Strona 1 z 5
Siemano
: 21 cze 2011, 20:24
autor: robos1221
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 20:25
autor: Sulkyrider
Witaj. Rewersy są spoko.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 20:30
autor: robos1221
Nawet więcej niż spoko

Re: Siemano
: 21 cze 2011, 20:46
autor: mały
Siemano.Słyszałem o ludziach co budowali sprzęty w kuchni a potem rozpierniczali ścianę żeby tym wyjechać.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 20:54
autor: robos1221
Haha no też mi ojciec opowiadał, że coś słyszał o gościu co samolot w piwnicy konstruował

A jeszcze mam pytanie. Czy takiego małego rewersa można zarejestrować i bez przypału latać na np kartę motorowerową czy to raczej nie możliwe ?
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:08
autor: Sulkyrider
Teoretycznie - silnik 50cm, budowa zgodnie ze sztuką, hamulce, światełka, błotniki duperelki i powinno sie udać.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:22
autor: robos1221
Po czym bym potem zamontował silnik z Cezeta 350 bo na 50 nie mam zamiaru jeździć

Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:40
autor: Luksky
robos1221 pisze:Po czym bym potem zamontował silnik z Cezeta 350 bo na 50 nie mam zamiaru jeździć

Pojazd SAM musi co roku przechodzic badanie techniczne - przegląd. Chyba, że trafisz na ślepego diagnostę

Raczej nie przejdzie, ale jak nie sprobujesz to sie nie przekonasz

Witaj i działaj.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:49
autor: Sulkyrider
Policjant raczej też się skuma że coś nie tak.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:51
autor: robos1221
Oj tam, oj tam. Bd miał mocowania na 2 silniki i co roku bd wymieniał na badanie

Tylko gorzej jak policja się zczai jak bd jechał.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:53
autor: Sulkyrider
To z plecaka wyciągniesz ten mniejszy i przełożysz.
Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:55
autor: robos1221
hahha no, a jak.

Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:55
autor: krobia
robos1221 pisze:Oj tam, oj tam. Bd miał mocowania na 2 silniki i co roku bd wymieniał na badanie

Tylko gorzej jak policja się zczai jak bd jechał.
CZ-350,chłopie toż to potwór,rowem ich miniesz i w pole

Re: Siemano
: 21 cze 2011, 21:57
autor: robos1221
No dobra dobra już tak nie przeżywajmy

To jeszcze dalekie plany. Tzn. silnik juz raczej mam załatwiony.

Re: Siemano
: 22 cze 2011, 01:19
autor: budyn
Witaj i dawaj z maszynką

Re: Siemano
: 22 cze 2011, 07:53
autor: winda
witaj.
zbuduj reversa na bazie skutera 125cm.predkość jak trajka na maluchu
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 09:17
autor: robos1221
Niee raczej nie, bo kasy trzeba sporo wyłożyć na taką 125 nawet bez papierów.
A co myślicie o chińskim silniku 4t z "Dirt Bike'ów" ? W 50 jak i 110ccm jest taki sam korpus silnika więc można by było wymieniać na np przegląd

?
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 12:58
autor: winda
na przeglądzie nikt cylindra ci nie sprawdza.chłopaki mówili ze jak na 50 wsadzisz 350 z CZ to tylko "spivi łonder" nie zajarzy ze przekręt. co innego 50 a 125.podobne
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 13:16
autor: robos1221
No to bez przypału

Musze szukać takiego silniczka.
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 13:51
autor: agramer1966
Mazury witają ...
Zrób od razu na garbusie i git.
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 14:01
autor: adaśko
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 15:58
autor: WiseBlade
Witaj i buduj ja budujac swoja pierwsza trike nie bylem duzo starszy od ciebie Dzialaj
Ja mam silnik od Suzuki Zr50 5 biegow zasuwa jak strzala pojemnosc to nie wszystko
DSCN4935.JPG
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 16:16
autor: robos1221
No wiem, wiem że pojemność to nie wszystko, ale raczej w 2t, a w 4t jednak chyba znaczenie ma

Co do tych silników to te o których mówiłem to takie jak w przedostatnim linku.
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 16:28
autor: Woma
Ze 125 to najlepiej celować w coś pokroju NSR 125. Około 20KM. Myślę, że na rewersie fruwałoby jak trzeba.
http://allegro.pl/silnik-honda-nsr-125- ... 48326.html
Re: Siemano
: 22 cze 2011, 16:58
autor: robos1221
Człowieku ! Podać ci nr. konta ? Mówię o tym chińskim bo jest tańszy a na taki silnik to nie wiem czy do następnych wakacji bym uzbierał.
