Jedrusiowa traja

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Jedrusiowa traja

Post autor: andrzejqs »

Witam wszystkich . no to od początku traja powstała ok 93r a następnie poszła do stodoły no a teraz będę remontował tą traje. Założenia są takie vmax ok 120kmh mocna skrzynia co by półosie nie odpadły,[vw t2 t3] . Silnik ok 1600 cm3 boxer alfa romeo albo subaru. Na razie traja stoi cała nie rozkręcona jestem na etapie pozyskiwania środków finansowych .
http://images43.fotosik.pl/829/a7ea4f4fc23847cegen.jpg
http://images49.fotosik.pl/828/17def7f191fbe26agen.jpg
http://images41.fotosik.pl/798/97085af8b01116f7gen.jpg
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 14:34 przez andrzejqs, łącznie zmieniany 11 razy.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: bobber »

plan piękny a i materiał wyjściowy odpowiedni , dzialaj panie dzialaj
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Wiktor »

co z tą osą??
masz sztuke??
idą zmiany
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10866
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Rob_trike »

qfa był szybszy ale jak coś to ja bardzo chętnie zakupię :?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: andrzejqs »

a to nowy bak i "cabany" miały być do zapa póki przegub nie odcieło a osa prezentuje sie na allegro ta czerwona
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: winda »

widze ze czeka cię zmiana całego tylnego zawiasu.chyba że chcesz do tej skrzyni od zapa dać inny silnik.a może zrobisz alfę, subaru z silnikiem centralnie i orginalną skrzynia biegów.to by zapierdalało
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: adaśko »

Winda pisałem gdzieś że chciałbym właśnie silnik od subaru centralnie z orginalną skrzynią np coś takiego http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-2- ... 44903.html z orginalną skrzynią ale co w takim przypadku zrobić z przednim napędem???
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Lipa »

winda pisze:widze ze czeka cię zmiana całego tylnego zawiasu.chyba że chcesz do tej skrzyni od zapa dać inny silnik.a może zrobisz alfę, subaru z silnikiem centralnie i orginalną skrzynia biegów.to by zapierdalało


Winda jak szybko sie odpycha Twój rower?
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: winda »

na wolniej skrzyni garbusowej leciałem 150 i jeszcze mogłem kapkę więcej.a do setki to nie wiem bo jestem zajęty wachlowaniem biegami.jak chcesz to sam sobie sprawdzisz na zlociku
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: andrzejqs »

Założenia są takie aby tam wstawić wahacze i skrzynie od t3 . Skrzynie mam niedaleko od t3 1,6 d a silnik raczej na tyle
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Lipa »

winda pisze:na wolniej skrzyni garbusowej leciałem 150 i jeszcze mogłem kapkę więcej.a do setki to nie wiem bo jestem zajęty wachlowaniem biegami.jak chcesz to sam sobie sprawdzisz na zlociku

tak pytam.. całkiem nie żle daje...
skoro subaru 1.8 ma prędkość ~ 170 km/h to czy warto przerabiać wszystko /skrzynie/ dla tych 20-30 km.. chyba lepiej zapodać długą skrzynię i heja
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: yunkers »

adamnor pisze:...................... z orginalną skrzynią ale co w takim przypadku zrobić z przednim napędem???
po majowym weekendzie podjadę do serwisu subaru, jakiś czas temu rozbudowywaliśmy im warsztat, zapytam mechaników jak to jest z tym rozkładem napędu ze skrzyni i co będzie jak się przedni zblokuje, Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: adaśko »

junkers pisze:
adamnor pisze:...................... z orginalną skrzynią ale co w takim przypadku zrobić z przednim napędem???
po majowym weekendzie podjadę do serwisu subaru, jakiś czas temu rozbudowywaliśmy im warsztat, zapytam mechaników jak to jest z tym rozkładem napędu ze skrzyni i co będzie jak się przedni zblokuje, Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no to jak będziesz już wiedział to zapodaj czego się dowiedziałeś
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Lipa »

junkers pisze: Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no tak ale wstawienie np 2.0 z turbo to dla mnie przerost formy nad treścią... zpierdalanie 250km/h na traji to nie to co mnie kręci. Wole juź wskoczyć na gsxr 1000 albo R1 a przy tym każda traja wysiada :mrgreen:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: yunkers »

Lipa pisze:
junkers pisze: Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no tak ale wstawienie np 2.0 z turbo to dla mnie przerost formy nad treścią... zpierdalanie 250km/h na traji to nie to co mnie kręci. Wole juź wskoczyć na gsxr 1000 albo R1 a przy tym każda traja wysiada :mrgreen:
chodzi o to że jak ktoś potrzebuje to wsadzi taki piec i bedzie te 200 zapierdzielał, ważniejsza jest kwestia techniczna, z wcześniejszych ustaleń i rozeznania wynika fakt że dyfra w subarowej skrzyni się nie da odwrócić, pozostaje umiejscowienie z przodu lub centralne takiego silnika i warto temat rozeznać bo po pierwsze fajna mechanika i wygląd całego napędu, po drugie ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne trajki można wyrzeźbić
co do wskakiwania na szlifierki to wolałbym raczej dosiąść jakiegoś astona albo coś ze stajni mercedes-mclaren :mrgreen:
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: andrzejqs »

No Ściągnąłem sobie dtr subaru w celu oglądnięcia motorków i zobaczyłem przy okazji skrzynie i wynika że samo zablokowanie przedniego napędu rozwali centralnego dyfra . więc nie obyło be sie bez tokarza bo trzeba by wywalić dyfra przedniego a potem zblokować centralnego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Lipa »

junkers pisze:
Lipa pisze:
junkers pisze: Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no tak ale wstawienie np 2.0 z turbo to dla mnie przerost formy nad treścią... zpierdalanie 250km/h na traji to nie to co mnie kręci. Wole juź wskoczyć na gsxr 1000 albo R1 a przy tym każda traja wysiada :mrgreen:
chodzi o to że jak ktoś potrzebuje to wsadzi taki piec i bedzie te 200 zapierdzielał, ważniejsza jest kwestia techniczna, z wcześniejszych ustaleń i rozeznania wynika fakt że dyfra w subarowej skrzyni się nie da odwrócić, pozostaje umiejscowienie z przodu lub centralne takiego silnika i warto temat rozeznać bo po pierwsze fajna mechanika i wygląd całego napędu, po drugie ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne trajki można wyrzeźbić
co do wskakiwania na szlifierki to wolałbym raczej dosiąść jakiegoś astona albo coś ze stajni mercedes-mclaren :mrgreen:
no ta ale aston czy merol to już typowe puszki.... nic tam z motocykla a przecież o to w tym chodzi
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Lipa »

winda pisze:na wolniej skrzyni garbusowej leciałem 150 i jeszcze mogłem kapkę więcej.a do setki to nie wiem bo jestem zajęty wachlowaniem biegami.jak chcesz to sam sobie sprawdzisz na zlociku

Winda, przypomnij mi od jakiej alfy masz ten silnik ?

ok doczytałem alfa 33 :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 19:41 przez Lipa, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: andrzejqs »

Obejrzałem sobie subarynki i zastanawia mnie czy ktoś to podłączył na oryginalnym wtrysku ? bo to niezła plątanina a w szczególności immobilizer mnie dobija bez niego ani rusz. Alfa wydaje sie prostsza no właśnie winda pochwal sie jaki motorek tam masz.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: adaśko »

Windowa traja napędzana jest agregatem alfa romeo 33 1.7 na wtrysku czy wytrysku jak kto tam woli :)
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: custom »

andrzejqs pisze:Obejrzałem sobie subarynki i zastanawia mnie czy ktoś to podłączył na oryginalnym wtrysku ? bo to niezła plątanina a w szczególności immobilizer mnie dobija bez niego ani rusz. Alfa wydaje sie prostsza no właśnie winda pochwal sie jaki motorek tam masz.
Subarynkę na wtrysku podłączał mój znajomy z Katowic i bardzo chwalił ten pomysł .
Oczywiście komplikacje były ale temat jest do przejścia.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: Wiktor »

Na moj gust w skrzyni od subaru trzeba usunac przedni naped i zaspawac dyferencjał centralny
idą zmiany
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: winda »

alfa romeo 33. 1,7 boxer na wytrysku.110 kucyków. komputer bosch.jak by nie te kilometry kabli i czujników to bym miesiąc wcześniej jeżdził
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: andrzejqs »

Fajny wygląd ma ten motorek od alfy 33 :) , ja oglądałem od 145 to nie są reprezentacyjne . A jak ci sie spasował silnik z skrzynią garba wymieniałeś koło zamachowe na garbowe?.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Jedrusiowa traja

Post autor: winda »

oczywiście flansza.koło zamachowe to hybryda garba i alfy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości