trojka zetora

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3156
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

ok to biorę te zaciski przednie
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

Wiktor pisze:nie pierdol sie z ręcznym
zrob normalen heble i daj zawor kulowy
nacisniesz zablokujesz i tyle
albo wepnij dodatkową pompę z dźwignią w układ i po temacie, linki do ręcznego zawsze będą bruździć szczególnie z hamulcami przy piastach
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Wiktor »

nastepny pogromca recznego.
i slusznie
w czarnej dami mam automat wiec jest parking
dlatego recznym sobie glowy nie zawracalem.
idą zmiany
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

junkers pisze:
Wiktor pisze:nie pierdol sie z ręcznym
zrob normalen heble i daj zawor kulowy
nacisniesz zablokujesz i tyle
albo wepnij dodatkową pompę z dźwignią w układ i po temacie, linki do ręcznego zawsze będą bruździć szczególnie z hamulcami przy piastach
gorzej jak kiedyś sobie zamknie zawór i zapomni, to przodem raczej nie wyhamuje.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

mechanior pisze:
junkers pisze:
Wiktor pisze:nie pierdol sie z ręcznym
zrob normalen heble i daj zawor kulowy
nacisniesz zablokujesz i tyle
albo wepnij dodatkową pompę z dźwignią w układ i po temacie, linki do ręcznego zawsze będą bruździć szczególnie z hamulcami przy piastach
gorzej jak kiedyś sobie zamknie zawór i zapomni, to przodem raczej nie wyhamuje.
teoretyczni najpierw powinien ruszyć, a bez zwolnienia zaworka raczej będzie ciężko :D
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

jak stanie kiedyś kiedyś na podwórku i ktoś mu to zamknie to zostanie mu tylko przód.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Wiktor »

dlatego trzba przemyslec co sie robi i jak
idą zmiany
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Wiktor »

no panie
to Twoja maszyna bedzie idiotoodporna??
klata niedawno postawil traje pod jakim sklepem
wraca a tam urwana linka gazu :mrgreen: :mrgreen:
idą zmiany
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

Wiktor pisze:dlatego trzba przemyslec co sie robi i jak
dokładnie wiktor, mało kto sobie zdaje sprawę że poruszając się na codzień samochodem jesteśmy bezpieczni bo wszystkie części i całe auta są poddawane wielu testom, a pojazdy które budujemy sami muszą wyprzedzać wszelakie niebezpieczne ewentualności.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

może nie całkiem idiotodporna ale chciałbym żeby była w miarę bezpieczna.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

mechanior pisze:w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
To daj bypas z zaworem zwrotnym. Zahamujesz zawsze, a odpuści tylko na otwartym.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

racja sulky.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

mechanior pisze:jak stanie kiedyś kiedyś na podwórku i ktoś mu to zamknie to zostanie mu tylko przód.
racja, ale zakładam że każdy kto objeżdża tego typu sprzęt zanim ruszy sprawdza co nieco
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3156
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

a jak go ktoś mi go zamknie bez wciśnietyego hebla ja sobie wyjade i zacznę hamować?
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

zetor pisze:a jak go ktoś mi go zamknie bez wciśnietyego hebla ja sobie wyjade i zacznę hamować?

eeeeeeeeee..............doprecyzuj to pytanie
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

Sulkyrider pisze:
mechanior pisze:w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
To daj bypas z zaworem zwrotnym. Zahamujesz zawsze, a odpuści tylko na otwartym.
Czekaj... jeszcze inaczej... a gdyby dać elektrozawór? Włączasz zapłon, hamujesz normalnie, wyłączasz zapłon na wciśniętym hamulcu - zostaje na hamulcu, na puszczonym - bez hamulca.
I już sobie odpowiadam: idiotyczny pomysł, bo jak się spierdoli elektro to nie masz hamulca. To nie jest dobry pomysł.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

Sulkyrider pisze:
Sulkyrider pisze:
mechanior pisze:w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
To daj bypas z zaworem zwrotnym. Zahamujesz zawsze, a odpuści tylko na otwartym.
Czekaj... jeszcze inaczej... a gdyby dać elektrozawór? Włączasz zapłon, hamujesz normalnie, wyłączasz zapłon na wciśniętym hamulcu - zostaje na hamulcu, na puszczonym - bez hamulca.
I już sobie odpowiadam: idiotyczny pomysł, bo jak się spierdoli elektro to nie masz hamulca. To nie jest dobry pomysł.
ale dobrze kombinujesz, a może czujnik z kontrolką położenia tego zaworu
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

Ni chuja. Siądzie elektryka, spali się cewka i kaszana jest.
To jeden z moich bardziej zjebanych pomysłów.
Ale mam!
Równolegle z elektro bypas ze zwrotnym - zahamujesz zawsze, odpuści po włączeniu zapłonu.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu naciśniesz hamulec - "zaciągniesz ręczny"
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

a nie lepiej zwykła pompa sprzęgłowa napędzana dźwignią, elektrozawory mają to do siebie że czasem lubią się zaciąc.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

następna propozycja to zaciski z elektrycznym ręcznym chyba w lepszych audi takie mają
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mechanior »

Sulkyrider pisze:Ni chuja. Siądzie elektryka, spali się cewka i kaszana jest.
To jeden z moich bardziej zjebanych pomysłów.
Ale mam!
Równolegle z elektro bypas ze zwrotnym - zahamujesz zawsze, odpuści po włączeniu zapłonu.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu naciśniesz hamulec - "zaciągniesz ręczny"
a jak podczas jazdy spali się cewka albo straci się styk na kablach to przy lekkim przychamowaniu wyhamuje go całkiem na środku drogi.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: yunkers »

mechanior pisze:
Sulkyrider pisze:Ni chuja. Siądzie elektryka, spali się cewka i kaszana jest.
To jeden z moich bardziej zjebanych pomysłów.
Ale mam!
Równolegle z elektro bypas ze zwrotnym - zahamujesz zawsze, odpuści po włączeniu zapłonu.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu naciśniesz hamulec - "zaciągniesz ręczny"
a jak podczas jazdy spali się cewka albo straci się styk na kablach to przy lekkim przychamowaniu wyhamuje go całkiem na środku drogi.
wtedy dojdzie się do wniosku że trzeba to usprawnić :D w takim układzie lapnę się na trzecią generację
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

Zagalopowałem się :)
Nie słuchajcie mnie. :lol:
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3156
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

zorumiem ze zawór kólowy powoduje odpływ płynu z zacisków
czyli dziala tak
wciskam ham i zakrecam i jest blokada
czy tak działa?
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość