do oparcia na rurze... W tym kawałku wałka jest otwór z gwintem. Za kołnierzem jest mniejsz średnica wałka do otworu dzwigni Szerokośc dzwigni np 9.9 mm Zatoczenie 10 mm.... W otwór wkręcona szpilka - na to nakręcam podest od stopy
Opis hujowy ale tak mniej wiecej to działa
Cześć a masz może ten rysunek chętnie skorzystam bardzo fajnie to wyglądaRob_trike pisze:wypadało by się spytać o zgodę itd itp - tak z grzeczności - żartujęlukasz pisze:nie no z tym wkurwieniem to tylko tak.
dziękujęlukasz pisze:super robota ale nie widze.
gdzieś mam rys techniczne - jak nie zapomnę i znajdę wkleję na forum....lukasz pisze:w rury wspawane oski na dzwignie z tulejami i nakrecone podnozki czy podnozki sa z podtoczeniem na dzwignie i gwintem aby wkrecic w rury? a te talezyki przy rurach to po co, a i jaka tolerancje zrobic na tuleji w mm aby po skreceniu nie scisnac dzwigni
Co do wykonania to ja sobie to tak wymyśliłem - opisze choć to nie to co rys
w rurę ramy wpuszczony jest kawałek wałka - jest zatoczenie aby zrobić kołnierz do oparcia na rurze... W tym kawałku wałka jest otwór z gwintem. Za kołnierzem jest mniejsz średnica wałka do otworu dzwigni Szerokośc dzwigni np 9.9 mm Zatoczenie 10 mm.... W otwór wkręcona szpilka - na to nakręcam podest od stopy
Opis hujowy ale tak mniej wiecej to działa