bobber trike 2

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

dzieki za gratulacje ,jezdzi sie super ale conieco trzeba poprawić,zaworek w gazniku wymienić bo paliwo sie leje , prędkościomierz naprawić bo wskazówka raz skakała raz szła płynnie raz wogóle nieszła aż odpadła , ale przebieg pokazuje ,chyba kiera bedzie troche niższa bo łapy i plery cierpną ,ale to nic - JEŻDZI !!!!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: dark »

Jeżeli masz paliwo w zbiorniku tym przy kierownicy zawsze będzie ciekło bo jest wyżej niż gażnik Ja u siebie mam kranik z zaworkiem elektro po wyłączeniu stacyjki odcina paliwo. A co do licznika jak jest linka żle ułożona też może skakac.
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

ja też mam elektro zawór co otwiera sie za zapłonie ale iglicowy chyba niedomyka bo jak zgasze silnik to przez chwile moknie gażnik , a co do licznika to on od począdku świrował i jak pisałem raz tak a raz tak chodził ,a czasem wogóle ,linke ułożyłem szerokimi łukami o rozpiętości około 1m , ale tym sie nie martwie bo jeżdzi a po sezonie przyjdzie czas na ulepszenia - dzieki za rady
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Witam szanowne grono
i nadszedł kres moich trudów , trajka ma przegląd i normalne blachy , czekam na twardy dowód i karte pojazdu,
jazda trajką powoduje niezchodzący z gęby uśmiech , a co do konstrukcji niemam zastrzeżeń , poprostu zapierdala :D
tematu niezamykam bo zmiany trajki napewno nastąpią (planuje może w zimie kapke mocniejszy motor oczym poinformuje:) ) także DOZOBACZENIA NA TRASIE
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3506
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: krobia »

bobber pisze:no dzisiaj wybrałem prubne i Pany kurde pierwsza jazda - orgazm
Nie wypisuj takich rzeczy na ogólnym-Przeczyta to Twoja kobiełka i masz zakaz wjazdu przez miesiąc :mrgreen:



A swoją drogą -GRATULACJE
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

stary odkąd skończyłem trajke moja babeczka wie że żyje hahahaha
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: winda »

gratulacje :mrgreen:
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: dark »

Gratuluje , kolejny spełniony wrzuc fotki produktu finalnego i filmik z jazdy
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

ok postaram sie zapodać w niedziele
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Witam
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: Sulkyrider »

bobber pisze:Witam
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie
Jeśli masz na myśli przelotowy, to na pewno nie będzie spełniał norm. Jak chcesz być "przepisowy" to musisz dać tłumik komorowy, z komorami rezonansowymi.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

może dokońca przepisowo niemusi być , poprostu niechce żeby huk zwracał przesadnie uwage
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3203
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: kowall »

bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Kurwa panie bobber co ci się przycisk od dużych liter zablokował że tak się drzesz :shock: ,,,,,, a z czego ty tam masz teraz pompkę że ona taka duża ?
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Z TEGO Z CZEGO JEST TRAJKA CZYLI Z UNA 1,1 . A CZEMU DUŻE LITERY? BO TO KURDE FORUM TRAJKOWE Z SZACUNKU TU SIE MÓWI WIELKIMI LITERAMI!!!!! :mrgreen:
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4312
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: Arek »

bobber pisze:Z TEGO Z CZEGO JEST TRAJKA CZYLI Z UNA 1,1 . A CZEMU DUŻE LITERY? BO TO KURDE FORUM TRAJKOWE Z SZACUNKU TU SIE MÓWI WIELKIMI LITERAMI!!!!! :mrgreen:
To pstryknij w ten CAPS z szacunku dla tego forum, bo źle to wygląda :wink:
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Może wrócimy do pytania?
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: yunkers »

bobber pisze:Może wrócimy do pytania?
Zagadaj do BOOM-a, ma taką u siebie w trajce, podawał gdzieś linka, ale nie bardzo mogę go znaleźć, ma go na pewno Bynio więc może zapoda jak zaglądnie.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Dzięki napisze do BOOMa może się czegoś dowiem
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: sekuwawa »

bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Moim zdaniem czy to pompka rajdowa czy sprzęgłowa od Łady to akurat nie ma większego znaczenia. Są trajki bez serwa hamujące doskonale i takie z serwem które hamują słabo. Wszystko zależy od średnicy i ilości tłoczków w zacisku hamulcowym oraz średnicy i skoku (bo czasem może być go za mało) tłoczka pompy hamulcowej. Do tego oczywiście odpowiednio dobrana przekładnia na dźwigni. Wszystkie siły wynikają z podstaw hydrauliki.
Jeśli szukasz małej pompki to poszukaj jakiejś sprzęgłowej od samochodu i kupisz ją za 20% ceny tej pompki rajdowej. Większość pomp hamulcowych czy sprzęgłowych ma opisaną na obudowie średnicę tłoczka w calach lub mm.
Serwo sprzęgłowe od nissana patrola jest bardzo małe i w komplecie jest z taką pompką jak te rajdowe o średnicy tłoczka 16mm.
Wg mnie najlepszym układem są możliwie największe tłoczki w zaciskach i pod to dopiero dobierana pompka hamulcowa.
Awatar użytkownika
bynio204
Posty: 357
Rejestracja: 29 kwie 2014, 21:00
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bynio204 »

http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html to ten sklep z pompkami rajdowymi .
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Panowie dzięki za podpowiedzi w temacie
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: custom »

sekuwawa pisze:
bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Moim zdaniem czy to pompka rajdowa czy sprzęgłowa od Łady to akurat nie ma większego znaczenia. Są trajki bez serwa hamujące doskonale i takie z serwem które hamują słabo. Wszystko zależy od średnicy i ilości tłoczków w zacisku hamulcowym oraz średnicy i skoku (bo czasem może być go za mało) tłoczka pompy hamulcowej. Do tego oczywiście odpowiednio dobrana przekładnia na dźwigni. Wszystkie siły wynikają z podstaw hydrauliki.
Jeśli szukasz małej pompki to poszukaj jakiejś sprzęgłowej od samochodu i kupisz ją za 20% ceny tej pompki rajdowej. Większość pomp hamulcowych czy sprzęgłowych ma opisaną na obudowie średnicę tłoczka w calach lub mm.
Serwo sprzęgłowe od nissana patrola jest bardzo małe i w komplecie jest z taką pompką jak te rajdowe o średnicy tłoczka 16mm.
Wg mnie najlepszym układem są możliwie największe tłoczki w zaciskach i pod to dopiero dobierana pompka hamulcowa.
Tu masz Seku całkowitą rację , przykład trajki Krasiana która bez serwa hamuje zajebiście. Tam zaciski od forda chyba poszły i pompka sprzęgłowa id dużego fiata jak się nie mylę ?
Omne Trinum Perfectum.
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Witam ponownie szanowne grono!
I stało się, dopadł mnie brak mocy . Kurcze trzeba coś z tym zrobić , zapadła decyzja WYMIENIAMY SILNIK. Jako że jestem miłośnikiem fiatów wybór padł na fiatowski silnik 1,6 16v 103KM, mam już nagrane autko z taką jednostką i jutro jade ze znajomym mechanikiem obejrzeć, posprawdzać i ew kupić.Przeróbka będzie polegała na wykonaniu od nowa tylnej części ramy
a następnie po odcięciu od trajki obecnego tyłu dospawam nowy. Mam pytanie , numer mam na tylnej części ramy po wykonaniu nowej częsci ramy mogę uniknąć komplikacji i "nanieść numer we własnym zakresie?". Czy po całej przeróbce muszę wykonywać jakiś przegląd dodatkowy ? czy wystarczy zgłosić w urzędzie i u ubezpieczyciela zmiane silnika na większy?
Relacje z postępu prac wraz z foto będę umieszczał na bieżąco.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: winda »

Numery sam ogarniesz. Jeśli koniecznie chcesz oficjalnie informować o zwiększeniu silnika to u diagnosty robisz zmianę techniczną. Cztery zdjęcia Ci będą potrzebne ( trajka z każdej strony) i coś ok. 70-80 zł. Potem wydział komunikacji.
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości