Strona 1 z 23

Jedrusiowa traja

: 28 kwie 2011, 19:33
autor: andrzejqs
Witam wszystkich . no to od początku traja powstała ok 93r a następnie poszła do stodoły no a teraz będę remontował tą traje. Założenia są takie vmax ok 120kmh mocna skrzynia co by półosie nie odpadły,[vw t2 t3] . Silnik ok 1600 cm3 boxer alfa romeo albo subaru. Na razie traja stoi cała nie rozkręcona jestem na etapie pozyskiwania środków finansowych .
http://images43.fotosik.pl/829/a7ea4f4fc23847cegen.jpg
http://images49.fotosik.pl/828/17def7f191fbe26agen.jpg
http://images41.fotosik.pl/798/97085af8b01116f7gen.jpg

Re: Jedrusiowa traja

: 28 kwie 2011, 20:46
autor: bobber
plan piękny a i materiał wyjściowy odpowiedni , dzialaj panie dzialaj

Re: Jedrusiowa traja

: 28 kwie 2011, 20:51
autor: Wiktor
co z tą osą??
masz sztuke??

Re: Jedrusiowa traja

: 28 kwie 2011, 20:56
autor: Rob_trike
qfa był szybszy ale jak coś to ja bardzo chętnie zakupię :?

Re: Jedrusiowa traja

: 28 kwie 2011, 22:28
autor: andrzejqs
a to nowy bak i "cabany" miały być do zapa póki przegub nie odcieło a osa prezentuje sie na allegro ta czerwona

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 07:59
autor: winda
widze ze czeka cię zmiana całego tylnego zawiasu.chyba że chcesz do tej skrzyni od zapa dać inny silnik.a może zrobisz alfę, subaru z silnikiem centralnie i orginalną skrzynia biegów.to by zapierdalało

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 08:43
autor: adaśko
Winda pisałem gdzieś że chciałbym właśnie silnik od subaru centralnie z orginalną skrzynią np coś takiego http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-2- ... 44903.html z orginalną skrzynią ale co w takim przypadku zrobić z przednim napędem???

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 09:56
autor: Lipa
winda pisze:widze ze czeka cię zmiana całego tylnego zawiasu.chyba że chcesz do tej skrzyni od zapa dać inny silnik.a może zrobisz alfę, subaru z silnikiem centralnie i orginalną skrzynia biegów.to by zapierdalało


Winda jak szybko sie odpycha Twój rower?

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 12:52
autor: winda
na wolniej skrzyni garbusowej leciałem 150 i jeszcze mogłem kapkę więcej.a do setki to nie wiem bo jestem zajęty wachlowaniem biegami.jak chcesz to sam sobie sprawdzisz na zlociku

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 15:45
autor: andrzejqs
Założenia są takie aby tam wstawić wahacze i skrzynie od t3 . Skrzynie mam niedaleko od t3 1,6 d a silnik raczej na tyle

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 15:48
autor: Lipa
winda pisze:na wolniej skrzyni garbusowej leciałem 150 i jeszcze mogłem kapkę więcej.a do setki to nie wiem bo jestem zajęty wachlowaniem biegami.jak chcesz to sam sobie sprawdzisz na zlociku

tak pytam.. całkiem nie żle daje...
skoro subaru 1.8 ma prędkość ~ 170 km/h to czy warto przerabiać wszystko /skrzynie/ dla tych 20-30 km.. chyba lepiej zapodać długą skrzynię i heja

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 17:51
autor: yunkers
adamnor pisze:...................... z orginalną skrzynią ale co w takim przypadku zrobić z przednim napędem???
po majowym weekendzie podjadę do serwisu subaru, jakiś czas temu rozbudowywaliśmy im warsztat, zapytam mechaników jak to jest z tym rozkładem napędu ze skrzyni i co będzie jak się przedni zblokuje, Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 17:57
autor: adaśko
junkers pisze:
adamnor pisze:...................... z orginalną skrzynią ale co w takim przypadku zrobić z przednim napędem???
po majowym weekendzie podjadę do serwisu subaru, jakiś czas temu rozbudowywaliśmy im warsztat, zapytam mechaników jak to jest z tym rozkładem napędu ze skrzyni i co będzie jak się przedni zblokuje, Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no to jak będziesz już wiedział to zapodaj czego się dowiedziałeś

Re: Jedrusiowa traja

: 29 kwie 2011, 23:09
autor: Lipa
junkers pisze: Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no tak ale wstawienie np 2.0 z turbo to dla mnie przerost formy nad treścią... zpierdalanie 250km/h na traji to nie to co mnie kręci. Wole juź wskoczyć na gsxr 1000 albo R1 a przy tym każda traja wysiada :mrgreen:

