TUTORIAL - tyl garbusa
: 16 wrz 2010, 12:59
Oto tylne zawieszenie garba na zdjęciu są suche półosie ale procedura jest taka sama na mokrym:
PODŁOGA MUCZY BIĆ WYPOZIOMOWANA NA STOJAKACH!
1. Demontujmy dol amortyzatora
2. Przed demontażom szable zarysujemy położenie nośnika półosi
3. Odkręcamy trzy śrubę - ciągniemy półoś do tylu i tyle... 4. Demontujemy 4 śrubę, zdejmujemy osłonę tuleje gumowe na drążku skrętnym
5. Dużym śrubokrętem zdejmujemy szable z ogranicznika 6. Szabla wyskakuje lamie wszystko co po drogi (ręce i podobne ...) 7. Mierzimy odległość szable od podłogę (jeżeli podłoga nie jest wypoziomowana szkoda czasu) i decydujemy ile obniżajmy którą stronę. 8. Drążek skrętny na garbusie ma zęby w środku oraz na zewnątrz. Kombinacja tych dwóch daje obniżenie według tabeli:
ŚRODEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 0 2
NA ZEWNĄTRZ -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 2 0
OBNIŻENIE (CM) 0.55 1.10 1.65 2.20 2.75 3.30 3.85 4.40 4.95 5.50 5.50 6.00 6.55 7.10 7.65 8.20 8.75 9.30 9.85 10.40 11.00 11.55 11.00 12.00
-1 = 1 zeb w kierunku odwrotnie od kierunku rucha zegara
1 = 1 zeb w kierunku rucha zegara
9. Kiedy jesteśmy zadowolony z rezultatem mocujemy osłonę tuleje tymczasowo długimi śrubami.
10. Wracamy szable na miejsce (na trajki bezproblemowo, belka pomiędzy osłonom amortyzatora i sufitem i krokodylem da radi) 11. Montujemy nośnik półosi według zarysowanego położenia. 12. Montujemy wszystko i jazda...
13. Jeżeli nie jesteśmy zadowoleni poziomem po tygodni powtarzamy znowu aż do perfekcje.
1. Demontujmy dol amortyzatora
2. Przed demontażom szable zarysujemy położenie nośnika półosi
3. Odkręcamy trzy śrubę - ciągniemy półoś do tylu i tyle... 4. Demontujemy 4 śrubę, zdejmujemy osłonę tuleje gumowe na drążku skrętnym
5. Dużym śrubokrętem zdejmujemy szable z ogranicznika 6. Szabla wyskakuje lamie wszystko co po drogi (ręce i podobne ...) 7. Mierzimy odległość szable od podłogę (jeżeli podłoga nie jest wypoziomowana szkoda czasu) i decydujemy ile obniżajmy którą stronę. 8. Drążek skrętny na garbusie ma zęby w środku oraz na zewnątrz. Kombinacja tych dwóch daje obniżenie według tabeli:
ŚRODEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 0 2
NA ZEWNĄTRZ -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 2 0
OBNIŻENIE (CM) 0.55 1.10 1.65 2.20 2.75 3.30 3.85 4.40 4.95 5.50 5.50 6.00 6.55 7.10 7.65 8.20 8.75 9.30 9.85 10.40 11.00 11.55 11.00 12.00
-1 = 1 zeb w kierunku odwrotnie od kierunku rucha zegara
1 = 1 zeb w kierunku rucha zegara
9. Kiedy jesteśmy zadowolony z rezultatem mocujemy osłonę tuleje tymczasowo długimi śrubami.
10. Wracamy szable na miejsce (na trajki bezproblemowo, belka pomiędzy osłonom amortyzatora i sufitem i krokodylem da radi) 11. Montujemy nośnik półosi według zarysowanego położenia. 12. Montujemy wszystko i jazda...
13. Jeżeli nie jesteśmy zadowoleni poziomem po tygodni powtarzamy znowu aż do perfekcje.