Z czego V6

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
Skib81
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2010, 21:21
Kontakt:

Z czego V6

Post autor: Skib81 »

Panowie jaki najlepij zastosowac silnik v6 (umieszczony z przod).
Wiktor ma z opla omegi spoko jednostka ale powiedzcie mi jaki inny silnik ma podobny kąt rozwarcia cylindrów. Tak zeby moto nie był zbyt szeroki w ramie.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3675
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: bandit »

2.0, 2.3 i 2.8 od Taunusa/Granady - minusem jest masa żeliwnych bloków, ale nie ma tragedii, przód będzie dociążony.
2.9 od scorpio
Na złomie niedaleko mnie stał Chrysler chyba 3 litrowy V6 150 KM.
trikegliwice

Re: Z czego V6

Post autor: trikegliwice »

2,8 VR6 od corrado ,golfa, pasata , najlepiej z turbiną :twisted:
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wodzu »

tu,na forum byl kiedys temat "silnik,od czego" :)
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Luksky »

trikegliwice pisze:2,8 VR6 od corrado ,golfa, pasata , najlepiej z turbiną :twisted:

uuuuu Panie, najwieksze gówno jakie wyszło ze stajni VW. zapadające sie zawory, głowice z czekolady, fazy rozrządu sterowane olejem silnikowym, itp..... wiecej stoi niz jezdzi. Chcieli zrobic V ale zrobili chujwico z jedna głowicą.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Skib81
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2010, 21:21
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Skib81 »

VR6 odpada a co do silnika scorpio to nie podoba mi się góra silnika ten kolektor skrecony z lewo.

Nadal Omega wygrywa i chyba wygra.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: yunkers »

Skib81 pisze:...............co do silnika scorpio to nie podoba mi się góra silnika ten kolektor skrecony z lewo
tak mają te na wtrysku, gaźnikowe wyglądają super i zgrabnie w ramę wchodzą
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Skib81
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2010, 21:21
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Skib81 »

no to fakt kolega ma taka V-ke w Warszawie i lata w niej spoko.
A i jak pamietam to jest dośc ładny blok silnika. a i duzo elektryki nie mają.


A były w Scorupach automaty ?
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: yunkers »

nawet w granadach i taunusach były automaty, bodajże oznaczenie C3, a w skorupach na bank były automaty, były nawet 4x4
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: kaski »

Skib81 pisze:VR6 odpada a co do silnika scorpio to nie podoba mi się góra silnika ten kolektor skrecony z lewo.

Nadal Omega wygrywa i chyba wygra.
Chyba najtańszy i najbardziej pospolity dawca.
Ome A 3.0 V6 w auto całą można upolować do 2000
do Admina - profil do usunięcia
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wiktor »

Kaski
omega a 3000 to R6 a nie V6
idą zmiany
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3675
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: bandit »

Taunus i Granada miały 3 biegowe automaty bez zbędnej elektroniki.
Scorupy miały też automaty, z tą różnicą że były 4-ro biegowe , (a co za tym idzie dłuższe), z tym że 4 bieg automatu był sterowany elektronicznie.

Co do kolektora ssącego silnika 2,9 to nie jest to problem. Można go przerobić i wcisnąć gaźnik od Granady 2.8 lub przerobić całkowicie pod gaz tutaj dałem opis przeróbki http://e-trike.pl/forum/rob-trike-iii-t1343-25.html
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: kaski »

Wiktor pisze:Kaski
omega a 3000 to R6 a nie V6
z tego co pamietam to występowały obie wersje
Lotus Omega to nie V6 ??
do Admina - profil do usunięcia
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wiktor »

oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
idą zmiany
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: kaski »

Wiktor pisze:oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
Lotusowe 3,2 to rozwiercony seryjny 3,0 + 2 turbiny
do Admina - profil do usunięcia
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wiktor »

kaski pisze:
Wiktor pisze:oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
Lotusowe 3,2 to rozwiercony seryjny 3,0 + 2 turbiny
oj chyba nadal nie
to silnik lotusa raczej niz rozwiercona omega
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wiktor »

kaski pisze:
Wiktor pisze:oj chyba nie
:mrgreen: :mrgreen:
w modelu a byl lotus oraz evo no i 3000
Lotusowe 3,2 to rozwiercony seryjny 3,0 + 2 turbiny
oj chyba nadal nie
to silnik lotusa raczej niz rozwiercona omega
idą zmiany
Skib81
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2010, 21:21
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Skib81 »

A która jednostka jest węższa Ford czy Opelek.

kupują nowszą jednostke Forda ta EFI da sie na góre do niej wsadzic gaźnik czy to nie ma sensu?
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3675
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: bandit »

Da się wsadzić, tyle że kolektor musisz podciąć od dołu, aby obudowa filtra powietrza nie przesłaniała widoku przed kierą.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wiktor »

opel jest o wiele wiekszy
ford ma walek rozrzaduw blokudlatego jest malutki
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wodzu »

Panowie,ostatnio rozmawialem z gosciem,ktory zajmuje sie skrzyniami biegow,tylko skrzyniami.
Przestrzegl przed automatami forda,twierdzac,ze to najwieksze gowno.
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wiktor »

to niech sie pierdolnie w glowe !!
najwieksze gowno to zaporozec a pozniej......
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Wodzu »

Wiktor pisze:to niech sie pierdolnie w glowe !!
najwieksze gowno to zaporozec a pozniej......
To nie moja opinia,to opinia czlowieka ktory naprawia skrzynie biegów.
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Skib81
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2010, 21:21
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Skib81 »

Jak trafisz na sprawny automat to bedzie wszystko ok. Te automaty sa bardzo proste - bez masy sterownikow itd
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Z czego V6

Post autor: Luksky »

no wlasnie mam taki jeden i probuje go okiełznać.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości