Strona 58 z 64

Re: trojka zetora

: 27 cze 2018, 18:31
autor: Lipa
zetor pisze:Czy ktos może ma rysunek jak idą uszczelnienia i inne blaszki na półosiach mokrych garbusa od piasty
od strony koła?

Re: trojka zetora

: 27 cze 2018, 18:34
autor: zetor
Tak
Ciecze mi I mam już całe graty
Czce to złożyć A nigdy nie wiadomo co tam zastanów
Jak możesz jeszcze podać jakimi Mm dokrecic

Re: trojka zetora

: 27 cze 2018, 18:44
autor: Lipa
patrząc od strony koła:
- do tego dokręcanego jarzma kolejno pakujesz:
1 - podkładkę metalową uszczelniającą
2- simmering
3 do simmeringu pakujesz tuleje dystansową /ta metalowa zakładana na półoś - najlepiej założyć ja na półoś/
4 - przed tuleją masz mały oring uszczelniający
5 na łożysko /najprościej/ nakładasz duży oring
6 pomiędzy obudowę i jarzmo dajesz uszczelkę papierową i skręcasz - jarzmo, odprowadzeniem oleju do dołu

koniec

momentu okręcenia nie znam.. ale tak z czuciem. ja to robię zwykła grzechotką bez napinki

Re: trojka zetora

: 27 cze 2018, 19:04
autor: zetor
Dzięki Lipa

Re: trojka zetora

: 27 cze 2018, 19:14
autor: sekuwawa
I oby przestało Ci ciec bo ja z tym walczyłem długo. Skończyło się na wyszlifowaniu tych tulei po której chodzi simmering bo stare mogą być już skorodowane lub poddarte.

Re: trojka zetora

: 28 cze 2018, 08:40
autor: tim
W odprowadzanie oleju zamontowałem wężyk co by w razie czego na oponę nie kapało.

Re: trojka zetora

: 02 lip 2018, 12:27
autor: sekuwawa
tim pisze:W odprowadzanie oleju zamontowałem wężyk co by w razie czego na oponę nie kapało.
Dokładnie :!: :!: :!:
Też tak zrobiłem żeby mi na tarcze nie ciekło.

Re: trojka zetora

: 29 lip 2018, 18:14
autor: zetor
Po jazdach testowych narazie nic nie ciecze
I ten wyciek mógł być dziwnym chałatem której szukałem w Silverado
No i trzeba coś pozmieniać
Dokładam we wszystkich potrzebnych ciernych miejscach podkładki teflonowe, a śruby wymieniam na nierdzewne
Staram sie żebym w razie co mial zabezpieczenie bezpieczeństwa
Kanapa był plan że wyleci ale zostaje tylko zabezpieczenie domontuje - no właśnie,Dark jak mówiłeś żeby to zrobic?
Pracuje nad wszelaka brakującą elektryką trwa - nawet wsteczny mam
Będę podłączał awaryjne
Jakies tam wstawki blacharskie
I nie wiem co tam jeszcze do zimy, bo na zimę jest następny plan :mrgreen:

Re: trojka zetora

: 30 lip 2018, 10:45
autor: winda
Front robót zaplanowany, zapał jest. No i gicior !

Re: trojka zetora

: 30 wrz 2018, 12:24
autor: zetor
Postanowiłem zamontować sobie włącznik świateł awaryjnych
Zakupiłem jakiś
I tu pytanie jak to podłączyć
Ma tylko 2 kable

Re: trojka zetora

: 30 wrz 2018, 12:58
autor: andrzejqs

Re: trojka zetora

: 30 wrz 2018, 17:34
autor: zetor
A czy w tych przelacznikach od Moto co mają fabrycznie zamontowany awaryjny to też trzeba stosować diody czy jest już to inaczej rozwiazane

Re: trojka zetora

: 30 wrz 2018, 17:59
autor: andrzejqs
Na pewno jest inaczej, zależy od zastosowanego przełącznika.

