sekuwawa traja II
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
weź się chopie ogarnij i zacznij się kurować a nie wpierdalasz jakąś chemię w tabletkach i zdychasz
Panie miodek czosnek i spirytusik trzy niezawodne lekarstwa na wszystko
Nie teoretyzuje tylko mam sprawdzone na wujku
Panie miodek czosnek i spirytusik trzy niezawodne lekarstwa na wszystko
Nie teoretyzuje tylko mam sprawdzone na wujku
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
zadzwoń do mnie w tygodniu, może bede miał jakiś wolny dzień to wpadniesz i połapiesz jak to u mnie wygląda to szybciej pójdzie u Ciebie robota.zetor pisze:To teraz zrób mi hehehehsekuwawa pisze:Zrobiłem w końcu sprzęgło ...
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Kato już się wyspał i wszystko wiem Na lampke podaje się z wyjścia L, a na S podaje się +12V ze stacyjki lub bezpośrednio ze złącza Bat na altku.Rob_trike pisze:pewnie wie Kato ale jeszcze spi
- custom
- Member
- Posty: 7989
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Seku napieraj , trzymam za Ciebie kciuki. Widziałem Twoje konstrukcje i nie da się ukryć że jesteś konstruktorem.
Omne Trinum Perfectum.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Aktualnie ogarniam elektrykę, zobaczymy jak wyjdzie z czasem.
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Czyli jazdy probnej jeszcze nie bylo? Na Babki dasz rade?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Jedna jeździ więc jakąś bede na pewnoseta pisze:Czyli jazdy probnej jeszcze nie bylo? Na Babki dasz rade?
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
A no racja
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Znalazłem dziś chwilę i temat instalacji elektrycznej uznaję za zamknięty. Jeszcze kolektor ssący i gaźnik i będą próby odpałów Dziś mój silnik kręcił się na rozruszniku pierwszy raz od trzech lat
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazda
- Posty: 950
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Fajny ten sprzet, zazdroszcze postepu prac.
Fajny przodek, oj pomacał bym go na żywo
Fajny przodek, oj pomacał bym go na żywo
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Ile się leje oleju do skrzyni garbowej?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
No i się stało. Kilka jeszcze poprawek, ale na razie jest dobrze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E_iI5PHp ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E_iI5PHp ... e=youtu.be[/youtube]
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4356
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
no i pięknie, gratuluję postępów
- bynio204
- Posty: 357
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 21:00
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
super !!!
-
- Member
- Posty: 3259
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Fajnie- uda się pojeździć w tym sezonie ?
- winda
- Secretary
- Posty: 14836
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
no i gicior ale zmień narratora bo ten nie potrafi stopniować napięcia
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Baran
- Member
- Posty: 1345
- Rejestracja: 21 gru 2009, 21:00
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Pięknie Seku
- andy
- Posty: 1003
- Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
- Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
winda pisze:no i gicior ale zmień narratora bo ten nie potrafi stopniować napięcia
czepiasz się wielebny , nie każdy ma głos jak Krysia Czubówna .
- mazda
- Posty: 950
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Hameryki nie odkryje ale na altka wieksze koło pasowe to jego obroty spadna i ładowanie mniejsze bedzie. No chyba że przyczyna w diodach czy innej elektronice. Co do gaźnika z leopolda - lepszy z fiuta 125p.
Co do narratora, jakiś taki stoicki spokój wprowadza
Co do narratora, jakiś taki stoicki spokój wprowadza
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Pomóżcie mi znaleźć przychylnego diagnostę który zrobi mi bez zbędnego gadania zmianę pojemności na OSKP i spokojnie jeszcze w tym sezonie ponawijam kilometrów. Piszcie na priv jak cośrożek pisze:Fajnie- uda się pojeździć w tym sezonie ?
Co do altka to wszystko jest oryginał więc podejrzewam że legła elektronika lub diody.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Na moje to regulator padł. Gdyby poszła dioda, to by nie ładował na wolnych. A on przeładowuje na wyższych, czyli regulator nie reguluje.sekuwawa pisze:Pomóżcie mi znaleźć przychylnego diagnostę który zrobi mi bez zbędnego gadania zmianę pojemności na OSKP i spokojnie jeszcze w tym sezonie ponawijam kilometrów. Piszcie na priv jak cośrożek pisze:Fajnie- uda się pojeździć w tym sezonie ?
