Strona 13 z 15

Re: bobber trike 2

: 11 sie 2012, 20:46
autor: bobber
dzieki za gratulacje ,jezdzi sie super ale conieco trzeba poprawić,zaworek w gazniku wymienić bo paliwo sie leje , prędkościomierz naprawić bo wskazówka raz skakała raz szła płynnie raz wogóle nieszła aż odpadła , ale przebieg pokazuje ,chyba kiera bedzie troche niższa bo łapy i plery cierpną ,ale to nic - JEŻDZI !!!!!!!!!!!!!!!!

Re: bobber trike 2

: 12 sie 2012, 11:24
autor: dark
Jeżeli masz paliwo w zbiorniku tym przy kierownicy zawsze będzie ciekło bo jest wyżej niż gażnik Ja u siebie mam kranik z zaworkiem elektro po wyłączeniu stacyjki odcina paliwo. A co do licznika jak jest linka żle ułożona też może skakac.

Re: bobber trike 2

: 12 sie 2012, 13:06
autor: bobber
ja też mam elektro zawór co otwiera sie za zapłonie ale iglicowy chyba niedomyka bo jak zgasze silnik to przez chwile moknie gażnik , a co do licznika to on od począdku świrował i jak pisałem raz tak a raz tak chodził ,a czasem wogóle ,linke ułożyłem szerokimi łukami o rozpiętości około 1m , ale tym sie nie martwie bo jeżdzi a po sezonie przyjdzie czas na ulepszenia - dzieki za rady

Re: bobber trike 2

: 03 wrz 2012, 20:42
autor: bobber
Witam szanowne grono
i nadszedł kres moich trudów , trajka ma przegląd i normalne blachy , czekam na twardy dowód i karte pojazdu,
jazda trajką powoduje niezchodzący z gęby uśmiech , a co do konstrukcji niemam zastrzeżeń , poprostu zapierdala :D
tematu niezamykam bo zmiany trajki napewno nastąpią (planuje może w zimie kapke mocniejszy motor oczym poinformuje:) ) także DOZOBACZENIA NA TRASIE

Re: bobber trike 2

: 03 wrz 2012, 20:52
autor: krobia
bobber pisze:no dzisiaj wybrałem prubne i Pany kurde pierwsza jazda - orgazm
Nie wypisuj takich rzeczy na ogólnym-Przeczyta to Twoja kobiełka i masz zakaz wjazdu przez miesiąc :mrgreen:



A swoją drogą -GRATULACJE

Re: bobber trike 2

: 03 wrz 2012, 20:56
autor: bobber
stary odkąd skończyłem trajke moja babeczka wie że żyje hahahaha

Re: bobber trike 2

: 03 wrz 2012, 22:22
autor: winda
gratulacje :mrgreen:

Re: bobber trike 2

: 03 wrz 2012, 22:57
autor: dark
Gratuluje , kolejny spełniony wrzuc fotki produktu finalnego i filmik z jazdy

Re: bobber trike 2

: 04 wrz 2012, 20:40
autor: bobber
ok postaram sie zapodać w niedziele

Re: bobber trike 2

: 08 mar 2013, 23:11
autor: bobber
Witam
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie

Re: bobber trike 2

: 08 mar 2013, 23:35
autor: Sulkyrider
bobber pisze:Witam
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie
Jeśli masz na myśli przelotowy, to na pewno nie będzie spełniał norm. Jak chcesz być "przepisowy" to musisz dać tłumik komorowy, z komorami rezonansowymi.

Re: bobber trike 2

: 08 mar 2013, 23:38
autor: bobber
może dokońca przepisowo niemusi być , poprostu niechce żeby huk zwracał przesadnie uwage

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 22:29
autor: bobber
WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 22:57
autor: kowall
bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Kurwa panie bobber co ci się przycisk od dużych liter zablokował że tak się drzesz :shock: ,,,,,, a z czego ty tam masz teraz pompkę że ona taka duża ?

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 23:15
autor: bobber
Z TEGO Z CZEGO JEST TRAJKA CZYLI Z UNA 1,1 . A CZEMU DUŻE LITERY? BO TO KURDE FORUM TRAJKOWE Z SZACUNKU TU SIE MÓWI WIELKIMI LITERAMI!!!!! :mrgreen:

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 23:45
autor: Arek
bobber pisze:Z TEGO Z CZEGO JEST TRAJKA CZYLI Z UNA 1,1 . A CZEMU DUŻE LITERY? BO TO KURDE FORUM TRAJKOWE Z SZACUNKU TU SIE MÓWI WIELKIMI LITERAMI!!!!! :mrgreen:
To pstryknij w ten CAPS z szacunku dla tego forum, bo źle to wygląda :wink:

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 23:51
autor: bobber
Może wrócimy do pytania?

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 23:55
autor: yunkers
bobber pisze:Może wrócimy do pytania?
Zagadaj do BOOM-a, ma taką u siebie w trajce, podawał gdzieś linka, ale nie bardzo mogę go znaleźć, ma go na pewno Bynio więc może zapoda jak zaglądnie.

Re: bobber trike 2

: 17 lis 2016, 23:58
autor: bobber
Dzięki napisze do BOOMa może się czegoś dowiem

Re: bobber trike 2

: 18 lis 2016, 01:09
autor: sekuwawa
bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Moim zdaniem czy to pompka rajdowa czy sprzęgłowa od Łady to akurat nie ma większego znaczenia. Są trajki bez serwa hamujące doskonale i takie z serwem które hamują słabo. Wszystko zależy od średnicy i ilości tłoczków w zacisku hamulcowym oraz średnicy i skoku (bo czasem może być go za mało) tłoczka pompy hamulcowej. Do tego oczywiście odpowiednio dobrana przekładnia na dźwigni. Wszystkie siły wynikają z podstaw hydrauliki.
Jeśli szukasz małej pompki to poszukaj jakiejś sprzęgłowej od samochodu i kupisz ją za 20% ceny tej pompki rajdowej. Większość pomp hamulcowych czy sprzęgłowych ma opisaną na obudowie średnicę tłoczka w calach lub mm.
Serwo sprzęgłowe od nissana patrola jest bardzo małe i w komplecie jest z taką pompką jak te rajdowe o średnicy tłoczka 16mm.
Wg mnie najlepszym układem są możliwie największe tłoczki w zaciskach i pod to dopiero dobierana pompka hamulcowa.

Re: bobber trike 2

: 18 lis 2016, 18:56
autor: bynio204
http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html to ten sklep z pompkami rajdowymi .

Re: bobber trike 2

: 18 lis 2016, 21:56
autor: bobber
Panowie dzięki za podpowiedzi w temacie

Re: bobber trike 2

: 18 lis 2016, 23:28
autor: custom
sekuwawa pisze:
bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Moim zdaniem czy to pompka rajdowa czy sprzęgłowa od Łady to akurat nie ma większego znaczenia. Są trajki bez serwa hamujące doskonale i takie z serwem które hamują słabo. Wszystko zależy od średnicy i ilości tłoczków w zacisku hamulcowym oraz średnicy i skoku (bo czasem może być go za mało) tłoczka pompy hamulcowej. Do tego oczywiście odpowiednio dobrana przekładnia na dźwigni. Wszystkie siły wynikają z podstaw hydrauliki.
Jeśli szukasz małej pompki to poszukaj jakiejś sprzęgłowej od samochodu i kupisz ją za 20% ceny tej pompki rajdowej. Większość pomp hamulcowych czy sprzęgłowych ma opisaną na obudowie średnicę tłoczka w calach lub mm.
Serwo sprzęgłowe od nissana patrola jest bardzo małe i w komplecie jest z taką pompką jak te rajdowe o średnicy tłoczka 16mm.
Wg mnie najlepszym układem są możliwie największe tłoczki w zaciskach i pod to dopiero dobierana pompka hamulcowa.
Tu masz Seku całkowitą rację , przykład trajki Krasiana która bez serwa hamuje zajebiście. Tam zaciski od forda chyba poszły i pompka sprzęgłowa id dużego fiata jak się nie mylę ?

Re: bobber trike 2

: 14 wrz 2017, 20:45
autor: bobber
Witam ponownie szanowne grono!
I stało się, dopadł mnie brak mocy . Kurcze trzeba coś z tym zrobić , zapadła decyzja WYMIENIAMY SILNIK. Jako że jestem miłośnikiem fiatów wybór padł na fiatowski silnik 1,6 16v 103KM, mam już nagrane autko z taką jednostką i jutro jade ze znajomym mechanikiem obejrzeć, posprawdzać i ew kupić.Przeróbka będzie polegała na wykonaniu od nowa tylnej części ramy
a następnie po odcięciu od trajki obecnego tyłu dospawam nowy. Mam pytanie , numer mam na tylnej części ramy po wykonaniu nowej częsci ramy mogę uniknąć komplikacji i "nanieść numer we własnym zakresie?". Czy po całej przeróbce muszę wykonywać jakiś przegląd dodatkowy ? czy wystarczy zgłosić w urzędzie i u ubezpieczyciela zmiane silnika na większy?
Relacje z postępu prac wraz z foto będę umieszczał na bieżąco.
Pozdrawiam

Re: bobber trike 2

: 15 wrz 2017, 08:17
autor: winda
Numery sam ogarniesz. Jeśli koniecznie chcesz oficjalnie informować o zwiększeniu silnika to u diagnosty robisz zmianę techniczną. Cztery zdjęcia Ci będą potrzebne ( trajka z każdej strony) i coś ok. 70-80 zł. Potem wydział komunikacji.