Co myslicie o tym ?

Luźne rozmowy na temat trajek!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

Zdecydowanie nie podobają mi sie trajki zrobione z zwykłego motocykla. To wygląda jak te rowerki z dzieciństwa z kółkami na bokach,
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez andrew1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Tylko te rowerki z dzieciństwa z kółkami na bokach, znacznie latwiej sie prowadzi :), ale jest to zecz gustu.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

widzisz, prowadzenie to nie wszystko. Ja natomiast nie lubię ścigaczy bo kojarzą mi się z plastikowymi wytworami kosiarkowych firm :) generalnie wyznaję zasadę znaną od poczatku lat 50 :) "..lepiej mieć siostrę w burdelu niż japońśki motocykl..." :) nie podobają mi się ścigacze bo są takie jakieś bez duszy, dziesięc ścigaczy może buty wylizać jednemu pięknemu Junakowi itp. Ta owiewka te boczki, to nie ta liga. TRajka ma mieć wygląd jak custom bike, czyli to rzecz stworzona przez maniaka, pasjonata, to zlepek dziesiatków wyrobów roznych firm, skłądu złomu, skłądnicy harcerskiej i firmy produkującej wózki widłowe w moim przypadku, jak kolega wczezsniej powiedział rzecz gustu. Ja osobiście ścigaczom mowie nie :) Generalnie trajka ma wyglądem powalać na ziemię a jak widzę danego dnia po raz setny suzuki czy inna kosiarkę małych żółtych rączek to budzi ona we mnie uczucia podobne do tego jak bym widział obrady sejmu. Osobiście może i japońskie niektore firmy sa niezawodne, chociaz nie ma rzeczy niezawodnych i bezawaryjnych, ale mnie nie przekonują, co ciekawe zawsze unikam jak mogę kupna auta japonskiego, itp i jakos dobrze na tym wychodzę. To tylko moje prywatne zdanie, zaraz wkleję traję jaka mnie powala na kolana swoim wygladem. Co do osiągów nie mam wtymagań, trajka to nie F1, Vmax moja ma dużo wyższy ale mi spokojnie starcza 70-80km/h reszty nie potrzebuje.

a tam BTW to prawdziwa trójka powinna mieć silnik z tyłu - chociaż Yogi zrobił coś dla czego moge zrobić wyjątek bo jestem pełen szacunku dla niego i jego maszyny

BTW2 STalker naprawde to tylko moje zdanie - nie mam nic do nikogo wrecz przeciwnie - jestem pokojowo nastawiony, ale pragne zauwazyc że Tobie jak i mi zacina się SHIFT na keyboardzie :)
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Luksky, łącznie zmieniany 2 razy.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Gość

Post autor: Gość »

luksky z calym szacunkiem prowadzenie to dla mnie podstawa a co za tym idzie bezpieczenstwo na drodze innych i Twoje.
.....TRajka ma mieć wygląd jak custom bike..... moim zdaniem trajka(Trike Motorcycle) ma miec 3 kola a BOOM Trike ma mieć wygląd jak custom bike(jesli jestem w bledzie to mnie popraw)
Widzisz ja jestem zwolennikem chopperów jesli chodzi o motocykle.

Jakbys mogł wytłumaczyc mi jedno "..lepiej mieć siostrę w burdelu niż japońśki motocykl..." ....Vmax moja ma dużo wyższy....-(by bylo czytelniej Yamaha 1200 V-max)Bo czegos tu nie kumam

Reasumujac jezeli te forum jest przeznaczone dla trajek oraz osob ktore kochaja trajki to dlaczego - bo takie odnosze wrazenie, ciezko wam zaakceprowac tego typu rozwiazanie na 3 kolach ??

P.S.
Trajki charakteryzują się tym, że z tyłu posiadają dwa szerokie koła, a z przodu jedno koło w osi symetrii pojazdu.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

niepotrzebnie się unosisz, nie o to chodzi. JEst dokłądnie tak jak napisałem w moim przypadku i jest dokłądnie tak jak napisales w Twoim przypadku. Kwestie bezpieczenstwa akurat w tej materii są kwestiamii delikatnie mowiac drażliwymi. Akurat przechodze proces rejestracji, mam kontakt z człowiekiem ktory jest doktorem i ma dość szeroki wachlarz uprawnien, wiec co do bezpieczenstwa co powinno być w naszych maszynach a co jest lub czego nie ma to kwestia na osobna skrzynkę piwa, nie o to biega. Wracając do prowadzenia jak to nazwałeś, powiedz mi czym sie bedzie roznić prowadzenie trajki tej z Twojego zdjęcia ktora wyglada jak ścigacz a prowadzeniem takiej trajki jak ta tutaj:

