Strona 1 z 17

Silnik VW Garbus?

: 10 sty 2007, 03:13
autor: QBA
Witam Wszystkich!
Mam pytanie jakie sa pojemnosci silnikow boxera w Garbusie wiem ze jest 1.3 i 1.6 ale cos mi sie obilo ze jest 2.0 montowany w transporterze i niewiem czy to jest prawda
Macie cos moze na temat tuningu silnikow boxer z Garbusa
Pozdrowienia dzieki

: 11 sty 2007, 18:51
autor: andrew1985
Tez cos o tym slyszalem ze silnik od starego ogórka pasuje! Wiec całekiem mozliwe.

: 14 sty 2007, 05:52
autor: QBA
OD STAREGO OGURKA TO NAPEWNO
ALE CHODZILO MI O NOWSZEGO TRANSPORTERA BO TAM TEZ JEST SILNIK Z tYLU
POZDRO

: 23 wrz 2007, 11:02
autor: Luksky
jaki to nowszy transporter? :) chodzi ci o T3 tego kanciatego, tam był taki motor. Jednostka praktycznie nie do zabicia

: 24 wrz 2007, 06:51
autor: QBA
Siema Luksy ja zabardzo nieobczajam tych VW ale tak jak mowisz chodzi o tego kwadratowego to mowisz ze tam jest dwa litry w benzynie, wiec musze takie cos poszukac pzdr dla wszystkich w temacie

: 30 lip 2008, 20:48
autor: tomekryba
Witam, ja posiadam trike z si;lnikiem od ogórka 2litry na 2 gaznikach!!! Maszyna nie do zarzniecia, chociaz ostatnio na zlocie w szklarskiej porebie pekl mi wal korbowy:) traja na tym silniku jest bardzo szybka, osobiscie lecialem po trasie 170km/h moja traja wazy 450 kg i ma z przodu odwaznik wiec drogi sie trzyma jak zadna inna i dlatego mozna tak szybko jezdzic, silniki 2 litrowe chlodzone powietrzem sa zadkoscia ja posiadam 2 szt. i zamierzam kupic trzeci, znalazlem goscia co ma taki w motolotni i chce 300zł :)!!!! Polecam ten silnik jak najbardziej!!! Pojemnosci silnikow vw boxer chlodzone powietrzem to 1.2 , 1.3 , 1.5 , 1.6 , 2.0 Pozdrawiam

: 30 lip 2008, 23:21
autor: Luksky
za wysokie progi jak dla mnie :)

ja tutaj Vmax to 100km/h na maluszku i jestem szczesliwy. Ale chetnie poogladam Twoja kochankę, może jakiś mały spot? w końcu Polkowice to rzut beretem

: 30 lip 2008, 23:37
autor: Wiktor
a ja wam mowie silnik z przodu
wiec nie maerrtwicie sie podnoszeniem przodu
to wogole nie istnieje
Ppozdrawiam WIKTOR
alonzoo.pl.tl

: 31 lip 2008, 00:00
autor: Luksky
silnik z przodu to ma motocykl :) a nie trajka :) poza tym nie lubię mieć gorąco w nogi :) Prawdziwa trajka ma silnik z tyłu :) generalnie kolega ma traję na mercedesie (ten trup przed 123) i ma silnik z przodu. Zrobi laskę temu kto przejedzie wiecej niż 20km tym pojazdem :)

Podnoszenie przodu u mnie tez nie istnieje jako takie, jeżeli normalny czlowiek tym jezdzi, normalny czlowiek to budował to problem nie istnieje, a jeżeli istnieje to bardzo fajnie to wyglada :) Pozdrawiam

: 31 lip 2008, 07:41
autor: Wiktor
Ja nie jestem przeciwnikiem silnikow z tylu
To tak jak z autami o przednim i tylnym napedzie
Kazdemu co innego sie widzi
Silnik z przodu nie grzeje w nogi o ile jest chlodzony wodą
A co to za trike na mercedesie???
W czym jest problem ze kolega oferuje raczej niewysublimowane usługi za pokonanie tak krotkiego dystansu???
Pozdrawiam

: 31 lip 2008, 22:19
autor: Luksky
no wiec słuchaj. TRajka ta na mercedesie ma pojemność ok 5 litrów. Motor potężny, traja zrobiona na muscle cara, z wyglądu mozna sie nad nią onanizować i na tym koniec. Silnik chłodzony cieczą, chłodnica od LINDE i niestety nogi za blisko albo silnik za duży, generalnie nie da rady usiedziec bo za gorąco w końćzyny dolne :) SIlnik pochodzi od mercedesa tego co wczesniej wychodził przed 123 czy 124 czyli z tego co pamięam to jakiś 116 czy jakoś tak. Mogę sie dowiedziec bo w sumie dawno kolegi nie odwiedziałem a ostatnio nie mam gdzie jechać na coffe :)

Ja w sumie myślę nad kolejna trajką, ale ma być cięzka, wielka i silnik musze od czegoś taniego dorwać, nie wiem sam od czego ale napewno nie od VW (pracuję w firmie ktora serwisuje VW i dlatego go nie chce widzieć). Pozdrawiam

: 31 lip 2008, 22:42
autor: Wiktor
Ok znam mercedesa 116 to ten co jezdzil nim jean reno w roninie!!!
Ja moja trike zrobilem na opelku i jestem zadowolony z kulturni tego sprzetu
Automat to rewelacyjne rozwiazanie - polecam
Jedyny blad to kat główki - tu pojechalem za ostro!!!- ale linia jest ok
:lol:
Najfajniejszy silnik trike ze stajni VW to VR6!!!- gowniany ale ostry, ewentualnie 2,5 tdi od AUDI ale ten jest drogi i początkowo awaryjny.
Piszesz ze gosc ma chlodnice od linde-od sztaplarki???
Ja mam przedni widelec (upside - down) na siłownikach od Stilla haha
Jeszcze jedno - jak chcesz duza masywna trike to koniecznie silnik z przodu i tu zdania nie zmienie!!!!!!
A teraz najwazniejsze kupilem juz dawce organów na nowe przedsiewziecie
Suzuki vitara 2,0 V6 136 KM
Chce zbudowac cos pomiedzy trike a quadem.
Dokładnie ma to wygladac jak trike z dwoma kołami z przodu oczywiscie Quattro!!!!!!!! z reduktorem terenowym i wygladem lekko sportowym
Jak chcesz zdradze Ci jak tanio zdobyć silnik i skrzynie biegów i wiele innych czesci
Pozdrawiam
Jarek

: 10 sie 2008, 21:08
autor: CICHY
co do silnikow VW chlodzonych tlenem to jest jeszcze 1,9 na 2 gaznikach i ja na takim motorze buduje:)

: 10 sie 2008, 21:17
autor: Luksky
Daj jakies foty, co to za silnik i od czego? Jest razem ze skrzynią?

CICHY pisze:co do silnikow VW chlodzonych tlenem to jest jeszcze 1,9 na 2 gaznikach i ja na takim motorze buduje:)

: 11 sie 2008, 21:11
autor: CICHY
podaj maila to ci podesle:) Jest to komplet z VW transportera T3, kupilem calego ze wzgledu na silnik i skrzynie a reszta poszla w piz** na zlom :twisted:

: 12 sie 2008, 15:36
autor: Luksky
daj foty na lawin@o2.pl

powiedz co zrobiles z rejestracja auta? jak pozbyles sie dowodu i rejestracji? chetnie kupilbym starego kaszlaka na silnik i skrzynie bo chca mniej niz za sam silnik na szrocie ale nie ma potem jak sie pozbyt tablic i dowodziku i OC

: 13 sie 2008, 06:57
autor: Wiktor
Kupujesz auto i pózniej sprzedajesz bez samochodu jakiemuś Panu zdzisiowi i dajesz mu flaszeczkęi sprawa rozwiązana.
Ja mam lepszy patent ale na lepsze silniki i skrzynie i inne drogie części jak bedziesz chciał to Ci powiem na priva

