Strona 1 z 1

regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 19:09
autor: trikegliwice
w mojej traji mam silnik z ogórka 1600cm z 1973roku . Po przesiedzeniu na internecie z 3 godzin nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat luzu zaworowego dla ww. silnika . Znalazłem takie odpowiedzi :
0,05 (powtarzało się kilkakrotnie)
0,1
0,12
0,15 (powtarzało się kilkakrotnie)
jakieś sugestie ?? bo sam już nie wiem ..... :roll: :(

Re: regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 19:59
autor: Wodzu
trikegliwice pisze:w mojej traji mam silnik z ogórka 1600cm z 1973roku . Po przesiedzeniu na internecie z 3 godzin nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat luzu zaworowego dla ww. silnika . Znalazłem takie odpowiedzi :
0,05 (powtarzało się kilkakrotnie)
0,1
0,12
0,15 (powtarzało się kilkakrotnie)
jakieś sugestie ?? bo sam już nie wiem ..... :roll: :(
0,05 mm ssacy
0,15mm wydechowy
?

Re: regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 20:02
autor: trikegliwice
z tego co wiem to obydwa (ssący i wydech) takie same mają być , tylko teraz jaki to ma być luz ..... bo w różnych pojemnościach były rożne...

Re: regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 20:03
autor: Wodzu
trikegliwice pisze:z tego co wiem to obydwa (ssący i wydech) takie same mają być , tylko teraz jaki to ma być luz ..... bo w różnych pojemnościach były rożne...
Nie spotkalem sie z czyms takim.zawsze wydechowy ma wiekszy luz ze wzgledu na wieksza temperature pracy a co za tym idzie wydluzenie trzonka zaworu.

Re: regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 20:07
autor: trikegliwice
silniki garba nie są do końca normalne , więc róznie to może być , nie chce też zgadywać ... dlatego zapytałem bo moze ktoś miał z takim silnikiem do czynienia ...

Re: regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 20:38
autor: trikegliwice
ok ma być 0,15 na obydwu
udało mi się ściągnąć serwisówke haynes'a do transportera T2 1600cm all models 1968-1976 i napisali że na zimnym 0,15 obydwa
także temat zamknięty

Re: regulacja zaworów

: 14 sie 2010, 20:41
autor: Sulkyrider
Teraz dopiero jest zamknięty :lol: