PORADNIK - VW Osi napedowe
: 19 wrz 2010, 12:37
Witam .. Pawlik miał problem, s dwa rożna wala na jednej skrzyni garbusa:
Oto tajemnica:
Rurki nośne na garbusie są 2 rożne:
Krotka rurka - 85,7mm od mocowania szable do mocowania tylnej płyty hamulcowe.
Długa rurka - 117,mm od mocowania szable do mocowania tylnej płyty hamulcowe.
Długość od difa do mocowania szable jest identyczna.
Osi napędowe są 2 rożne:
Krotka końcówka - 84 mm od łożyska do końca zazębienia
Długa końcówka - 100 mm od łożyska do końca zazębienia
Długość od difa do łożyska jest identyczna Ale to nie jest konec zabawy.
Od Adolfa do modelu 1967 (do sierpień 1966) - krotka rurka + krotka końcówka
model 1967 (sierpień 1966 - sierpień 1967) - długa rurka + krotka końcówka
< model 1968 i dalej (od sierpień 1967 do dziś) - długa rurka + długa końcówka
Jest możliwie zamontować dwie rożne rurki oraz osi na dwie stronę skrzyni pod warunkom da rurka i os zamontowane na każdej strony pasują do siebie. Garb będzie 2 cm węszy na jednej strony, a mechaniku co to zrobił trzeba obciąć ręce, ale garb będę jechał.
Oto tajemnica:
Rurki nośne na garbusie są 2 rożne:
Krotka rurka - 85,7mm od mocowania szable do mocowania tylnej płyty hamulcowe.
Długa rurka - 117,mm od mocowania szable do mocowania tylnej płyty hamulcowe.
Długość od difa do mocowania szable jest identyczna.
Osi napędowe są 2 rożne:
Krotka końcówka - 84 mm od łożyska do końca zazębienia
Długa końcówka - 100 mm od łożyska do końca zazębienia
Długość od difa do łożyska jest identyczna Ale to nie jest konec zabawy.
Od Adolfa do modelu 1967 (do sierpień 1966) - krotka rurka + krotka końcówka
model 1967 (sierpień 1966 - sierpień 1967) - długa rurka + krotka końcówka
< model 1968 i dalej (od sierpień 1967 do dziś) - długa rurka + długa końcówka
Jest możliwie zamontować dwie rożne rurki oraz osi na dwie stronę skrzyni pod warunkom da rurka i os zamontowane na każdej strony pasują do siebie. Garb będzie 2 cm węszy na jednej strony, a mechaniku co to zrobił trzeba obciąć ręce, ale garb będę jechał.