prosty jak cep... , ale?????

Wszelakie sprawy techniczne, ktore nie maja swojego miejsca...
slawek99
Posty: 397
Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: slawek99 »

slawek99 pisze:Zmień sposób zamocowania filterka paliwa z poziomu w pion, tak żeby paliwo wpływało z góry i wypływało dołem

Miałem taki sam problem swego czasu w swoim VN , robiłem cuda i nic to nie dawało, dopiero zmiana filtra na większy i pozycji mocowania na pionową załatwiło sprawę :lol:
Sprawdź czy podczas "przegazówki" nie tworzą się tam pęcherze powietrza i czy filtr cały czas jest pełen paliwa. Jeszcze jedno filtr pracuje razem ze silnikiem czy jest osobno i zamocowany na stałe do ramy? Powodzenia.
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: Rob_trike »

czyli wez jakas rurke i wywal filtr na chwile + brzmi z tym powietrzem logicznie :shock:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3676
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: bandit »

Pawlik, pisałeś, że wymieniałeś gażnik. Sprawdź 2 rzeczy: czy w gaźniku przypadkiem nie jest założony odwrotnie dyfuzor. Druga sprawa dotyczy dyszy wolnych obrotów. W 2 silnikach kaszloskich, w których został założony "nowy" regenerowany gaźnik, był problem z dyszą. Elektroniczna dysza nie chciała współpracować, podcięcie wodzika nic nie dawało...dopiero zamontowanie starej dyszy wkręcanej na śrubstaka problem wyeliminował. Sprawdź te 2 rzeczy może akurat to.
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7520
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: pawlikTrike »

bandit pisze:Pawlik, pisałeś, że wymieniałeś gażnik. Sprawdź 2 rzeczy: czy w gaźniku przypadkiem nie jest założony odwrotnie dyfuzor. Druga sprawa dotyczy dyszy wolnych obrotów. W 2 silnikach kaszloskich, w których został założony "nowy" regenerowany gaźnik, był problem z dyszą. Elektroniczna dysza nie chciała współpracować, podcięcie wodzika nic nie dawało...dopiero zamontowanie starej dyszy wkręcanej na śrubstaka problem wyeliminował. Sprawdź te 2 rzeczy może akurat to.
Dysze sprawdzałem i podmieniałem na inną, ale może wkręcę starą tradycyjną, zobaczę czy będzie pasować, bo tam chyba jest oring w innym miejscu :?
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3676
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: bandit »

Dokładnie, wkręć stara (nie elektronik), może to pomoże. Nie wiem od czego to zależało, ale gaźniki regenerowane nie chciały współpracowac z elektronikami....
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7520
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: pawlikTrike »

Panowie VIKTORIA !!!!!! bestia działa ! :mrgreen:
Dzisiaj, dociągnąłem głowicę, ustawiłem zawory, sprawdziłem pompę tak jak Luk napisał czy rzyga, w gaźniku jeszcze raz ustawiłem poziom paliwa, zrobiłem pływak z 7,5mm na 7mm :roll: i .... nic ...DUPA, ręce mi opadły
i wtedy jeszcze raz przyjrzałem się filtrowi paliwa, który przecież wymieniałem na Jajcarni czyli filtr nówka, zastanowiło mnie dlaczego jest w nim taki mały poziom paliwa mniej niż pół, i co się okazało filterek na zgrzewie miał małą nieszczelność i zapowietrzał paliwo, nic z niego nie ciekło, ale powietrze musiał ciągnąć, bo jak wymieniłem na nowy to momentalnie wypełnił się paliwem niemal do pełna i objawy ustały, wszystko hula :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czytałem o takim filterku na elektrodzie facet miał taki przypadek, ale to olałem na samym początku bo po co? przecież filter wymieniałem miesiąc temu i chodziło dobrze, a jednak ...
Zrobiłem na próbę trasę 40 km, po drodze zahaczając o przegląd i wygląda że jest OK i mogę lecieć na ZLOT !!!!
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc :D
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: Sulkyrider »

No to cieszę się, zajebiście. Bo juz się martwiłem że będzie zlot pieszych trajkersów.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7520
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: pawlikTrike »

Sulkyrider pisze:No to cieszę się, zajebiście. Bo juz się martwiłem że będzie zlot pieszych trajkersów.
Spoko :D sam traciłem nadzieję na szczęśliwy finał :D
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: Luksky »

heh, w wozkach, ktore serwisuje tak czasami sie zachowuje filtr hydrauliki. nie cieknie tylko zasysa do srodka, jednak krwawi w momencie jak cisnienie opadnie i sie wyrowna z atmosferycznym. W kazdym razie ciesze się, że powiedziales co było, bo to, ze taka awaria wystapila oznacza juz teraz tylko dobrze, gdyz nauka nie idzie w las i procentuje. Prowadze sobie dziennik z nietypowymi usterkami silnikow spalinowych, i instalacji z ktorymi mam do czynienia nqa codzien. Dopisuje wobec tego.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: mały »