Kod: Zaznacz cały

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2b2d91656923ce4.html
poza tym prowadzenie to 99% normalny zdrowy psychicznie kierownik, ktory siedzi i trzyma kierownicę i dusi pedały a nie trajka. JEdni się rozwalają pod pociagiem najdrozszym BMW a drudzy jezdzą całe życie maluszkiem i nie mają nawet stłuczki - także nie uogólniaj, bo to nie w tym rzecz. Jeżeli trajja jest niebezpieczna albo tworca jej jest niespełna rozumu nie dostanie tablic, ot i finito. matka natura wyeliminowała 99% tego co nie powinno jezdzic a resztę zrobi policja, ktora sie czepia nawet lamp cofania bez homologacji. Poza tymi detalami nie musisz mi przytaczac dosłownie moich słów bo je pamiętam, a co do tego co piszesz pod koniec swojego postu to nikt Cię nie stara się spuścić na drzewo itp tylko po prostu wiekszość ludzi którzy maja wiele dopowiedzenia w temacie trajek albo nie ma zielonego pojecia o nich, albo sami ich nie zrobili, albo wcale ich nie zrobili albo jeżeli są juz posiadaczami to kupili je po prostu i nabywają doświadczenia dopiero teraz. Jak napisałem wczesniej to moje prywatne zdanie i nie bierz sobie tego do serca bo nie miałem zamiaru Ciebie urazic, tylko napisałem co myślę - a taki ze mnie juz typ że mowie co myslę i tak np trajka zrobiona z Hondy Goldwing na tzw serwis kit czyli z doczepioną dupą u jakiegoś maniaka plastików ktory nazywa się "Conversion Kit Corp." nie lezy mi wogole jak np ta zrobiona od podstaw z silnikiem samochodowym. Tak juz mam i nic nie poradze na to :)

co do Vmax to powiedz gdzie zamierzasz jezdzic z taką prędkością jaką może osiagnąć maszyna ktorą cytujesz? Druga sprawa skąd masz dokładną definicję trajki jak polskie ustawy milcza na ten temat i są delikatnie mówiącf rozjechane do tego stopnia że policja nie bardzo wie jak ma traktowac tego typu pojazd i sugerują się tylko i wylacznie wielkością tablic i takiego prawa jazdy wymagają???? to pytania na świeżo po kontroli drogowej, jak chcesz więcej to służe przykładami :)
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Luksky, łącznie zmieniany 1 raz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

STALKER może i te motocykle ze zdjęć można nazwać trajkami ale na pewno nie mają tej "duszy" co trajki z np. Garbusa. Wyglądają one zbyt lamersko. Bo to ani nie wygląda jak motocykl ani jak trajka.
Trajka zrobione z Choppera jeszcze jakoś wygląda ale z ścigacza to lekka przesada. Poza tym to strasznie wygląda ich tył bo widać wyraźnie ze nie wahacz jest zwykły, bez koła i doklejone jakieś boki. Nie śmieszyłoby was widok motocykla bez tylnego koła i z dwoma kółkami na bokach??
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez andrew1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Luksky bezpeczenstwo wedugl mnie to nie kwestja drazliwa tylko podstawowa oczywiscie kazdy sie uczy na swoich bledach i bledach innych poprzez rozmowe co zatym idzie wymiany inforamcji, nikt nie urodził sie omnibusem i nie ma mowy o niedociagnieciach czy zaniedbaniu pewnych podstawowych rzeczy ktore czynia trajke bezpieczna.Ja szanuje Twoje przywatne zdanie i nie obraziłes mnie poniewarz topik jest zatytuowany "Co o tym myslicie "a Ty wyraziles swoja opinie i uzasadniles dlaczego ale wscieka mnie jaki ludzie typu andrew1985 gadaja bzdury bez uzasadnienia swojej wypowiedzi do tego musisz sie domyslac co napisali (andrew wytlumacz mi o co tobie chodzi z tym wachaczem).Jesli chodzi o porownanie prowadzenia twojej traji do busy (bo sie na nia wszyscy uparli) to jest to najlepsza traja jaka kiedykolwiek prowadzilem, nie bedziemy tu rostrzasac kwesti silnikowych bo nie ma to sensu.Jesli chodzi o tylne zawieszenie w twojej to niestety nie moze sobie ono stanac przy busie,pozatym kwestia budowy ramy oraz materiałow z jakich ona zostala zbudowana oraz pewnych malutkich czynnikow ktorych nie ma w twojej (to nie jest krytyka tylko porownanie )jezeli chodzi o rejestarcje to :):) prosze zawsze znajdzie sie dobry znajomy.Jezeli chodzi o Honde Goldwing to zaufaj mi nie jest to Conversion Kit Corp poza tym ze stylistycznie wyglada inaczej to jest 4 miejscowa.Vmax full power 150km (jako trajka)znam kolesia ktory osiaga pretkosci zędu 120-150 bez zadnych problemow na publicznych drogach a troszke wiecej na Autostradach (nie mowilem nic o predkosciach ale odpowiedzialem)Nic nie powiedzialem ze znam definicje trajki i moim zdaniem nie jest to , wkleilem to co znalazlem na necie zeby poczesci przyblizyc czym jest Traja, aczkolwiek jedno koło w osi symetrii pojazdu moze byc umiejscowione z tylu.

