Strona 1 z 2
Witam
: 07 kwie 2011, 12:41
autor: Artur Szpałek
Jestem nowy na forum.
Mam naimę Artur i pochodzę z gór a dokładnie z Gminy Czorsztyn.
Na trajach jeździłem od 1993r.
To co miałem: Garbus 1,6 , Alfa 1,5, NSU 1,2 , Rewaco 2,0
Trzy pierwsze miały zarombisty wygąd, natomias Rewaco doskonałą trakcję.
Posiadam teraz jednoślady, ale jak ktoś raz wsiądzie na trike to już tak zostanie.
Wiem że macie odmienne zdanie co do budowy trike na motocyklu ale chcę coś takiego zrobić
i o ile wiem jak bedzie wyglądać to proszę o pomoc od czego zastosować dyfer. Trike ma być na Vulkanie 1500.
Pozdrawiam wszystkich
Artur z gór
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 12:46
autor: Sulkyrider
Witaj.
Nic co 3 ślady zostawia nie jest złe.
Jeśli nie będzie to motocykl z osią zamiast tylnego koła to może całkiem dobrze wyglądać.
Właśnie, jaki masz plan? Ramę od podstaw budować czy zrobić "dostawkę"
Vulkan jest pędzony walem, więc pewnie jakiś dyfer samochodowy podejdzie.
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 12:49
autor: winda
witaj.
dawaj zdjecia starych trajek.szczególnie tej na alfie
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 13:04
autor: adaśko
i ja powitam
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 13:30
autor: wataha_zeberko
Gryfino - zachodniopomorskie wita.
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 14:12
autor: Argus
Witam ze Szczecina
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 14:38
autor: arczi1215
witam imiennika
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 16:03
autor: mały
Powitawowywuję.
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 18:35
autor: wisnia
Siemka, też mam traje na NSU 1200
Co do dyfra to proponuje wykorzystać belkę z bmw, omegi, mercedesa, scorpio lub innego tylnonapędowca.
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 18:48
autor: custom
Siemanko.
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 19:15
autor: Radek
mazowsze wita:)
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 20:06
autor: slawek122
Witam z Lubicza
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 20:22
autor: mechanior
witam z śląska
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 20:33
autor: pawlikTrike
Witam z Kaszub

Re: Witam
: 07 kwie 2011, 21:16
autor: dark
Kalisz wita ...
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 23:44
autor: WiseBlade
Re: Witam
: 07 kwie 2011, 23:47
autor: WiseBlade
Artur Szpałek pisze:
Wiem że macie odmienne zdanie co do budowy trike na motocyklu ale chcę coś takiego zrobić
i o ile wiem jak bedzie wyglądać to proszę o pomoc od czego zastosować dyfer. Trike ma być na Vulkanie 1500.
U mnie w Anglii pełno takich jeździ z moto Podobają mi się nawet większość to ze ścigaczy zrobione ale taki na Vulkanie 1500 to niezłe cacuszko by było

Re: Witam
: 08 kwie 2011, 08:10
autor: yunkers
Artur Szpałek pisze:.................. co do budowy trike na motocyklu ale chcę coś takiego zrobić
i o ile wiem jak bedzie wyglądać to proszę o pomoc od czego zastosować dyfer. Trike ma być na Vulkanie 1500.
dyfer to w sumie z większości tylnonapędówek podejdzie, jest tylko taka kwestia że sam kardan z moto jest zabudowany bardziej na jedną stronę więc rozważyć można przynajmniej dwa rozwiązania, albo dyfer będzie przesunięty do osi kardana, ale wtedy przynajmniej jedna półoś musi być dorobiona pod wymiar i całą resztę mocowania i połączenia z ramą musisz wyspawać, albo będziesz rzeźbił w stronę ustawienia dyfra symetrycznie lub zastosowania całego tylnego zawiasu np z bmw, merca lub forda i w tym wariancie do wykonania zostanie połączenie ramy z belką, co na pierwszy rzut oka wydaje się łatwiejsze, ale czeka cię zmiana przy kardanie więc nic pewnego (pamiętaj tylko żeby zrobić to z głową co by się nie urodziła jakaś "chińska rurka"), w każdym bądź razie rozeznaj temat przełożeń w mostach i szukaj "szybszych"
Re: Witam
: 08 kwie 2011, 10:43
autor: agramer1966
Mazury witają ... a tu par fotek na powitanie.
http://www.californiasidecar.com/trikes ... kruze.html
VULCAN1.jpg
VULCAN2.jpg
VULCAN3.jpg
VULCAN4.jpg
Na górę masz przykład półosi dorobiona pod wymiar
Re: Witam
: 08 kwie 2011, 17:05
autor: yunkers
w obu przypadkach środkowe błotniki do wyrzucenia, chyba że montują tam dojazdówki

Re: Witam
: 08 kwie 2011, 18:38
autor: Sulkyrider
junkers pisze:w obu przypadkach środkowe błotniki do wyrzucenia, chyba że montują tam dojazdówki

O tym właśnie wspominałem.
Bardziej spierdolić się tego nie dało.
Re: Witam
: 08 kwie 2011, 21:44
autor: Iron Maiden
witam i zapodaj fotki swoich pierwszych maszyn

Re: Witam
: 08 kwie 2011, 21:58
autor: maciey
Sulkyrider pisze:junkers pisze:w obu przypadkach środkowe błotniki do wyrzucenia, chyba że montują tam dojazdówki

O tym właśnie wspominałem.
Bardziej spierdolić się tego nie dało.
Sulky,znawcy tematu potwierdzą że taką maszynką Ty musisz się przejechać!
A wszystko co spierdolone odpadnie i będzie git
A i jeszcze mam paskudnego sąsiada! Przejedziesz się na jego żonie?

Re: Witam
: 09 kwie 2011, 00:43
autor: sekuwawa
Artur Szpałek pisze:Jestem nowy na forum.
Mam naimę Artur i pochodzę z gór a dokładnie z Gminy Czorsztyn.
Na trajach jeździłem od 1993r.
To co miałem: Garbus 1,6 , Alfa 1,5, NSU 1,2 , Rewaco 2,0
Trzy pierwsze miały zarombisty wygąd, natomias Rewaco doskonałą trakcję.
Posiadam teraz jednoślady, ale jak ktoś raz wsiądzie na trike to już tak zostanie.
Wiem że macie odmienne zdanie co do budowy trike na motocyklu ale chcę coś takiego zrobić
i o ile wiem jak bedzie wyglądać to proszę o pomoc od czego zastosować dyfer. Trike ma być na Vulkanie 1500.
Pozdrawiam wszystkich
Artur z gór
Cześć,
ja też mam Vulcana i planowałem na nim trajkę, ale w końcu zrezygnowałem bo żeby to ładnie wyglądało to za dużo by trzeba zmienić. Jak chcesz to mam nawet wahacz do Vulcana który planowałem wykorzystać do budowy trajki. Z dyfrem jest o tyle trudno że trzeba szukać takiego co się kręci w przeciwną strone w stosunku do większości. Dyfer jakiś od AUDI musi być.
Pozdro
Re: Witam
: 09 kwie 2011, 07:02
autor: yunkers
sekuwawa pisze:.................... Z dyfrem jest o tyle trudno że trzeba szukać takiego co się kręci w przeciwną strone w stosunku do większości. Dyfer jakiś od AUDI musi być........
dyfer zawsze można obrócić do góry nogami, co najwyżej przerobić trzeba będzie odpowietrzenie