Strona 3 z 4

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 10:14
autor: bandit
po kiego grzyba utrudniać sobie życie i ładować lewarek biegów pod prawą łapę?

przy ząłożeniu , że rolgaz jest w normalnym miejscu, czyli po prawej, to procedura zmiany biegu wygladą tak:

puszczamy rolgaz wciskamy sprzęgło, silnik schodzi z obrotów, łapiemy lewarek, zmieniamy bieg, łapiemy rolgaz dodając gazu i puszczamy sprzegło, i zwiększamy prędkość, która nam zleciała podczas całego manewru zmiany....

bez sensu.

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 10:18
autor: fidel
mazda pisze:Małymi krokami idzie do przodu, po BMW e36 coupe 1.8is M44, musze jechac do Irlandii a to nie nastąpi szybko. :mrgreen:
Światowa traja się szykuje. :shock: Mazda zanim ty pozwozisz graty z całego świata, to ci życia braknie. Pamiętaj że chłopy żyją krótko. :( Chciało by się powiedzieć -śpieszmy się robić trajki, bo możemy nie zdążyć.

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 10:19
autor: bandit
fidel pisze:
mazda pisze:Małymi krokami idzie do przodu, po BMW e36 coupe 1.8is M44, musze jechac do Irlandii a to nie nastąpi szybko. :mrgreen:
Światowa traja się szykuje. :shock: Mazda zanim ty pozwozisz graty z całego świata, to ci życia braknie. Pamiętaj że chłopy żyją krótko. :( Chciało by się powiedzieć -śpieszmy się robić trajki, bo możemy nie zdążyć.
To nawet Oil jest dalej ze swoimi pracami nad trają....

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 10:55
autor: mazda
Taka moja praca, w miesiącu mam wolne 4 dni, wiec czasu nie ma na podróże. Fure chce kompletną, na chodzie to też taka decyzja a że mam tam jeszcze jeden interes do zrobienia to taka decyzja. W weekend dowiem si czy jest szansa na rejestracje trajki u nich :mrgreen:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 11:10
autor: Czarek-trike
mazda pisze:Taka moja praca, w miesiącu mam wolne 4 dni, wiec czasu nie ma na podróże. Fure chce kompletną, na chodzie to też taka decyzja a że mam tam jeszcze jeden interes do zrobienia to taka decyzja. W weekend dowiem si czy jest szansa na rejestracje trajki u nich :mrgreen:
łojatam łotajm, póki pieca jeszcze nie masz to możesz resztę rzeźbić (bo z tego co pamiętam to koncepcja jest silnik z tyłu) przodek,rama, koła, zawias z tyłu, jak ktoś ma umiejętności to może się grzebać :wink:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 12:26
autor: mazda
Teraz zbieram potrzebne graty do postawienia na kołach. Przód prawie skończony, koła odbiore dopiero w Babkach...
Co do silnika to trzeba zrobic inne łapy by nie wisiał tylko na skrzyni.
Ogranicza mnie tylko kasa. Jak to mawiaja - zupe można jeśc chochlą ale i łyżeczką do herbaty da rade, tylko dłużej schodzi :lol: Jest szybsza obcja budowy ale ktoś musi kupic ode mnie mieszkanie za symboliczne 460000zł :mrgreen: i w nagrode dostanie akt notarialny, że jest współwłaścicielem kamienicy w Krakowie. Wtedy traja powstanie w dwa miechy :wink:

A tak powoli do przodu, pewnie podpatrze cos w czyjejś trajce na zlocie

W swoim czasie założe temat z budową i tam bedziemy prowadzic dyskusje na temat mojego wehikułu, picia, dupach, o działkach i domach oraz o tym jak nasz rząd rucha nas w dup.. bez wazeliny.
Że też BK z Krakowa nie zrobił czegoś pożytecznego :evil:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 21:27
autor: Luksky
fidel pisze:
mazda pisze:Małymi krokami idzie do przodu, po BMW e36 coupe 1.8is M44, musze jechac do Irlandii a to nie nastąpi szybko. :mrgreen:
wiatowa traja

Wiatowa?

pod wiatą ciągle będzie stała czy jak?

