Strona 1 z 1
					
				Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 21:34
				autor: ROBSON
				Wykonuję karoserie do trajków. Rewaco model HS4 , RF1, Gdyby komuś spodobały się pojazdy których zdjęcia znajdziecie na mojej stronie 
www.formy-polska.pl  lub rewaco.de  i  chcielibyście swoje zabawki ubrać w moje produkty - no problem, zapraszam.
Pozdrawiam Wszystkich zwolenników hibernacji
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 22:56
				autor: slawek99
				ROBSON , świetnie sie reklamujesz  w kolejnych tematach, ale czy czytasz swoje posty czy tlko je zakładasz  
  
 
http://e-trike.pl/forum/karoserie-trike ... t1696.html 
"Szybkie pytanie , w obecnej sytuacji ile byś skasowal mnię za koroserię kompletną do RF1 taka jak masz na stronie www, możesz pisać na pw"
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 23:00
				autor: Tyci
				Znając życie i ceny surowca trzeba będzie położyć ze 4 tysiaki....i to tak z palcem w bucie 

 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 23:01
				autor: Luksky
				tyci-pn pisze:Znając życie i ceny surowca trzeba będzie położyć ze 4 tysiaki....i to tak z palcem w bucie 

 
mowisz ze cena sie zamknie w 1000eu?
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 23:04
				autor: Tyci
				Podejrzewam LUK ,że 1000eu nie wystarczy.
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 23:07
				autor: Tyci
				Za stary model karoserii Rewaco wołają 1200 PLN i jest on wykonany na kiepskim kopycie.
Poza tym skorupa jest bardzo cienka ma max.3mm. grubości w orginale ma ok 5-6mm
Nie wiem co oferuje ROBSON bo nie widziałem jego wyrobów na żywo. Jednakże przeglądając jego strone interntową zauwazyłem ,że podchodzi do tematu profesjonalnie.(I żeby było jasne nie znam ROBSONA i nigdy sie nie spotkaliśmy w realu.Piszę to co mi podpowiada moja wiedza na ten temat-laminaty poliestrowe- I daje Wam słowo ,że wobec nikogo nie używam wazeliny!)
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 23:12
				autor: slawek99
				Grubość skorupy to nie problem, zawsze we własnym zakresie- czytaj tanio- można dołożyć kilka warstw materiału od wewnętrznej strony i dodatkowe uchwyty lub wzmocnienia dokleić
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 15 wrz 2010, 23:15
				autor: Tyci
				slawek99 pisze:Grubość skorupy to nie problem, zawsze we własnym zakresie- czytaj tanio- można dołożyć kilka warstw materiału od wewnętrznej strony i dodatkowe uchwyty lub wzmocnienia dokleić
Tak wszystko można ! ale nie ma jak klejone za jednym podejściem. Większa wytrzymałość laminatu.
Karoseria Rewaco RF1 jest zrobiona pod konkretną rame tej Trajki. Wejdź na strone :
http://www.rewaco.com/en/rf1.aspx       znajdziesz tam do pobrania "Bauplan" w pdf-ie. i wszystko będzie jasne.
Nadwozie REWACO do ram z silnikiem Garba można było jakoś dopasować w przypadku modelu RF! może być problem.
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 00:06
				autor: Luksky
				Nasza Świętojebliwość Budyń 

 ma jakis model ktorejs z tych trajek, u niego ta karoseria jest naprawde gruba i kurewsko wytrzymała.
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 17:02
				autor: ROBSON
				Witajcie wszyscy w temacie RF1.
Postaram się odpowiedzieć na kilka pytań. Nowa karoska kosztuje około 1000 euro, ale mam kilka sztuk reklamacyjnych, zostały wymienione na nowe i mogę je oddac po 2500 zł. Taki jest koszt materiału , roboczogodzin zakładu itp. Napewno mam ich 4, ale mogę załatwić więcej. 
Drubość kompozytu ( laminatu) nie jest jednakowa na całej karoserii, nie ma takiej potrzeby by pchać materiał i dodawać masy. Tak jak mówicie , karosa RF1 jest bardzo dopasowana do ramy  i zakrywa silnik w całości. Jeśli komuś zabraknie miejsca, może zredukować dość pokażny bagażnik który wisi na trawersie za osią. Ingerencja w zewnętrzne poszycie raczej niewskazana, bo łatwo spaprać idee designera który cały tył oparł na wizji jakiegoś super sportowego auta z lat 60.
Poza tym występują tam dwie pokrywy, jedna to rewizja zilnika, druga przykrywa tą pierwszą i bagażnik. gdy zaczniemy wycinać poszycie  karosa straci sztywność i klapy nie będą pasowały.
Sorki za zwłokę w odpowiedziach ale ja ledwo umiem pisać na PC.
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 22:07
				autor: ROBSON
				tyci-pn pisze:slawek99 pisze:Grubość skorupy to nie problem, zawsze we własnym zakresie- czytaj tanio- można dołożyć kilka warstw materiału od wewnętrznej strony i dodatkowe uchwyty lub wzmocnienia dokleić
Tak wszystko można ! ale nie ma jak klejone za jednym podejściem. Większa wytrzymałość laminatu.
Karoseria Rewaco RF1 jest zrobiona pod konkretną rame tej Trajki. Wejdź na strone :
http://www.rewaco.com/en/rf1.aspx       znajdziesz tam do pobrania "Bauplan" w pdf-ie. i wszystko będzie jasne.
Nadwozie REWACO do ram z silnikiem Garba można było jakoś dopasować w przypadku modelu RF! może być problem.
 
