Powitać jam nie ze Spychowa ale powiadam wam że co fabryka stworzyła to nie poprawiać wtrysk jest gut odnośnie skrzyni to się da po modyfikacji gażniki to problem nie ma jak napędzić zapłonu a i kolektor trzeba rzeżbić wtrysk i instalacja fabryczna daje radę i można to ogarnąć
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
dlatego buduję traje na v8 to mój ulubiony silnik daje radę i jest ok. v 12 jet to ciężki klocek dużo gadżetów do tego koniki te same co w v8 więc po co ładować te kilogramy nieporównywalnie wieksze
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
no kurwa bogus !!
to rozumiem
konkret v8 a nie pierdolenie z gownohujniczkami v12
4,4 to moj ulubiony silnik
jak bede budowal swoje auto to raczej na tym piecu.
Jedno musicie wiedziec
w trajce V8 to przerost formy nad trescia
150-200 konne V6 raczej wystarczy.
chyba ze ktos chce stanac na cwiartke
Wiktor pisze:no kurwa bogus !!
to rozumiem
konkret v8 a nie pierdolenie z gownohujniczkami v12
4,4 to moj ulubiony silnik
jak bede budowal swoje auto to raczej na tym piecu.
Jedno musicie wiedziec
w trajce V8 to przerost formy nad trescia
150-200 konne V6 raczej wystarczy.
chyba ze ktos chce stanac na cwiartke
Wiktor masz racje ale dżwięk v8 w traji to jest rewela odpalałem nie raz taki bez wydechu oooooooooooooomatko i córko zajebioza
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
amerykance to klamoty
jedno co mi sie nie podoba w bmw to wydechy!!!
sukinsyny połaczyli po dwa cylindry i V8 ma 4 rurki wydechowe.
To co byłoby najwiekszym optycznym atutem poszlo w pizdu.
a co do picia to pewnie wielu zaswiadczy ze mnie nie trza prosić
zawsze można przerobić a i są zrobione z zajebistego materiału co się da polerować ja na razie przerabiam kolektory tak żeby nie było jak mówisz fakt hujówka wszystko to plany ale zarys już jest
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Wiktor pisze:amerykance to klamoty
jedno co mi sie nie podoba w bmw to wydechy!!!
sukinsyny połaczyli po dwa cylindry i V8 ma 4 rurki wydechowe.
To co byłoby najwiekszym optycznym atutem poszlo w pizdu.
a co do picia to pewnie wielu zaswiadczy ze mnie nie trza prosić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
1. Ciężar V12 w przypadku trajke jest plusem bo silnik jest i tak za mocny...
2. Gaźniki nie da radi ... kumam.
3. Bogdan7 dasz rady to uruchomić jeżeli jest poskładane na trajci ... bo ja kuzwa nie!
4. Cosz takiego z tylu: most Iveco 6010 z niskimi oponami
difer Iveco.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
agramer1966 pisze:Chodziło my o następujących rzeczach ...
1. Ciężar V12 w przypadku trajke jest plusem bo silnik jest i tak za mocny...
2. Gaźniki nie da radi ... kumam.
3. Bogdan7 dasz rady to uruchomić jeżeli jest poskładane na trajci ... bo ja kuzwa nie!
4. Cosz takiego z tylu: most Iveco 6010 z niskimi oponami
To posłuchaj Wiktora a raczej zle ci nie doradza poprostu jedne silniki są sprawdzone a inne nagle robią KUKU . Np silnik garbusa \ motopompy zajebisty ale czasami się rozkręca wybucha pada
agramer1966 pisze:Chodziło my o następujących rzeczach ...
1. Ciężar V12 w przypadku trajke jest plusem bo silnik jest i tak za mocny...
2. Gaźniki nie da radi ... kumam.
3. Bogdan7 dasz rady to uruchomić jeżeli jest poskładane na trajci ... bo ja kuzwa nie!
4. Cosz takiego z tylu: most Iveco 6010 z niskimi oponami
difer Iveco.jpg
heja odpalić to nie problem damy redę czego się nie robi dla kamratów napieraj a żeby odpaliło to nie problem pomogę tylko wiązkę silnika miej aaaaaa i nie zapomnijotym PEDALE od gazu oooooczywiście potrzebne!!!!! będzie jto jak na razie jedyna traja która nie będzie miała linki gazu
Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 22:52 przez Bogdan7, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Agramer idzie na wielką wodę od razu na początku , jak widać -
Raz a skutecznie.
Już widzę tą widownie koło sprzęta na zlotach
Widok V 12 musi robić wrażenie.