Strona 1 z 4

Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:10
autor: winda
Miałem teraz nie zakładac tego tematu bo prace stanęły z przyczyn finansowych ale loża szyderców nie daje mi spokoju.
Kilka miesięcy temu weszło do głowy i nie chcialo wyjść.Myslałem że przejdzie.Żle myślałem. :mrgreen: :mrgreen:
Pomysł wydaje się generalnie do dupy ale nie moge go z głowy wygonić

Silnik od Yamaha Virago XV1000 kompletny + tylne koło z zawiasem + elektryka i liczniki nabyte od Kolego Klubowego.
jest jeszcze wolant z samolotu AN 2 jako kierownica , klamry skórzane i kilka inny szpargałów.
Z założenia ma być w stylu lat 20-30-stych włącznie z rozwiązaniami technicznymi.Poza silnikiem oczywiście.
konstrukcja revers.Pokrycie blacha aluminiowa nitowana do szkieletu
Oto zdjęcia klamotów i kilku inspiracji
4207135788_9ed41ba289.jpg
autounionC.jpg
bugatti_35b_1930.jpg
fs_7671346-1-1.jpg
Zdjęcie-0021.jpg
Zdjęcie-0023.jpg

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:16
autor: Sulkyrider
Podobno rewersy są teraz w modzie:)
Morgany to jedne z ładniejszych fabrycznych rewersów.
Koła na przód chcesz dać szprychowane motocyklowe?

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:19
autor: winda
wiedziałem ze Ty się pierwszy odezwiesz...
koła z przodu szprychowane motocyklowe 19 lub 21 cali

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:23
autor: Sulkyrider
No to na dzień dobry czeka Cię ciekawe zadanie - wykonanie piast w taki sposób, żeby je zamocować z jednej strony. Do tego problem zwrotnic. Wiem, że to nie jest proste, ale wykonalne.

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:26
autor: winda
koła planuje zamocowac do bębnów samochodowych.przedni zawias chce cały z auta.zawias na resorze piórowym poprzecznym.maluch za wąski.może wartburg 312 , lub na drążkach skrętnych ze starego garbusa ale kasa tez wazna.
sidła słynne od maszyny rolniczej

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:42
autor: Sulkyrider
Jeśli zastosujesz zawieszenie samocodowe gotowe, to pamietaj tylko że przedłużenie osi obrotu zwrotnicy powinno pokrywać się z punktem styku opony z nawierzchnią. (żebyś nie musiał się siłować z kierą i żeby maszyna nie "myszkowała"
To, z jakiego samochodu zastosujesz zawieszenie, dyktuje też wymiary pojazdu - czyli zależność między odległością punktów styku kół przednich a rozstawem osi powinna byc zachowana - tu z kolei chodzi o kompensację ackermana, czyli inaczej - żeby Ci opon na zakręcie nie darło.

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:44
autor: Czarek-trike
W virago skrzynia i silnik to całość czy oddzielnie jak w dużych harleyach?

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:45
autor: Sulkyrider
Czarek-trike pisze:W virago skrzynia i silnik to całość czy oddzielnie jak w dużych harleyach?
Jeden zespół.

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 12:58
autor: Rob_trike
Strach się bać co zbudujemy następne ...... kończą się pomysły :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a widziałeś to: http://allegro.pl/kola-szprychowe-retro ... 27574.html ???

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 13:49
autor: winda
widziałem Rob.za niskie

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:05
autor: El Kopyto
winda pisze:koła planuje zamocowac do bębnów samochodowych.przedni zawias chce cały z auta.zawias na resorze piórowym poprzecznym.maluch za wąski.może wartburg 312 , lub na drążkach skrętnych ze starego garbusa ale kasa tez wazna.
sidła słynne od maszyny rolniczej
albo trabant z kompletna rama pomocnicza?

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:46
autor: winda
tak. o trabancie też myslałem ale troszke wąski

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:48
autor: mały
A rycicipa?

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:52
autor: winda
a co to jest?

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:53
autor: mały
Skarpeta?















SYRENKA :mrgreen:

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:53
autor: Rob_trike
syreno ?

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:55
autor: El Kopyto
no to jeszcze skody z seri100 ale juz nie na resorku ale rama pomocnicza jest

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 17:59
autor: winda
najszerszy z nich chyba jednak wartburg 312

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 18:04
autor: El Kopyto
jak sie na resor uparles to tak chyba jest

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 18:11
autor: El Kopyto
ja bym jednak pomstowal w skode 105 tanie czesci a do amortyzacji wykozystal bym amortyzatory od kabin

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 20:07
autor: adaśko
a wsteczny bieg jakiś planujesz nożny czy elektryczny ,w jawa weroleks wsteczny polegał na odpalaniu silnika do tyłu ale tam był dwusuw więc się dało. Taki jeden brzydal mówił że śmigał golfem bez wstecznego i że sie da :D więc może niepotrzebny

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 20:22
autor: krobia
winda pisze:wiedziałem ze Ty się pierwszy odezwiesz...
koła z przodu szprychowane motocyklowe 19 lub 21 cali
Wejdź na chata-gość ma fele szprychy od jaguara

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 20:41
autor: Wiktor

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 20:44
autor: mały
O KURWA!

Re: Trajka Windy III

: 06 cze 2011, 20:48
autor: Wiktor