 Można ,jak mówisz laminować za jednym podejściem, ale należy pamiętać, że gdy zrobisz zbyt gruby laminat "na raz" wystąpią tak mocne skurcze ,które mogą powichrować cały element.
Przy wklejaniu obcych np. stalowych elementów do wyrobu z kompozytu, trzeba pamiętać o zastosowaniu przekładki w celu uniknięcia "wciągnięć" i odkształceń na powierzchni. Dobrym materiałem jest coremate( koremat) Drogie ścierwo, ale dobre. To porada dla tych którzy planują mieć karosę nie lakierowaną, tylko żelkotową. Można zaoszczędzić na lakierowaniu i mieć grubszą i trwalszą powłokę niż autolakier.
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 22:53
				autor: budyn
				Luksky pisze:Nasza Świętojebliwość Budyń 

 ma jakis model ktorejs z tych trajek, u niego ta karoseria jest naprawde gruba i kurewsko wytrzymała.
 
Moj model ; FECHT MF1 produkcja  wychodziła bez albo z zablokowanym 1szym biegiem coby na koło nieszła i tiv nie zabrali a karoseria było widać co potrfi w 2009 zlot u Marynarza  albo 2010 rok i zero ubytków-pęknięć itd a jazda była i z  kolegami na błotnikach + czasami kolezanki tez dodatkowo  na  błotnikach .Dopiero potem powstało Rewco itd
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 23:08
				autor: Luksky
				czyli to jakis starszy model tak? Jak mam byc szczery to piękniejszy niz te nowe plastiksy ze światłami produkcji chińskiej.
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 23:20
				autor: custom
				Ciekaw jestem jak to jest ? Nie to że bym miał coś przeciw karoserii  plastikowej , ale ciekawi mnie czy większość woli plastik 
czy metal ?
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 23:24
				autor: mały
				metal stanwczo
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 wrz 2010, 23:39
				autor: Luksky
				Moja opinia:
- nienawidze plastiku, 
- nienawidzę szpachli.....wole mieć widoczne spawy niż szpachle! 
Nowoczesne fabryczne trajki (za wyjątkiem Chetaah i Phoenix) wyglądaja jak chińskie zabawki w sklepach "wszystko po 5zł", a światła, ktore gdzies tutaj były na foto, pochodza od jakiegos obrońcy krzyża, ktory je zapierdolił na odpuście. Wszechobecny plastik psuje dobry smak i wyglada makabrycznie, za plastik, ktory jest pochromowany powinni producentom amputowac dupy.
Szczyt plastiksu ogladałem rok temu tutaj 
http://trajkersi.pl/storage/photo_galle ... 0044_l.JPG
żęby nie było, że jestem totalnie anty. Ostatnia udana moim zdaniem to ta:
http://trajkersi.pl/storage/photo_galle ... 0056_l.JPG Podobała mi sie juz rok temu, poza tym karoseria jest naprawde pancerna, nie jak w tym plastikowym trabancie powyżej.
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 17 wrz 2010, 08:06
				autor: Wiktor
				a mi sie nie podoba
gowniana rama zakryta brokatowanym scierwem.
I silnik od motopompy
A tfu..... kurwa
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 17 wrz 2010, 11:29
				autor: winda
				pewnie podoba ci się ta blądyna w tle.albo ten Stasio
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 17 wrz 2010, 14:27
				autor: Wiktor
				zgadles winda.
budyn nie obraz sie ale te revaco sa poprostu obrzydliwe.
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 18 wrz 2010, 07:15
				autor: custom
				Wychodzi na to że metal górą , to dobrze  
 
bo karosa z metalu jest o wiele tańsza .
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 18 wrz 2010, 09:13
				autor: Luksky
				custom pisze:Wychodzi na to że metal górą , to dobrze  
 
bo karosa z metalu jest o wiele tańsza .
 
Metal to metal. przede wszystkim wytrzymałość, mozliwosc obrobki itp..... Poza tym wygląd, wygląd...
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 18 wrz 2010, 20:20
				autor: budyn
				Wiktor pisze:zgadles winda.
budyn nie obraz sie ale te revaco sa poprostu obrzydliwe.
 
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 18 wrz 2010, 20:38
				autor: Luksky
				traja jak traja, ale samiczke zaliczamy
			 
			
					
				Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady
				: 16 sie 2018, 22:45
				autor: budyn
				Zwróć uwage na nazwe to nie zadne rewako  samiczka jest pewnie juz na emeryturze