na chuj Ci foty? Jedna fotka starczy-one wszystkie takie samelukasz pisze:no to czekam na foty.
podnozki i dzwignie dla kierowcy
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
-
- Posty: 464
- Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
- Kontakt:
Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
fotka dzwigni sprzegla ale tej laczacej cieglo z linka nie przy stopce nie wiem dokladnie jak to ma wygladac
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 01:22
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
Rob_trike pisze:wypadało by się spytać o zgodę itd itp - tak z grzeczności - żartujęlukasz pisze:nie no z tym wkurwieniem to tylko tak.
dziękujęlukasz pisze:super robota ale nie widze.
gdzieś mam rys techniczne - jak nie zapomnę i znajdę wkleję na forum....lukasz pisze:w rury wspawane oski na dzwignie z tulejami i nakrecone podnozki czy podnozki sa z podtoczeniem na dzwignie i gwintem aby wkrecic w rury? a te talezyki przy rurach to po co, a i jaka tolerancje zrobic na tuleji w mm aby po skreceniu nie scisnac dzwigni
WITAM Kolegę ja w sprawie tego rysunku jest gdzieś bo chętnie skorzystam i zrobię sobie coś takiego w swojej trajce. Pozdrawiam
Co do wykonania to ja sobie to tak wymyśliłem - opisze choć to nie to co rys
w rurę ramy wpuszczony jest kawałek wałka - jest zatoczenie aby zrobić kołnierz do oparcia na rurze... W tym kawałku wałka jest otwór z gwintem. Za kołnierzem jest mniejsz średnica wałka do otworu dzwigni Szerokośc dzwigni np 9.9 mm Zatoczenie 10 mm.... W otwór wkręcona szpilka - na to nakręcam podest od stopy
Opis hujowy ale tak mniej wiecej to działa
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 01:22
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
Cześć a masz może ten rysunek chętnie skorzystam bardzo fajnie to wyglądaRob_trike pisze:wypadało by się spytać o zgodę itd itp - tak z grzeczności - żartujęlukasz pisze:nie no z tym wkurwieniem to tylko tak.
dziękujęlukasz pisze:super robota ale nie widze.
gdzieś mam rys techniczne - jak nie zapomnę i znajdę wkleję na forum....lukasz pisze:w rury wspawane oski na dzwignie z tulejami i nakrecone podnozki czy podnozki sa z podtoczeniem na dzwignie i gwintem aby wkrecic w rury? a te talezyki przy rurach to po co, a i jaka tolerancje zrobic na tuleji w mm aby po skreceniu nie scisnac dzwigni
Co do wykonania to ja sobie to tak wymyśliłem - opisze choć to nie to co rys
w rurę ramy wpuszczony jest kawałek wałka - jest zatoczenie aby zrobić kołnierz do oparcia na rurze... W tym kawałku wałka jest otwór z gwintem. Za kołnierzem jest mniejsz średnica wałka do otworu dzwigni Szerokośc dzwigni np 9.9 mm Zatoczenie 10 mm.... W otwór wkręcona szpilka - na to nakręcam podest od stopy
Opis hujowy ale tak mniej wiecej to działa
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
Ale z opisu Roba wszystko wynika. Czego nie czaisz ze chcesz jeszcze rysunek.
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy
Bo to mialo byc tak, dano wedke a chce sie od razu rybe. Czyli daj daj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości