Strona 57 z 64

Re: trojka zetora

: 27 maja 2018, 12:11
autor: custom
Coś mi się przypomina , że przy tym silniku nie było regulatora napięcia , więc elektryk dał jaki miał w bagażniku . Ładowanie było na szybszych obr . Na małych obr. Nie koniecznie . Pewnie trzeba dać oryginalny garbusowy regler. Co do sposobu podłączenia , nie znam się.

Re: trojka zetora

: 27 maja 2018, 19:24
autor: zetor
Fajnie wiedzieć
Pilnie poszukuje regulatora napięcia do garbusa
Czy ktos ma do odsprzedania lub podpowie gdzie kupić
Musze sprawę załatwić żeby najlepiej do środy mieć

Re: trojka zetora

: 27 maja 2018, 21:15
autor: tim

Re: trojka zetora

: 27 maja 2018, 22:23
autor: adaśko
zetor pisze:Fajnie wiedzieć
Pilnie poszukuje regulatora napięcia do garbusa
Czy ktos ma do odsprzedania lub podpowie gdzie kupić
Musze sprawę załatwić żeby najlepiej do środy mieć
a Ty masz tam na pewno altek ???, bo mam takowe urządzenie , nazywany regulatorem , ale ono było do prądnicy

Re: trojka zetora

: 27 maja 2018, 22:50
autor: GREGOR
Zetor , nie potrzebny jest Ci oryginał, szkoda kasy, ja jeździłem na elektronicznym od poloneza i nie było żadnych problemów, koszt około 30zł,natomiast gaźnikowe podłączenia trzeba podpiąć pod kabelek od cewki niskiego napięcia, jak będę przy kompie mogę szczegółowo to opisać i zobrazować. Teraz niestety piszę z fona , regulator kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym no chyba że w Wawie jest inaczej niż w Milejowie :D

Re: trojka zetora

: 27 maja 2018, 23:16
autor: adaśko
GREGOR pisze:Zetor , nie potrzebny jest Ci oryginał, szkoda kasy, ja jeździłem na elektronicznym od poloneza i nie było żadnych problemów, koszt około 30zł,natomiast gaźnikowe podłączenia trzeba podpiąć pod kabelek od cewki niskiego napięcia, jak będę przy kompie mogę szczegółowo to opisać i zobrazować. Teraz niestety piszę z fona , regulator kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym no chyba że w Wawie jest inaczej niż w Milejowie :D
to niech wstawi altka od poldolota i po problemie, albo od normalnego auta gdzie regiel jest w alternatorze

Re: trojka zetora

: 28 maja 2018, 05:54
autor: GREGOR
adaśko pisze:
GREGOR pisze:Zetor , nie potrzebny jest Ci oryginał, szkoda kasy, ja jeździłem na elektronicznym od poloneza i nie było żadnych problemów, koszt około 30zł,natomiast gaźnikowe podłączenia trzeba podpiąć pod kabelek od cewki niskiego napięcia, jak będę przy kompie mogę szczegółowo to opisać i zobrazować. Teraz niestety piszę z fona , regulator kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym no chyba że w Wawie jest inaczej niż w Milejowie :D
to niech wstawi altka od poldolota i po problemie, albo od normalnego auta gdzie regiel jest w alternatorze
Adaś zapomniałeś o istotnej różnicy :roll: Alternator garba jest zarazem osią wentylatora , jak szczotki są ok, będzie działać tak jak pisałem wyżej.

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 18:12
autor: zetor
Jak widac nikt sie tu juz nie zna na garbusach
Jak bym pewnie zapytał o subaru to by bylo mnóstwo odpowiedzi

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 19:20
autor: Katownik
Tu masz schemat , wyjmij szczotkotrzymacz i zobacz czy jest w środku regulator czy nie , ewentualnie wklej zdjęcie , jeśli nie ma regulatora trzeba dać zewnętrzny np od poloneza 9 diodowy.

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 21:00
autor: rożek
zetor pisze:Jak widac nikt sie tu juz nie zna na garbusach
Jak bym pewnie zapytał o subaru to by bylo mnóstwo odpowiedzi
Zetor - to nie tak - odpowiedzi były , tylko i dla mnie i dla Ciebie są jak Chińskie pismo.

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 21:09
autor: zetor
Rożek co nieco o mechanice i elektryce mam pojęcie
A to co byli to nie chiński znaczki tylko,arabskie szlaczki

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 21:14
autor: GREGOR
Kato opisał to perfekcyjnie, więc do dzieła, a regulator miałem dokładnie taki sam i wszystko było ok.

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 21:43
autor: Czarek-trike
Podziwiam Zetor Twoją cierpliwość :wink:

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 21:45
autor: Katownik

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 22:07
autor: zetor
Mam taki

Re: trojka zetora

: 29 maja 2018, 22:13
autor: zetor
A z gaznikiem co mam zrobić
Jedno to jak mi się wydaje to ssanie
Tylko pod co podłączyć
A drugi to co bo tego, jeszcze nie mi as lem

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 06:42
autor: Katownik
regulator ok. podłączyć jak na rysunku. jeden plus po stacje podłączyć pod automat ssania , a drugi plus po stacje pod elektryczną dyszę wolnych obrotów

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 08:22
autor: zetor
Katownik pisze:regulator ok. podłączyć jak na rysunku. jeden plus po stacje podłączyć pod automat ssania , a drugi plus po stacje pod elektryczną duszę wolnych obrotów
czyli wszystko pod ten sam +?

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 14:58
autor: Katownik
tak np ten od cewki zaplonowej

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 17:07
autor: GREGOR
Zetor jak dobrze się przyjrzysz moim podłączeniom i pośledzisz czarny kabelek to zobaczysz że jest on, prowadzony od cewki do elektrozaworu i potem rozdziela się do sprężyny bimetalicznej ( czyli ssania :D ) wszystko jest na jednym zasileniu :!:

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 18:22
autor: krobia
GREGOR pisze:Zetor jak dobrze się przyjrzysz moim podłączeniom i pośledzisz czarny kabelek to zobaczysz że jest on, prowadzony od cewki do elektrozaworu i potem rozdziela się do sprężyny bimetalicznej ( czyli ssania :D ) wszystko jest na jednym zasileniu :!:
Sledziłem dokładnie...czarny przewód nie jest morderca :!: :D Należy szukać dalej :!: :)
...aby ogarnąć te cabelki to trza być chyba jakimś desperatem, dobrze że mam Kątownika pod reka :mrgreen:

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 20:25
autor: Katownik
Ważne jest żeby regulator miał dobre połączenie z masą

Re: trojka zetora

: 30 maja 2018, 21:00
autor: zetor
To jak mnie bak wtyku B- to rozumiem ze mam dobra masę z obudowy zrobić

Re: trojka zetora

: 31 maja 2018, 23:24
autor: Katownik
Tak. te regulatory są tak zrobione że są przykręcane w komorze silnika i masa idzie przez obudowe. bez tej masy regulator nie bedzie działał.

Re: trojka zetora

: 27 cze 2018, 17:41
autor: zetor
Czy ktos może ma rysunek jak idą uszczelnienia i inne blaszki na półosiach mokrych garbusa od piasty