Re: trojka zetora

: 06 sty 2019, 22:44
autor: zetor
Czy ktoś na forum świadczy usługi wycięcia czegoś w stali nierdzewnej polerowanej
potrzebuje 6 elementów(a raczej 3 elementy po 2 szt.) gdzieś 6x10 cm według wzoru

Re: trojka zetora

: 06 sty 2019, 23:09
autor: yunkers
zetor pisze:Czy ktoś na forum świadczy usługi wycięcia czegoś w stali nierdzewnej polerowanej
potrzebuje 6 elementów(a raczej 3 elementy po 2 szt.) gdzieś 6x10 cm według wzoru
Dzwoń do Booma, ale polerowanie to chyba sam będziesz musiał.

Re: trojka zetora

: 07 sty 2019, 07:09
autor: GREGOR
Daj te wzory na pw, 2mm blacha wystarczy :?:

Re: trojka zetora

: 08 sty 2019, 18:50
autor: zetor
Czy ktoś się zna na przelacznikach motocykla
Chodzi o światła awaryjne
Wychodzi z niego 5 przewodów
Po włączeniu przełącznika na jeden + łączy na dwa kolejne przewody
Natomiast pozostałe dwa są że sobą połączone w momencie wyłączenia przycisku
Nie wiem od jakiego Moto ten przełącznik

Re: trojka zetora

: 08 sty 2019, 19:00
autor: Rob_trike
przykro mi ale ja noga jestem z elektryki :shock:

Re: trojka zetora

: 08 sty 2019, 21:16
autor: andrzejqs
zetor pisze: Po włączeniu przełącznika na jeden + łączy na dwa kolejne przewody
Natomiast pozostałe dwa są że sobą połączone w momencie wyłączenia przycisku
Jakoś ten opis do mnie nie przemawia.

Re: trojka zetora

: 08 sty 2019, 21:42
autor: zetor
No to tak
Pomarańczowy to jest +
Załącza kierunki na szary i zielony
Po wyłączeniu rozliczone zostają powyższe kabelki
I zostaje załączone połączenie pomiedzy niebieskim A czerwono niebieskim
Jasne juz

Re: trojka zetora

: 09 sty 2019, 17:20
autor: andrzejqs
A jakie kolory masz na przełączniku kierunkowskazów.

Re: trojka zetora

: 09 sty 2019, 17:49
autor: zetor
Pomarańczowy. Szary. Zielony

Re: trojka zetora

: 09 sty 2019, 22:35
autor: Michael2304
Jeżeli pomarańczowy to +,a siwy i zielony to kierunki po włączeniu przełącznika ( czyt. awaryjne) to może niebieski i czerwono/czarny to + przy wyłączonym przełączniku który z pomarańczowego idzie dalej niebieskim i czerwono/czarnym na przełącznik kierunkowskazów? Zobaczyłbym dokąd idą kabelki niebieski i czerwono/czarny.

Nie doczytałem. Po wyłączeniu przełącznika niebieski i czerwono/czarny się łączą? Dobrze rozumiem?

Re: trojka zetora

: 09 sty 2019, 22:37
autor: Arek
Michael2304 pisze:Jeżeli pomarańczowy to +,a siwy i zielony to kierunki po włączeniu przełącznika ( czyt. awaryjne) to może niebieski i czerwono/czarny to + przy wyłączonym przełączniku który z pomarańczowego idzie dalej niebieskim i czerwono/czarnym na przełącznik kierunkowskazów? Zobaczyłbym dokąd idą kabelki niebieski i czerwono/czarny.
Do tego momentu czytałem z ciekawością, ale tu się pogubiłem na ścieżkach :shock: :mrgreen:

Re: trojka zetora

: 09 sty 2019, 23:11
autor: andrzejqs
Zastanawiałem się nad tym i nic za bardzo nie wymyśliłem. Nie pasuje rodzaj styku na niebieskim kablu.

Jak by wszystkie styki chodziły naraz to byłoby ok. włączasz awaryjne styki pomarańczowy łączy się z siwym i szarym a niebieski łączy się z czerwononiebieskim. Wyłączasz, wszystko się rozłącza.
awaryjne.jpg