Re: Jedrusiowa traja

: 30 kwie 2011, 07:12
autor: yunkers
Lipa pisze:
junkers pisze: Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no tak ale wstawienie np 2.0 z turbo to dla mnie przerost formy nad treścią... zpierdalanie 250km/h na traji to nie to co mnie kręci. Wole juź wskoczyć na gsxr 1000 albo R1 a przy tym każda traja wysiada :mrgreen:
chodzi o to że jak ktoś potrzebuje to wsadzi taki piec i bedzie te 200 zapierdzielał, ważniejsza jest kwestia techniczna, z wcześniejszych ustaleń i rozeznania wynika fakt że dyfra w subarowej skrzyni się nie da odwrócić, pozostaje umiejscowienie z przodu lub centralne takiego silnika i warto temat rozeznać bo po pierwsze fajna mechanika i wygląd całego napędu, po drugie ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne trajki można wyrzeźbić
co do wskakiwania na szlifierki to wolałbym raczej dosiąść jakiegoś astona albo coś ze stajni mercedes-mclaren :mrgreen:

Re: Jedrusiowa traja

: 30 kwie 2011, 19:50
autor: andrzejqs
No Ściągnąłem sobie dtr subaru w celu oglądnięcia motorków i zobaczyłem przy okazji skrzynie i wynika że samo zablokowanie przedniego napędu rozwali centralnego dyfra . więc nie obyło be sie bez tokarza bo trzeba by wywalić dyfra przedniego a potem zblokować centralnego.

Re: Jedrusiowa traja

: 01 maja 2011, 12:35
autor: Lipa
junkers pisze:
Lipa pisze:
junkers pisze: Lipa co do silników, to subaru na 1.8 się nie kończy :) a tamte zapierdalają więcej niż 170
no tak ale wstawienie np 2.0 z turbo to dla mnie przerost formy nad treścią... zpierdalanie 250km/h na traji to nie to co mnie kręci. Wole juź wskoczyć na gsxr 1000 albo R1 a przy tym każda traja wysiada :mrgreen:
chodzi o to że jak ktoś potrzebuje to wsadzi taki piec i bedzie te 200 zapierdzielał, ważniejsza jest kwestia techniczna, z wcześniejszych ustaleń i rozeznania wynika fakt że dyfra w subarowej skrzyni się nie da odwrócić, pozostaje umiejscowienie z przodu lub centralne takiego silnika i warto temat rozeznać bo po pierwsze fajna mechanika i wygląd całego napędu, po drugie ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne trajki można wyrzeźbić
co do wskakiwania na szlifierki to wolałbym raczej dosiąść jakiegoś astona albo coś ze stajni mercedes-mclaren :mrgreen:
no ta ale aston czy merol to już typowe puszki.... nic tam z motocykla a przecież o to w tym chodzi

Re: Jedrusiowa traja

: 02 maja 2011, 17:32
autor: Lipa
winda pisze:na wolniej skrzyni garbusowej leciałem 150 i jeszcze mogłem kapkę więcej.a do setki to nie wiem bo jestem zajęty wachlowaniem biegami.jak chcesz to sam sobie sprawdzisz na zlociku

Winda, przypomnij mi od jakiej alfy masz ten silnik ?

ok doczytałem alfa 33 :mrgreen:

Re: Jedrusiowa traja

: 02 maja 2011, 19:38
autor: andrzejqs
Obejrzałem sobie subarynki i zastanawia mnie czy ktoś to podłączył na oryginalnym wtrysku ? bo to niezła plątanina a w szczególności immobilizer mnie dobija bez niego ani rusz. Alfa wydaje sie prostsza no właśnie winda pochwal sie jaki motorek tam masz.

Re: Jedrusiowa traja

: 02 maja 2011, 19:48
autor: adaśko
Windowa traja napędzana jest agregatem alfa romeo 33 1.7 na wtrysku czy wytrysku jak kto tam woli :)

Re: Jedrusiowa traja

: 03 maja 2011, 22:06
autor: custom
andrzejqs pisze:Obejrzałem sobie subarynki i zastanawia mnie czy ktoś to podłączył na oryginalnym wtrysku ? bo to niezła plątanina a w szczególności immobilizer mnie dobija bez niego ani rusz. Alfa wydaje sie prostsza no właśnie winda pochwal sie jaki motorek tam masz.
Subarynkę na wtrysku podłączał mój znajomy z Katowic i bardzo chwalił ten pomysł .
Oczywiście komplikacje były ale temat jest do przejścia.

Re: Jedrusiowa traja

: 04 maja 2011, 16:32
autor: Wiktor
Na moj gust w skrzyni od subaru trzeba usunac przedni naped i zaspawac dyferencjał centralny

Re: Jedrusiowa traja

: 04 maja 2011, 17:39
autor: winda
alfa romeo 33. 1,7 boxer na wytrysku.110 kucyków. komputer bosch.jak by nie te kilometry kabli i czujników to bym miesiąc wcześniej jeżdził

Re: Jedrusiowa traja

: 06 maja 2011, 22:42
autor: andrzejqs
Fajny wygląd ma ten motorek od alfy 33 :) , ja oglądałem od 145 to nie są reprezentacyjne . A jak ci sie spasował silnik z skrzynią garba wymieniałeś koło zamachowe na garbowe?.

Re: Jedrusiowa traja

: 06 maja 2011, 22:52
autor: winda
oczywiście flansza.koło zamachowe to hybryda garba i alfy