P.S.

Luksky nie krytykuje Cie a szanuje poniewaz zdecydowales sie zbudowania traji,pytanie z jakiego motocykla wykorzystales przednie zawieszenie i czy cos w nim zmieniales?? Jeszcze co do prowadzenia hajki to byla ona prowadzone przez osobe niepelnosprawna z niedowladem konczyn dolnych oraz brakiem pelnego czucia w rekach (nie powidla sie operacja :( koles zmienial na honde goldwing oczywiscie trike )

P.S.2

Andrew1985 precyzuj swoje pytania i odpowiedzi.

P.S.3

Rozumiem was dalczego mowicie trajka z silnikem z przodu NIE to tak samo jak ja nie lubie chopperow z silnikami rzedowymi lub typu boxer ALE szanuje ludzi za wykonanie i pomysl i to wydaje mi sie najwazniejsze

Pytanie do Was, ostatnie zdjecie powodzcei mi ile rozpoznajecie z orginalnego motocykla i co to jest za motocykl??
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

Fajno że się nie gniewasz - bo nie o to biega, jest nas czyli tych ktorzy mamy jako takie pojecie o rzeczy tak mało że szkoda by było sie obrzucać błotem :) to dość szczelne środowisko i praktycznie w każdym województwie na każdym zlocie jest ktoś kogo sie zna, itp. Co do tych fabrycznych trajek co mówisz, to wszystko fajnie bo praktycznie masz produkt sprawdzony, masz do niego katalog czesci, itp instrukcje serwisowe i wszystkie mozliwe swiadczenia tylko właśnie rozchodzi sie o to żę to gotowce. Gotowiec zapewne ma homologację spełnia normy bezpieczenstwa bo producent wywalił niemało kasy na testy, homologacje, badania itp, ale każdy producent z tego co zauwazyłem daje dupy bo robi po najmniejszej linii oporu. ZObacz czy to trajka fabryczna czy to nowy VW Passat - to ma jedną wielką wade :) jeden wielki plastik :) osobiście przeraża mnie to. Podobno mowia ze bezpieczne, podobno ekonomiczne, podobno ładnie wyglada, ale ja wolę porzadny kawał metalu, najlepiej zrobiony w kuźni przez specjalistę, pochromowany, klepany ręcznie - zapewne wiesz o co mi chodzi. Nie nawidzę szpachli, nienawidze wypełniaczy chemicznych, nigdy w życiu nie zapodam do mojej trajki nic z żywicy, szpachli czy plastiku jeżeli chodzi o nadwozie, obudowy czegokolwiek itp. Jestem zwolennikiem technologii do lat 90, czyli porzadne wykonanie takie jak to mówią gniosja nie łamiotsja :) TRaje REWACo są piekne z wyglądu, ale jak zobaczyłem że poszycie czyli ta karoseria jest z plastiku - to ja już dziękuję :) wysiadam :) W ścigaczach mnie właśnie przeraża ilość plastiksu :) ale zdaje sobie sprawe ze to pewnie materiał najtanszy i odpowiada normom wiec tłuką z tego bo to ma uzasadnienie a że mnie nie podoba sie to juz moj problem :) OStatnio jak sie przymierzałem do Goldwinga lub HDka to tez widzę że 80% plastiku nawrzucali w te maszyny, ech te czasy to juz kicz. Każdy ścig wyglada jak przecietny opel calibra w Polsce :) kupa plastixu nawrzucana i napis TUNING :) A co do rejestracji to nie jest to jakis wielki problem, ale znajomi nie dadzą rady :) mnie od razu rzeczoznawca sprowadził na ziemię i łądne lampki musiałem wywalić bo nie miały homologacji, itp takżę diagnosta tez pewnie nawymysla i to sporo :) Generalnie pozdrawiam i idę dalej pić bo weekend mi sie konczy :) Aha moja traja ma przód od jakiejś starej CAGIVY, cały przedni widelec z lampami, dzwigniami itp, nawet głowiczkę odciąłem flexem :) reszta to skład metalu i fiat 126p, Linde, Stihl, trochę VW, trochę kosiarki włoskiej, trochę gratów od MZ......
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Luksky, łącznie zmieniany 1 raz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

andrew1985 pisze:Andrew1985 precyzuj swoje pytania i odpowiedzi.
Wydaje mi się ze jasno napisałem. Chodzi mi tylko o to ze te trajki bez tylnego koła i dwoma na bokach są brzydkie. I to jest moje zdanie. Nic wiecej nie chciałem dodać.

Co do ostatniej trajkiee (tej czarnej) to wygląda zupełnie jak motocykl. Ma inne tłumiki i koła na bokach i niczym więcej sie nie rożni od zwykłego motocykla (z tych większych rzeczy widocznych na oko).
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez andrew1985, łącznie zmieniany 1 raz.
QBA

Post autor: QBA »

Widze ze niewszystkim podoba sie wizja trajki z silnikiem z przodu, ale ja i tak ja zrobie mam nawet pomysl co i jak a to ze sie wam niebedzie podobac to bedzie wasz problem, napewno sie spotkamy kiedys na zlocie, to co niebedzie sie wam podobac to bede ja
pozdrowienia
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez QBA, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

Nie tyle co z silnikiem z przodu bo niektóre są fajne - twoja też może być bardzo ciekawa. Nie podobają mi się trajki zrobione z zwykłego motocykla poprzez dodanie tylko dwóch kół z tyłu. Nie podoba mi się to ze są zrobione w tak prostu sposób i w większości wyglądają jak zwykłe motocykle tyle ze mają jakieś dziwne koła z tyłu.

Np. taka trajka zrobiona z motocykla wygląda wg. mnie super. Ale zauważcie że nie ma dodanych po prostu dwóch kółek i nic więcej. Całą rama została dopasowana do tego aby była to trajka i w efekcie to wygląda super a nie jak jakiś motocyklowy mutant
[img]http://e-trike.pl/gallery/albums/userpi ... -GS250.jpg[/img]
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez andrew1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

ta co na zdjeciu powyzej by nie przeszla rejestracji w Polsce :)))))))

mnie sie podobają z silnikiem z przodu ale takie jak ma kolega Yogi - waga ciężka i koniec, wtedy wiadomo ze jak porzadny kawał silnika to z przodu, ale jak jakis silniczek od wycieraczek typu ponizej 2 litrow :) to raczej tył pozostaje.

i jeszcze piekna jest ta co ma silnik z przodu i koła od F1 - ta wymiata po prostu
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Luksky, łącznie zmieniany 1 raz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

Niby dlaczego by nie przeszła rejestracji??

W każdym bądź razie wygląda zawodowo.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez andrew1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

brak przedniego błotnika panie kolego :) ja zrobiłęm sobie błotnik z MZ bo miałem nowy i jest wężśzy o 1cm z każdej strony od opony i juz jest problem. To co ludzie zakłądają te błotniki pajaczki to kazdy po rejestracji juz i tylko na zlot. jak psiarnia sie czepi to brak DR na bank. Na dzien dzisiejszy traja do 550kg musi miec błotniki, oświetlenie, do poltora metra nie musi miec obrysowych, lampa cofania, awaryjne itp
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Luksky, łącznie zmieniany 1 raz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

Czepiasz się :P Błotnik to kwestia przykręcenia max 4 śrubek a napisałeś to to tak jakby ta trajka bez kompletnej przebudowy ramy była nie do zarejestrowania :P
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez andrew1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

cytując pana policjanta: "...niesprawnym pojazdem pan sie wybrał na droge publiczną?!?!?!?!?!......"

niewazne że 4 śrubki :) pan niebieski ma władzę i nic mu nie zrobisz. Wiem ze to detale ale np moje małe lampki z błotników musiały iść w cholere bo nie miały homologacji.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2020, 02:51 przez Luksky, łącznie zmieniany 1 raz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Post autor: andrew1985 »

Rozumiem, że Policja może się doczepić ale trochę zbagatelizowałeś sprawę. To trajkę da się zarejestrować ALE trzeba jej przykręcić błotnik, więc sprawa nie jest przekreślona.

Co to homologacji świateł to moja trajka na tylnych błotnikach nie ma żadnej lampki z homologacją. hehe

P.S. Jak już jeden fachowiec od trajke powiedział "Trzeba mieć dwie trajki: jedną aby ją zarejestrować a drugą aby nią jeździć. Bo to spełniająca wymogi rejestracyjne wygląda tragicznie". - tyczyło się to głownie wymogu dwóch lamp z przodu i rygorystycznego przeglądu w ITS w Warszawie
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości