ZMIANA BIEGÓW -> rozwiązania
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 17 sty 2009, 12:31
- Kontakt:
A skad jestes??
Dwoma linkami zmieniac biegi w manualu to chyba ciezko bo drazek musi isc do przodu , do tył , i na boki czyli w cztery strony... Byłbym wdzieczny za zobrazowanie tego. MOze jakis rysunek...
Sorki ze tak mecze z ta zmiana biegów ale jak by taki mechanizm udalo mi sie zrobic to nie mialbym problemu z silnikiem...
Dwoma linkami zmieniac biegi w manualu to chyba ciezko bo drazek musi isc do przodu , do tył , i na boki czyli w cztery strony... Byłbym wdzieczny za zobrazowanie tego. MOze jakis rysunek...
Sorki ze tak mecze z ta zmiana biegów ale jak by taki mechanizm udalo mi sie zrobic to nie mialbym problemu z silnikiem...
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 17 sty 2009, 12:31
- Kontakt:
Chyba sie nie rozumiemy ;/ ;/ ;/
MOntujac silnik normalnie w trajce ciegna do zmiany biegów skierowane sa do tył i zeby zmieniac biegi trzeba zastosowac jakies skomplikowane mechanizmy obracajace to ciegno i popychajace je do przodu i ciagnace do tyl.... Moze ktos kto wie jak to zrobic jest w stanie to rozrysowac ... ? na pewno nie tylko mnie sie przydadza ...
Jesli ktos moze to inaczej wytłumaczyc podaje gg 2988107
Zapraszam ;]
MOntujac silnik normalnie w trajce ciegna do zmiany biegów skierowane sa do tył i zeby zmieniac biegi trzeba zastosowac jakies skomplikowane mechanizmy obracajace to ciegno i popychajace je do przodu i ciagnace do tyl.... Moze ktos kto wie jak to zrobic jest w stanie to rozrysowac ... ? na pewno nie tylko mnie sie przydadza ...
Jesli ktos moze to inaczej wytłumaczyc podaje gg 2988107
Zapraszam ;]
Proszę prosty schemat mechanizmu zmiany biegów za pomocą linek. Akurat synek bawił sie kredkami, to namazałem. Wiadomo, że pancerze linek muszą być na stałe zamocowane.
http://e-trike.pl/gallery/albums/Trajka ... hanizm.JPG
http://e-trike.pl/gallery/albums/Trajka ... hanizm.JPG
NIe moglem sobie tego wyobracic bo sila jaka trzeba przylozyc do zmiany biegu jest znaczna i to musialaby byc dosyc gruba linka i sztywna bo zeby linka pociagnela to jeszcze tak ale zeby taka linka popchnela dzwignie to nie moze sie zginac i w tym moim zdaniem jest najwiekszy problem ....
Jakie linki do takiego ukladu byscie polecali ?
Jakie linki do takiego ukladu byscie polecali ?
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
afisz jak z takim czyms jak linki ktore pracuja w wielu nowych samochodach a napewno w przynajmiej 90%dostawczaków masz klopot to moze lepiej zlec wykonanaie trike komus kto sobie poradzi.
nie zebym chcial zniechecac ale trike to powazne wyzwanie wymagajace widzy umiejetnosci czasu i checi i jeszcze portfelika
nie zebym chcial zniechecac ale trike to powazne wyzwanie wymagajace widzy umiejetnosci czasu i checi i jeszcze portfelika
idą zmiany
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Ford Transit ostatni model i poprzedni - zmiana biegów realizowana za pomoca linek. w sumie patent dobry, wymaga drobnej regulacji co jakiś czas. Linki nie sa grube, są cieńsze niż motocyklowe.
==========================================
Wiktor zauważ iż 95% chetnych na traję - wysypuje się jak trzeba wydac pierwsze złotówki na cokolwiek. To nie jest sport darmowy. Jest czasochłonny i pożera jakieś tam części domowego funduszu, ale przy odrobinie chęci mozna wszystko. Ja np przestałem spozywać piwo na korzyśc wódy oszczędzam w ten sposob 50% co wywalałem na browary
==========================================
Wiktor zauważ iż 95% chetnych na traję - wysypuje się jak trzeba wydac pierwsze złotówki na cokolwiek. To nie jest sport darmowy. Jest czasochłonny i pożera jakieś tam części domowego funduszu, ale przy odrobinie chęci mozna wszystko. Ja np przestałem spozywać piwo na korzyśc wódy oszczędzam w ten sposob 50% co wywalałem na browary
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 17 sty 2009, 12:31
- Kontakt:
trike
Kolego afisch poczytaj dokładnie poprzednie moje wypowiedzi a jest tam wszystko jak to zrobić i od czego dokładnie zastosowałem system (wszystko jest dostępne na każdym schrocie).Jeśli piszszesz że wcześniej już coś robiłeś to nie rozumiem dlaczego nie możesz załapać jak to zrobić - inni w mig zrozumieli - pozdrawiam
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 gru 2008, 15:58
- Lokalizacja: chobienice
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 gru 2008, 15:58
- Lokalizacja: chobienice
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 gru 2008, 15:58
- Lokalizacja: chobienice
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
W Lesznie jest firma i nie biora drogo, nastepna u ktorej robiłem chrom i cynk żółty to Rawicz, ale tutaj w Lesznie juz im pały opadły ze wzgledu na brak roboty i zeszli bardzo z cenami....Roman pisze:mam kilka czensci do pochromowania jakom firme polecacie i gdzie najblirzej mam do Kowala i Luka macie gdzies dostem
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
- pionowy
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 cze 2009, 08:58
- Krótki opis: ASSISTANCE
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
to rozwiązanie w fiacie jest znane i stosowane już od dawna, a dowodem na to jest moje wozidełko czyli Palio Weekend w którym osobiście rozmontowywałem ten mechanizm przy okazji wyjmowania skrzyni biegów aby wymienić sprzęgło, a na pochwałę swojego osiągnięcia mogę powiedzieć że zrobiłem to bez niczyjej pomocy z kanału bez specjalistycznych urządzeń
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Busy tez maja te systemy, wiele ich teraz jest. Mowimy tutaj o tym jak zaadoptować/zrobic od zera taki układ w traji. Na razie nikt nie ma czegos takiego. CZekamy na pierwszego Chodzi o to aby biegi zmieniac noga lub w linii prostej machac gajgą.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- krzysiek1105
- Posty: 511
- Rejestracja: 28 lip 2010, 14:19
- Krótki opis: Mówią mi BAYRON :)
- Lokalizacja: Wójcice woj.Opole
- Kontakt:
Re:
Przemyślalem to teoretycznie i biegi 1-4 nie widze problemu,ale wsteczny i 5 jakos niemoge rozpracowac.Luksky pisze:Busy tez maja te systemy, wiele ich teraz jest. Mowimy tutaj o tym jak zaadoptować/zrobic od zera taki układ w traji. Na razie nikt nie ma czegos takiego. CZekamy na pierwszego Chodzi o to aby biegi zmieniac noga lub w linii prostej machac gajgą.
mianowicie ma to wyglądac mniej-więcej tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Idę własną drogą ,bo tylko taką znam.
... _ _ _ ...
... _ _ _ ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości