Strona 57 z 64
Re: trojka zetora
: 27 maja 2018, 12:11
autor: custom
Coś mi się przypomina , że przy tym silniku nie było regulatora napięcia , więc elektryk dał jaki miał w bagażniku . Ładowanie było na szybszych obr . Na małych obr. Nie koniecznie . Pewnie trzeba dać oryginalny garbusowy regler. Co do sposobu podłączenia , nie znam się.
Re: trojka zetora
: 27 maja 2018, 19:24
autor: zetor
Fajnie wiedzieć
Pilnie poszukuje regulatora napięcia do garbusa
Czy ktos ma do odsprzedania lub podpowie gdzie kupić
Musze sprawę załatwić żeby najlepiej do środy mieć
Re: trojka zetora
: 27 maja 2018, 21:15
autor: tim
Re: trojka zetora
: 27 maja 2018, 22:23
autor: adaśko
zetor pisze:Fajnie wiedzieć
Pilnie poszukuje regulatora napięcia do garbusa
Czy ktos ma do odsprzedania lub podpowie gdzie kupić
Musze sprawę załatwić żeby najlepiej do środy mieć
a Ty masz tam na pewno altek ???, bo mam takowe urządzenie , nazywany regulatorem , ale ono było do prądnicy
Re: trojka zetora
: 27 maja 2018, 22:50
autor: GREGOR
Zetor , nie potrzebny jest Ci oryginał, szkoda kasy, ja jeździłem na elektronicznym od poloneza i nie było żadnych problemów, koszt około 30zł,natomiast gaźnikowe podłączenia trzeba podpiąć pod kabelek od cewki niskiego napięcia, jak będę przy kompie mogę szczegółowo to opisać i zobrazować. Teraz niestety piszę z fona , regulator kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym no chyba że w Wawie jest inaczej niż w Milejowie
Re: trojka zetora
: 27 maja 2018, 23:16
autor: adaśko
GREGOR pisze:Zetor , nie potrzebny jest Ci oryginał, szkoda kasy, ja jeździłem na elektronicznym od poloneza i nie było żadnych problemów, koszt około 30zł,natomiast gaźnikowe podłączenia trzeba podpiąć pod kabelek od cewki niskiego napięcia, jak będę przy kompie mogę szczegółowo to opisać i zobrazować. Teraz niestety piszę z fona , regulator kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym no chyba że w Wawie jest inaczej niż w Milejowie
to niech wstawi altka od poldolota i po problemie, albo od normalnego auta gdzie regiel jest w alternatorze
Re: trojka zetora
: 28 maja 2018, 05:54
autor: GREGOR
adaśko pisze:GREGOR pisze:Zetor , nie potrzebny jest Ci oryginał, szkoda kasy, ja jeździłem na elektronicznym od poloneza i nie było żadnych problemów, koszt około 30zł,natomiast gaźnikowe podłączenia trzeba podpiąć pod kabelek od cewki niskiego napięcia, jak będę przy kompie mogę szczegółowo to opisać i zobrazować. Teraz niestety piszę z fona , regulator kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym no chyba że w Wawie jest inaczej niż w Milejowie
to niech wstawi altka od poldolota i po problemie, albo od normalnego auta gdzie regiel jest w alternatorze
Adaś zapomniałeś o istotnej różnicy
Alternator garba jest zarazem osią wentylatora , jak szczotki są ok, będzie działać tak jak pisałem wyżej.
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 18:12
autor: zetor
Jak widac nikt sie tu juz nie zna na garbusach
Jak bym pewnie zapytał o subaru to by bylo mnóstwo odpowiedzi
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 19:20
autor: Katownik
Tu masz schemat , wyjmij szczotkotrzymacz i zobacz czy jest w środku regulator czy nie , ewentualnie wklej zdjęcie , jeśli nie ma regulatora trzeba dać zewnętrzny np od poloneza 9 diodowy.
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 21:00
autor: rożek
zetor pisze:Jak widac nikt sie tu juz nie zna na garbusach
Jak bym pewnie zapytał o subaru to by bylo mnóstwo odpowiedzi
Zetor - to nie tak - odpowiedzi były , tylko i dla mnie i dla Ciebie są jak Chińskie pismo.
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 21:09
autor: zetor
Rożek co nieco o mechanice i elektryce mam pojęcie
A to co byli to nie chiński znaczki tylko,arabskie szlaczki
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 21:14
autor: GREGOR
Kato opisał to perfekcyjnie, więc do dzieła, a regulator miałem dokładnie taki sam i wszystko było ok.
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 21:43
autor: Czarek-trike
Podziwiam Zetor Twoją cierpliwość
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 21:45
autor: Katownik
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 22:07
autor: zetor
Mam taki
Re: trojka zetora
: 29 maja 2018, 22:13
autor: zetor
A z gaznikiem co mam zrobić
Jedno to jak mi się wydaje to ssanie
Tylko pod co podłączyć
A drugi to co bo tego, jeszcze nie mi as lem
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 06:42
autor: Katownik
regulator ok. podłączyć jak na rysunku. jeden plus po stacje podłączyć pod automat ssania , a drugi plus po stacje pod elektryczną dyszę wolnych obrotów
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 08:22
autor: zetor
Katownik pisze:regulator ok. podłączyć jak na rysunku. jeden plus po stacje podłączyć pod automat ssania , a drugi plus po stacje pod elektryczną duszę wolnych obrotów
czyli wszystko pod ten sam +?
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 14:58
autor: Katownik
tak np ten od cewki zaplonowej
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 17:07
autor: GREGOR
Zetor jak dobrze się przyjrzysz moim podłączeniom i pośledzisz czarny kabelek to zobaczysz że jest on, prowadzony od cewki do elektrozaworu i potem rozdziela się do sprężyny bimetalicznej ( czyli ssania
) wszystko jest na jednym zasileniu
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 18:22
autor: krobia
GREGOR pisze:Zetor jak dobrze się przyjrzysz moim podłączeniom i pośledzisz czarny kabelek to zobaczysz że jest on, prowadzony od cewki do elektrozaworu i potem rozdziela się do sprężyny bimetalicznej ( czyli ssania
) wszystko jest na jednym zasileniu
Sledziłem dokładnie...czarny przewód nie jest morderca
Należy szukać dalej
...aby ogarnąć te cabelki to trza być chyba jakimś desperatem, dobrze że mam Kątownika pod reka
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 20:25
autor: Katownik
Ważne jest żeby regulator miał dobre połączenie z masą
Re: trojka zetora
: 30 maja 2018, 21:00
autor: zetor
To jak mnie bak wtyku B- to rozumiem ze mam dobra masę z obudowy zrobić
Re: trojka zetora
: 31 maja 2018, 23:24
autor: Katownik
Tak. te regulatory są tak zrobione że są przykręcane w komorze silnika i masa idzie przez obudowe. bez tej masy regulator nie bedzie działał.
Re: trojka zetora
: 27 cze 2018, 17:41
autor: zetor
Czy ktos może ma rysunek jak idą uszczelnienia i inne blaszki na półosiach mokrych garbusa od piasty