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 21:58
autor: mazda
Chyba chodziło o palete z drewna... wiata z drewna - tak zrozumiałem :roll:

A silnik krzywy, nadrabia dolot, jest prosto czy jak kto woli płasko. Ale odbiegamy od tematu zmiany biegów. Ryje mi beret kasta na linki przy zbiorniku. Widziałem ostatnio traje z lewarkiem w srodku zbiornika - takie niby rozwiązanie na dwie łapy... prawo lewo - lewe prawo :mrgreen:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 22:02
autor: adaśko
Luksky pisze:
fidel pisze:
mazda pisze:Małymi krokami idzie do przodu, po BMW e36 coupe 1.8is M44, musze jechac do Irlandii a to nie nastąpi szybko. :mrgreen:
wiatowa traja

Wiatowa?

pod wiatą ciągle będzie stała czy jak?
Światowa miało pewnie być ,,tylko koledze eś zjadło :D

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 22:22
autor: Luksky
czyli jest Psikutas bez S

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 23:28
autor: fidel
Luksky pisze:czyli jest Psikutas bez S

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 23:33
autor: fidel
Luksky pisze:czyli jest Psikutas bez S
Co ty Luk ,patrzę i u mnie cały czas jest Psikutas z S i światowa z ś :D Może jak Mazda poduma będzie wiatrowa.

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 05 lut 2014, 23:45
autor: Luksky
MAzda robi jedną rzecz lepiej niz trajki :)

Sake :)

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 06 lut 2014, 19:39
autor: andrzejqs
mazda pisze: Ryje mi beret kasta na linki przy zbiorniku. Widziałem ostatnio traje z lewarkiem w srodku zbiornika - takie niby rozwiązanie na dwie łapy... prawo lewo - lewe prawo :mrgreen:

strach pomyśleć co ta wajcha może zrobić w czasie kolizji

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 06 lut 2014, 19:44
autor: mazda
To samo co zbiornik i kierownica, chociaż ten lewarek na środku hmm " co sie da podzielmy na dwa - lewe jajo, prawe jajo :lol:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 06 lut 2014, 19:51
autor: Sulkyrider
Jeździłem ryflem Luka - wajcha po prawej. Nie ma tragedii, ale wygodne to nie jest. Odrywanie ręki od manetki niewygodne, przez to oszczędzałem często na biegach, ruszałem z 2 a potem 4.
Jeździłem trochę trają Andrew - wajcha na środku. Może wygodne, ale nie zdążyłem się przyzwyczaić. Wizualnie nie podobało mi się.
W mojej mam po lewej - moim zdaniem najwygodniejsze rozwiązanie.

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 06 lut 2014, 19:54
autor: andrzejqs
z taką bruzdą po lewarku to strach się nachylać bo możesz zostać zapakowany od tyłu :shock: :shock: a druga sprawa głupio było by jak dzieci zaczeły by mówić mi mama :lol: :lol:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 06 lut 2014, 19:57
autor: sekuwawa
W mojej maluchowej zmiana jest po środku, ale gaz w nodze więc bardzo wygodnie, a do tego każdy kto jeździ samochodem nie ma problemu żeby się do niej przysiąść. Szkoda tylko że nie jest zarejestrowana jako samochodowy inny bo wtedy po pijaku każdy mógł by mnie przywieść.

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 06 lut 2014, 22:43
autor: Luksky
kurwa Ryfel mu sie nie podobał - co za poznański wredny, zarośnięty fiut! :evil:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 07 lut 2014, 05:45
autor: Sulkyrider
Luksky pisze:kurwa Ryfel mu sie nie podobał - co za poznański wredny, zarośnięty fiut! :evil:
Gdzie napisałem że się nie podobał????

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 07 lut 2014, 12:59
autor: winda
Luksky pisze:kurwa Ryfel mu sie nie podobał - co za poznański wredny, zarośnięty fiut! :evil:
od razu zarośnięty...

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 08 lut 2014, 00:20
autor: piotrbuniowski
może się wcisnę w wasze dywagacje,ja mam tak,lewa noga-sprzęgło,prawa hamulec-tył,lewa kiera -klakson kierunki,światła,prawa kiera gaz,awaryjne.biegi lewa ręka,obok uda,dla mnie najlepsze rozwiązanie i jajka całe

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 09 lut 2014, 00:51
autor: Luksky
jajka to podstawa. Jak Ci pasuje to OK.

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 12 lut 2014, 22:03
autor: Wiktor
u mie dzwignia jest z tyłu i na dole
muszę sie mocno schylić i jest bardzo niewygodnie
na całe szczęście przelączam ją tylko przed ruszaniem
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania

: 12 lut 2014, 22:55
autor: adaśko
zapytajcie się Cicholca , jak on miał popierdolone wszystkie dźwignie w trajce maluchowej , wszystko na odwrót , nawet Anglicy mają normalniej :lol: :lol: :lol: