bobber trike 2

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

żadnej porady Panowie?
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: sekuwawa »

bobber pisze:Witam ponownie . Trajka wreszcie stoi na trzech kołach . Panowie mam pytanie , mam zamiar wykorzystać dwie chłodnice od tico . Jak wiadomo mają one korki wlewu . Tak wychodzi że chłodnice będą niżej głowicy , ale zbiorniczek wyrównawczy będzie najwyższym punktem układu . moje pytanie brzmi:czy przy wyższych temp. płynu nie będzie chciało go wyrzucać przez korki w chłodnicach?
A oto efekty pracy.
Chyba będzie źle. W tego typach układu chłodzenia zbiorniczki są poniżej wlewu chłodnicy, a wlew jest najwyższym punktem. Jak zalejesz głowicę płynem jak wlew będziesz miał niżej?
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Dzięki za odp.Właśnie obawiam się możliwych problemów, a nie chcę się orobić na marne. Jutro muszę podjechać na jakiś szrot i na regale z chłodnicami przejrzeć co jeszcze może mi podejść . Kuźwa miejsce w ramie przed silnikiem mam dokładnie na 2 chłodnice od tico i było by idealnie , szkoda że za późno zaczołem się zastanawiać nad wspomnianym problemem z płynem.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2017, 23:30 przez bobber, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: seta »

Sęku, kolega będzie zalewał układ ze zbiorniczka wyrównawczego umieszczonego wyżej, czyli układ da się zalać.

Ale moim zdaniem orginalne korki z tico nie dadzą rady w takim układzie. musiał byś zaślepić wlew (zalutować czy coś podobnego)
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Panowie a chłodnica tico ma przy wlewie odpowietrznik, czy jak puszcze go wężykiem do zbiorniczka wyrównawczego to moge uniknąć wywalania płynu przez korki chłodnic?
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: seta »

wymiarami fajne są intercoolery od Kia Karnival
http://allegro.pl/intercooler-55313550- ... 55049.html
U mnie dają rade jako chłodnice.
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

seta pisze:wymiarami fajne są intercoolery od Kia Karnival
http://allegro.pl/intercooler-55313550- ... 55049.html
U mnie dają rade jako chłodnice.
O widzisz całkiem fajne i niedrogie .Myślisz że dwie dały by rade? A jak z wentylatorami ,dawać na ew. obie chłodnice czy wystarczy na jedną?
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: seta »

Na chłodzeniu nie ma co oszczędzać. Wentylatory daj na obie chłodnice. Ja mam od tico ale lepsze są np z astry od klimy. Dwu biegowe i dają mega wiatry :mrgreen:
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

seta pisze:Na chłodzeniu nie ma co oszczędzać. Wentylatory daj na obie chłodnice. Ja mam od tico ale lepsze są np z astry od klimy. Dwu biegowe i dają mega wiatry :mrgreen:
Masz racje hehe , masz może wumiary rdzenia tego intercoolera?
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: seta »

Zmierzyć będę mógł dopiero w sobotę.
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

[quote="seta"]Zmierzyć będę mógł dopiero w sobotę.[/quote
Ok dziękuję za poradę , Wydaje się to dobrym rozwiązaniem i na poważnie biorę Twoje rady pod uwagę . Jutro zrobię oblot szrotów i zobaczę co znajdę . Zawsze zostaje jeszcze zalutowanie wlewów u tico . Się zobaczy.
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Witam , Panowie mam pytanie , próbuję poupychać wszystkie podzespoły w ramie i doszło do filtra powietrza . Oryginalna pucha z filtrem nie pasuje za h.....ja i zastanawiam się nad uniwersalnym stożkiem z alledrogo , takim za 50 zł co daje milion koni mocy :lol: . Poradźcie czy to się nada , silnikowi taki filtr nie przeszkadza? o rzeczony milion koni nie pytam :D
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: Sulkyrider »

Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Sulkyrider pisze:Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
nie no pełny wtrysk jest w aktualnym silniku
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: Sulkyrider »

bobber pisze:
Sulkyrider pisze:Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
nie no pełny wtrysk jest w aktualnym silniku
Wytrysk sam se poradzi, jeśli zostawiłeś wszystkie inne diwajsy.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

Sulkyrider pisze:
bobber pisze:
Sulkyrider pisze:Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
nie no pełny wtrysk jest w aktualnym silniku
Wytrysk sam se poradzi, jeśli zostawiłeś wszystkie inne diwajsy.
noi super dziękuję za poradę , jutro dokonuję zakupu.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14812
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: winda »

da rade. mialem tak. tylko nie kieruj filtra za bardzo do przodu bo trajka bedze gasla
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
bobber
Posty: 593
Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Re: bobber trike 2

Post autor: bobber »

winda pisze:da rade. mialem tak. tylko nie kieruj filtra za bardzo do przodu bo trajka bedze gasla
ok planuję filtr dać na bok , a i jeszcze karoseria go zakryje, dzięki za poradę.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości