Strona 2 z 2

: 22 lut 2009, 13:54
autor: grzegorz

: 22 lut 2009, 14:02
autor: Wiktor
a to ciekawostka
a czy ktos powiedział jak ten pas ma wygladac??
czy może on być biodrowy jak piaty pasazer w samochodzie??

: 22 lut 2009, 14:13
autor: Luksky
CIekawe wobec tego jak zarejestrowac traje jak ktos sie uprze na pasy? Skoro podchodzi pod motocykl trojkolowy??? Niech ktos pierwszy sprobuje i sie pochwali jak to wyglada????

: 22 lut 2009, 14:25
autor: Wiktor
mysle ze normalnie zarejstrowac i poprostu zamontowac pasy i sobie zapiac biodrówke i bez kasku jezdzic
i tyle

: 22 lut 2009, 14:41
autor: Luksky
Wiktor pisze:mysle ze normalnie zarejstrowac i poprostu zamontowac pasy i sobie zapiac biodrówke i bez kasku jezdzic
i tyle
nie, jak mnie zatrzymywali to pytałem. Nie mozna w moim przypadku kiedy to motocykl trojkołowy jezdzic bez kasku, moze jest to podyktowane kat pod jaka moj pojazd podchodzi. Nie wiem, w kazdym razie ja nie moge. Poza tym kask mi bardziej przemawia do rozsądku, na zakrecie jak sie traja wysypie to kiepsko widze operatora bez kasku. Cięzko co prawda traję wywalić ale wszystko mozna jak sie czlowiek postara.

: 22 lut 2009, 15:37
autor: Wiktor
jazda bez kasku jest potrzebna tylko do polansowania sie po miescie w ciepły dzionek.
no bo po co innego??

: 24 lut 2009, 01:33
autor: Luksky
Wiktor pisze:jazda bez kasku jest potrzebna tylko do polansowania sie po miescie w ciepły dzionek.
no bo po co innego??
np. mozna sie lansować w zimny dzionek :)

: 24 lut 2009, 07:43
autor: Wiktor
w zimny dzionek z deszczem to dopiero jest lansss
wszyscy zwroca uwage!!!

re

: 27 lut 2009, 09:09
autor: e7218
Ja mam pasy schrota zamontowane w tylnej kanapie , którą mogę zmieniać na pojedyńczą w miarę potrzeby , w pojedyńczej nie mam pasów bo nie ma takiej potrzeby . Pasy moim zdaniem były potrzebne w wersji trzyosobowej bo przy tych przeciążeniach na zakrętach nikt nie był w stanie utrzymać się na kanapie , jest to bardzo niebezpieczne . Muszę wyjaśnić że mam zarejestrowaną na 2 lub 3 osoby .