Strona 1 z 4

Z czego V6

: 15 lip 2010, 12:05
autor: Skib81
Panowie jaki najlepij zastosowac silnik v6 (umieszczony z przod).
Wiktor ma z opla omegi spoko jednostka ale powiedzcie mi jaki inny silnik ma podobny kąt rozwarcia cylindrów. Tak zeby moto nie był zbyt szeroki w ramie.

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 13:27
autor: bandit
2.0, 2.3 i 2.8 od Taunusa/Granady - minusem jest masa żeliwnych bloków, ale nie ma tragedii, przód będzie dociążony.
2.9 od scorpio
Na złomie niedaleko mnie stał Chrysler chyba 3 litrowy V6 150 KM.

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 13:48
autor: trikegliwice
2,8 VR6 od corrado ,golfa, pasata , najlepiej z turbiną :twisted:

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 16:27
autor: Wodzu
tu,na forum byl kiedys temat "silnik,od czego" :)

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 18:16
autor: Luksky
trikegliwice pisze:2,8 VR6 od corrado ,golfa, pasata , najlepiej z turbiną :twisted:

uuuuu Panie, najwieksze gówno jakie wyszło ze stajni VW. zapadające sie zawory, głowice z czekolady, fazy rozrządu sterowane olejem silnikowym, itp..... wiecej stoi niz jezdzi. Chcieli zrobic V ale zrobili chujwico z jedna głowicą.....

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 22:21
autor: Skib81
VR6 odpada a co do silnika scorpio to nie podoba mi się góra silnika ten kolektor skrecony z lewo.

Nadal Omega wygrywa i chyba wygra.

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 22:25
autor: yunkers
Skib81 pisze:...............co do silnika scorpio to nie podoba mi się góra silnika ten kolektor skrecony z lewo
tak mają te na wtrysku, gaźnikowe wyglądają super i zgrabnie w ramę wchodzą

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 22:39
autor: Skib81
no to fakt kolega ma taka V-ke w Warszawie i lata w niej spoko.
A i jak pamietam to jest dośc ładny blok silnika. a i duzo elektryki nie mają.


A były w Scorupach automaty ?

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 22:45
autor: yunkers
nawet w granadach i taunusach były automaty, bodajże oznaczenie C3, a w skorupach na bank były automaty, były nawet 4x4

Re: Z czego V6

: 15 lip 2010, 22:58
autor: kaski
Skib81 pisze:VR6 odpada a co do silnika scorpio to nie podoba mi się góra silnika ten kolektor skrecony z lewo.

Nadal Omega wygrywa i chyba wygra.
Chyba najtańszy i najbardziej pospolity dawca.
Ome A 3.0 V6 w auto całą można upolować do 2000

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 07:20
autor: Wiktor
Kaski
omega a 3000 to R6 a nie V6

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 08:04
autor: bandit
Taunus i Granada miały 3 biegowe automaty bez zbędnej elektroniki.
Scorupy miały też automaty, z tą różnicą że były 4-ro biegowe , (a co za tym idzie dłuższe), z tym że 4 bieg automatu był sterowany elektronicznie.

Co do kolektora ssącego silnika 2,9 to nie jest to problem. Można go przerobić i wcisnąć gaźnik od Granady 2.8 lub przerobić całkowicie pod gaz tutaj dałem opis przeróbki http://e-trike.pl/forum/rob-trike-iii-t1343-25.html

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 08:36
autor: kaski
Wiktor pisze:Kaski
omega a 3000 to R6 a nie V6
z tego co pamietam to występowały obie wersje
Lotus Omega to nie V6 ??

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 08:39
autor: Wiktor
oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 08:42
autor: kaski
Wiktor pisze:oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
Lotusowe 3,2 to rozwiercony seryjny 3,0 + 2 turbiny

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 11:17
autor: Wiktor
kaski pisze:
Wiktor pisze:oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
Lotusowe 3,2 to rozwiercony seryjny 3,0 + 2 turbiny
oj chyba nadal nie
to silnik lotusa raczej niz rozwiercona omega

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 11:23
autor: Wiktor
kaski pisze:
Wiktor pisze:oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
Lotusowe 3,2 to rozwiercony seryjny 3,0 + 2 turbiny
oj chyba nadal nie
to silnik lotusa raczej niz rozwiercona omega

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 12:21
autor: Skib81
A która jednostka jest węższa Ford czy Opelek.

kupują nowszą jednostke Forda ta EFI da sie na góre do niej wsadzic gaźnik czy to nie ma sensu?

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 13:36
autor: bandit
Da się wsadzić, tyle że kolektor musisz podciąć od dołu, aby obudowa filtra powietrza nie przesłaniała widoku przed kierą.

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 20:21
autor: Wiktor
opel jest o wiele wiekszy
ford ma walek rozrzaduw blokudlatego jest malutki

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 21:33
autor: Wodzu
Panowie,ostatnio rozmawialem z gosciem,ktory zajmuje sie skrzyniami biegow,tylko skrzyniami.
Przestrzegl przed automatami forda,twierdzac,ze to najwieksze gowno.

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 21:35
autor: Wiktor
to niech sie pierdolnie w glowe !!
najwieksze gowno to zaporozec a pozniej......

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 21:41
autor: Wodzu
Wiktor pisze:to niech sie pierdolnie w glowe !!
najwieksze gowno to zaporozec a pozniej......
To nie moja opinia,to opinia czlowieka ktory naprawia skrzynie biegów.

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 21:54
autor: Skib81
Jak trafisz na sprawny automat to bedzie wszystko ok. Te automaty sa bardzo proste - bez masy sterownikow itd

Re: Z czego V6

: 16 lip 2010, 22:30
autor: Luksky
no wlasnie mam taki jeden i probuje go okiełznać.