Co do altka to wszystko jest oryginał więc podejrzewam że legła elektronika lub diody.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Czy ktoś z was ma doświadczenia ze współpracą pompek paliwowych elektrycznych takich jak na allegro o ciśnieniu 0,2 jak ta z linka z gaźnikami?
http://allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-u ... 74208.html
Kupiliśmy z Krasianem takie i u niego spokojnie dwa zaworki iglicowe gaźników webera mu zamykały przepływ, a u mnie na gaźniku Poloneza zalewa komorę pływakową. W oryginale poldka na pompce była zwrotka i teraz zastanawiam się co zrobić.
1. Opcja pierwsza to wbić w wężyk tulejkę redukcyjną i tak zmniejszyć wydatek paliwa
2. Opcja druga zrobić zwrotkę z wyjścia pompki na jej wejście i tam tak przyblokować przepływ żeby podzielić wydatek na zwrotke i to co idzie na gaźnik. Ta opcja ma wadę bo jak pompka nie jest zalana paliwem to go sama nie zaciągnie.
Opcja druga wydaje się bezpieczniejsza dla pompki, ale one są podobno przystosowane do tego by być zdławione bez szkody dla trwałości.
Druga sprawa to może komuś przewraca się sprawny alternator hitachi LR150-200 na dwa paski klinowe od subaru Leone na silniku EA82?.
Czekam na podpowiedzi.
http://allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-u ... 74208.html
Kupiliśmy z Krasianem takie i u niego spokojnie dwa zaworki iglicowe gaźników webera mu zamykały przepływ, a u mnie na gaźniku Poloneza zalewa komorę pływakową. W oryginale poldka na pompce była zwrotka i teraz zastanawiam się co zrobić.
1. Opcja pierwsza to wbić w wężyk tulejkę redukcyjną i tak zmniejszyć wydatek paliwa
2. Opcja druga zrobić zwrotkę z wyjścia pompki na jej wejście i tam tak przyblokować przepływ żeby podzielić wydatek na zwrotke i to co idzie na gaźnik. Ta opcja ma wadę bo jak pompka nie jest zalana paliwem to go sama nie zaciągnie.
Opcja druga wydaje się bezpieczniejsza dla pompki, ale one są podobno przystosowane do tego by być zdławione bez szkody dla trwałości.
Druga sprawa to może komuś przewraca się sprawny alternator hitachi LR150-200 na dwa paski klinowe od subaru Leone na silniku EA82?.
Czekam na podpowiedzi.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Ja coprawda na wtryskach, ale mam pompę z allegro i powrót mam wpięty przed pompę. Z zapowiettrzeniem jakoś nie mam problemów Problem miałem jak nalałem ropy zamiast benzyny i ropa krążyła w tym obiegu.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Wszystko przy założeniu, że zbiornik jest powyżej pompy. Jak byś chciał zassać z bańki która stoi na ziemi to pompka tym przelewem cały czas ciągnie powietrze i nie wytwarza podciśnienia (wczoraj testowałem).Sulkyrider pisze:Ja coprawda na wtryskach, ale mam pompę z allegro i powrót mam wpięty przed pompę. Z zapowiettrzeniem jakoś nie mam problemów Problem miałem jak nalałem ropy zamiast benzyny i ropa krążyła w tym obiegu.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
No ale nie mówiłeś że pompa ma byc powyżej poziomu paliwa. Myślałem że tylko gaźnik. A nie możesz dać pompy niżej?sekuwawa pisze:Wszystko przy założeniu, że zbiornik jest powyżej pompy. Jak byś chciał zassać z bańki która stoi na ziemi to pompka tym przelewem cały czas ciągnie powietrze i nie wytwarza podciśnienia (wczoraj testowałem).Sulkyrider pisze:Ja coprawda na wtryskach, ale mam pompę z allegro i powrót mam wpięty przed pompę. Z zapowiettrzeniem jakoś nie mam problemów Problem miałem jak nalałem ropy zamiast benzyny i ropa krążyła w tym obiegu.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 3 gości