: 13 sie 2008, 07:21
autor: Luksky
Koleś sprzedał auto na Białoruś i ma teraz zawiasy poltora roku za falszerstwo. Każda umowa jest sprawdzana, w krajach gdzie nie mają umów czyli nie UE ani inne g* podobno normalnie listownie idzie sprawa i czeka sie po pół roku. Kolesia ścignęli za Warszawkę po 5 miesiącach, a zaczelo sie od tego ze na takiej ulicy taki pacjent nie figuruje, itp. Z menelami też już nastał koniec bo sie wycfanili i chcą kupę kasy, kaszlaczek kosztuje 150zł wiec gra nie warta świeczki. Napisz co z wiekszymi i drożśzymi rzeczami? Koleś mi sie rozgląda za jakims starym oplem na chodzie (tani silniczek i dość porządny)

silnik

: 17 sie 2008, 21:55
autor: Wiktor
mam kilka silnikow
opel , vw , mercedes, i jeszcze cos tam jak potrzebujesz daj znac

: 27 sie 2008, 09:11
autor: Czarek-trike
tomekryba daj foty swojej trajki.

: 13 sty 2009, 13:13
autor: 3oo
CICHY pisze:co do silnikow VW chlodzonych tlenem to jest jeszcze 1,9 na 2 gaznikach i ja na takim motorze buduje:)
Nowy tu jestem...
ale dorzucę jeszcze 1,7 i 1,8 wszystkie wiatrem chłodzone...
Wg mnie silnik garba T1 i T4 to jedyne słuszne i poprawne politycznie silniki w trike...
Asortyment części do tuningu tych silników jest bardzo wielki, a koszty też niezbyt wielkie... Nic nie stoi także na przeszkodzie by zbudować silnik o poj. 2,2l mający powiedzmy 200 koników... oprócz kasy :)
Koszt budowy silnika to około 15000zł za to efekt jest piorunujący...

: 14 sty 2009, 01:17
autor: Luksky
15tysiecy złociszy to niewielki koszt? :)

wole wrzucić motor mazdy, powiedzmy jakies 2 litry (za jakies poltora tys zł wraz z elektroniką i modułami) posiadający to czego niemcy po 4 wojnie swiatowej nie zrobią :)

Silniczek garbusa w Polsce to porażka do kupienia - allegrowe sa najtansze bo ok 4 tys zl wołaja za ten szrot, zapewne drugie tyle trzeba wrzucic aby szrot pojezdził jakiś czas. Za kwotę jaką podałes robię 3 piekne trajeczki :)

pozdrawiam
(z racji tego że zawodowo serwisuję silniki VW twierdze że produkuja coraz wieksze gówno i nigdy nie kupie juz niemieckiego auta, co wiecej nie mam szacunku do VW za grosz) :)

taka prawda, smutne ale prawdziwe. Dzisiejsze pozdrowienia ślę do pana ktoremu sie spierdoliło gówno zwane VW WR6 :) głowice z czekolady z zapadającymi się zaworami :) niemiecka dokladnosc i solidnosc zakonczyla sie w połowie lat 90 poprzedniego wieku.

ide spać, 3majcie się, jutro znowu ktoś bedzie psioczył na VW w robocie.

: 14 sty 2009, 10:21
autor: Wiktor
Silniki garbusa jedyne słuszne???????
To tak jak bys stwierdził ze stukanie brzydkich lasek jest słuszne hahaha
Przeciez to stare scierwo które pamięta ostatniego króla polskiego.
15000 pln za zrobienie silnika na 200 koni???
To chory pomysł za taką kasę kupisz trzy silniki 200 konne i zbudujesz dwie trike ii jeszcze na piwko zostanie.
Luksky jak zwykle uchwycił sedno
VW to scierusy i a silnik Vr6 to juz kompletne nieporozumienie.
176 koni z Vr6 2,8 litra kontra 150 koni 2,0 litra vanos bmw i jak myslicie co lepsze????

: 14 sty 2009, 15:59
autor: Luksky
Mówcie co chcecie ale VW się zakończył na golfie 2 :)

Kolejne cos jak bede robił to tylko japonia, chyba że trafi się 1,9D pugota i zrobie trajkę-gnojowóz :)

: 05 lut 2009, 22:06
autor: kowal
Kaszana straszna!!! Od razu do pieca hutniczego trzeba to wrzucić!!!
Jak już małego boxera to od Citroena 2CV. Nie inny.