Super.Fajnie że doszedłeś co to jest,kurna małą
rzecz a zdrowia na psuła.
Będąc na zlocie u Wicia jak pojechaliśmy na wycieczkę to traja straszne szarpała jagby nie dostawała paliwa i we filterku też było mało zupy,ale Bawół podpowiedział żeby go wykręcić i przedmuchać(Bawół dmuchał :lol: :lol: ),wiec tak zrobiliśmy co się okazało było kupa syfu,lakieru ze zbiornika i to blokowało przepustowość.
Nie skojarzyłem se tego z twoja awarią ale fajnie że zapierdala. :wink:
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: Rob_trike »

uffffff pięknie że tak się skończyło ...
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
slawek99
Posty: 397
Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: slawek99 »

slawek99 pisze:
slawek99 pisze:Zmień sposób zamocowania filterka paliwa z poziomu w pion, tak żeby paliwo wpływało z góry i wypływało dołem

Miałem taki sam problem swego czasu w swoim VN , robiłem cuda i nic to nie dawało, dopiero zmiana filtra na większy i pozycji mocowania na pionową załatwiło sprawę :lol:
Sprawdź czy podczas "przegazówki" nie tworzą się tam pęcherze powietrza i czy filtr cały czas jest pełen paliwa. Jeszcze jedno filtr pracuje razem ze silnikiem czy jest osobno i zamocowany na stałe do ramy? Powodzenia.
Pisałem :mrgreen: , ale nikt tym się nawet nie zainteresował :( , sory tylko Rob !!!!!
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7520
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: pawlikTrike »

slawek99 pisze:
slawek99 pisze:
slawek99 pisze:Zmień sposób zamocowania filterka paliwa z poziomu w pion, tak żeby paliwo wpływało z góry i wypływało dołem

Miałem taki sam problem swego czasu w swoim VN , robiłem cuda i nic to nie dawało, dopiero zmiana filtra na większy i pozycji mocowania na pionową załatwiło sprawę :lol:
Sprawdź czy podczas "przegazówki" nie tworzą się tam pęcherze powietrza i czy filtr cały czas jest pełen paliwa. Jeszcze jedno filtr pracuje razem ze silnikiem czy jest osobno i zamocowany na stałe do ramy? Powodzenia.
Pisałem :mrgreen: , ale nikt tym się nawet nie zainteresował :( , sory tylko Rob !!!!!
pisałeś :oops: ale być może dlatego że pisałeś to ten filter mnie zainteresował :D
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
slawek99
Posty: 397
Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: slawek99 »

Ja przez tę ''pierdołę'' w swoim VN rozebrałem silnik praktycznie w części i nic nie dawało składanie wszystkiego z serwisówką w ręku, dopiero jak zauważyłem powietrze w filtrze.................... :D
Dziś miałem kolejny przypadek z filtrem. Przyjechał do mnie bratanek jakimś chińskim skuterem i też skuterek pochodził jakiś czas dobrze potem gasł :roll: . Poskracałem przewody paliwowe / robiły syfony i powietrze blokowało opad paliwa ze zbiornika/ i oczywiście filterek w pion, żeby zawsze był pełen paliwa.
Narazie skuter ' chodzi jak burza" :shock:
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: Luksky »

z filtrami jest roznie, to przeplywowe zbiorniczki, wiec trzeba miec troche w glowie z fizyki, zeby zakumac co sie czasami potrafi zrobic w takim niby prostym urzadzeniu.

BTW: Widział ktos rozerwany filtr olejowy? :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1441
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: maciey »

Luksky pisze:

BTW: Widział ktos rozerwany filtr olejowy? :)
Moja ściana i sufit w garażu :mrgreen:
Przy Golfie 2.0 "trociny" z panewki zablokowały zawór przelewowy na pompie olejowej... :shock:
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: prosty jak cep... , ale?????

Post autor: Luksky »

o to widze, ze masz jako tako doswiadczenia w tej kwesti :) u mnie byl klient lepszy :)

filtr wysokiego cisnienia - cisnienie ok 380bar, pacjent zainstalowal filtr od golfa 2 olejowy bo jak sie tlumaczyl, tak samo wyglada :) cóż :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość