Trajka Marka
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Trajka Marka
Witam
Dzisiaj zacząłem się brać za cały tył. Wyciągnąłem skrzynkę i nie wiem co dalej. Mam pytania.
Po pierwsze: Czy z tyłu pod silnik robi się jakieś uchwyty ? Chyba nie utrzyma się na samym bloku skrzynki co nie ?
Po drugie: Nie wiem które elementy mostu mogę wyciąć żeby jakoś to wyglądało, ale żeby zostało miejsce do przyspawania rur na przednią część ramy. I przy okazji: Do których miejsc przy moście mocujecie/spawacie rury na przednią ramę ?
Od razu zapytam jak ściągnąć elementy z osłony półosi żeby ściągnąć starą i założyć nową gumę na półoś ??? Próbowałem zbijać tą tuleję z uchwytem na wahacz, ale coś nie schodzi...
Z góry dzięki Wrzuciłem kilka zdjęć:
Dzisiaj zacząłem się brać za cały tył. Wyciągnąłem skrzynkę i nie wiem co dalej. Mam pytania.
Po pierwsze: Czy z tyłu pod silnik robi się jakieś uchwyty ? Chyba nie utrzyma się na samym bloku skrzynki co nie ?
Po drugie: Nie wiem które elementy mostu mogę wyciąć żeby jakoś to wyglądało, ale żeby zostało miejsce do przyspawania rur na przednią część ramy. I przy okazji: Do których miejsc przy moście mocujecie/spawacie rury na przednią ramę ?
Od razu zapytam jak ściągnąć elementy z osłony półosi żeby ściągnąć starą i założyć nową gumę na półoś ??? Próbowałem zbijać tą tuleję z uchwytem na wahacz, ale coś nie schodzi...
Z góry dzięki Wrzuciłem kilka zdjęć:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Może coś podejrzysz
http://img704.imageshack.us/gal.php?g=dsc01605v.jpg
http://img704.imageshack.us/gal.php?g=dsc01605v.jpg
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
nie tylko 4 sruby - nic wiecejmarek_ghost pisze:Witam
Dzisiaj zacząłem się brać za cały tył. Wyciągnąłem skrzynkę i nie wiem co dalej. Mam pytania.
Po pierwsze: Czy z tyłu pod silnik robi się jakieś uchwyty ? Chyba nie utrzyma się na samym bloku skrzynki co nie ?
- zaznaczone na rysPo drugie: Nie wiem które elementy mostu mogę wyciąć żeby jakoś to wyglądało, ale żeby zostało miejsce do przyspawania rur na przednią część ramy. I przy okazji: Do których miejsc przy moście mocujecie/spawacie rury na przednią ramę ?
rozerwac jak na rys zalozyc nowe np od skody pasujaOd razu zapytam jak ściągnąć elementy z osłony półosi żeby ściągnąć starą i założyć nową gumę na półoś ??? Próbowałem zbijać tą tuleję z uchwytem na wahacz, ale coś nie schodzi...
pozdr rob
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Świetnie Wielkie dzięki. Jak na razie nie mam więcej żadnych wątpliwości. Wszsytko jak na dłoni
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
A więc uciąłem te wstrętne blachy i pomalowałem most.
Rob_trkie. prosiłbym cię o podanie wymiarów rur twojej ramy którą widać na zdjęciu które dodałeś. Chodzi mi od mostu do zagięcia dolnych rur i od mostu do spawu górnych rur i od spawu do góry tej górnej rury. Z góry dzięki
Jak na razie taka koncepcja najbardziej by mi odpowiadała. A pod jaki przód jest ta rama ? Masz zamiar zaadoptować główkę od jakiegoś motocykla ?
A jeszcze jedno: Rury które wpuszczacie w most spawane są tylko na wylocie z mostu co nie ? U mnie jak i zapewne u was pasuje rura 48 mm średnicy. A grubość ścianki ? Standardowa ? Czy jakaś specjalna ?
Rob_trkie. prosiłbym cię o podanie wymiarów rur twojej ramy którą widać na zdjęciu które dodałeś. Chodzi mi od mostu do zagięcia dolnych rur i od mostu do spawu górnych rur i od spawu do góry tej górnej rury. Z góry dzięki
Jak na razie taka koncepcja najbardziej by mi odpowiadała. A pod jaki przód jest ta rama ? Masz zamiar zaadoptować główkę od jakiegoś motocykla ?
A jeszcze jedno: Rury które wpuszczacie w most spawane są tylko na wylocie z mostu co nie ? U mnie jak i zapewne u was pasuje rura 48 mm średnicy. A grubość ścianki ? Standardowa ? Czy jakaś specjalna ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
marek_ghost pisze:A więc uciąłem te wstrętne blachy i pomalowałem most.
Rob_trkie. prosiłbym cię o podanie wymiarów rur twojej ramy którą widać na zdjęciu które dodałeś. Chodzi mi od mostu do zagięcia dolnych rur i od mostu do spawu górnych rur i od spawu do góry tej górnej rury. Z góry dzięki
Jak na razie taka koncepcja najbardziej by mi odpowiadała. A pod jaki przód jest ta rama ? Masz zamiar zaadoptować główkę od jakiegoś motocykla ?
A jeszcze jedno: Rury które wpuszczacie w most spawane są tylko na wylocie z mostu co nie ? U mnie jak i zapewne u was pasuje rura 48 mm średnicy. A grubość ścianki ? Standardowa ? Czy jakaś specjalna ?
hmmmmmmmmm chyba kiedyś Custom-owi wysylalem - Custom masz jeszcze to zdjecie z wymiarami ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Cześć chłopaki Cześć Rob .
Mam ,znalazłem, wklejam.
Mam ,znalazłem, wklejam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
tylko to nie moja rama ale wymiary moje
dzieki Custom
dzieki Custom
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Zwymiarowana rama to mistrzostwo świata. CUSTOM czy mogę z tego zrobic poradnik dla ludzi????
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
spoko jak chcesz nawet na rexepte mozesz to przepisywac@!!!!
idą zmiany
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Rzeczywiście mistrzostwo Również WIELKIE dzięki
Lubię ludzi mądrzejszych ode mnie
Lubię ludzi mądrzejszych ode mnie
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
po dzisiejszych wyborach to jedyne co potrzebuje na recepte to środki antydepresyjne......
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Rama bomba, tylko radze postawić akumulator na prawą stronę (temat "zmęczenia drążków skrętnych już bił przerabiani)
Zgadza się!Post przez Luksky » Nie Cze 20, 10 22:24
po dzisiejszych wyborach to jedyne co potrzebuje na recepte to środki antydepresyjne......
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Chłopaki, jak to jest ? Jak wpuszczę rurkę w dolną część ramy od garba to rura skierowana jest do środka. Czyli jak włożę drugą rurę to skrzyżują mi się.
Wyginacie je na zewnątrz zaraz na wylocie z ramy od garba ?
Wyginacie je na zewnątrz zaraz na wylocie z ramy od garba ?
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Luk , tutaj widzę zasługę Roba , bo to jego wymiaryLuksky pisze:Zwymiarowana rama to mistrzostwo świata. CUSTOM czy mogę z tego zrobic poradnik dla ludzi????
Omne Trinum Perfectum.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
hheh nie moje wymiary bo o tym sie nie pisze i nie chwalicustom pisze:Luk , tutaj widzę zasługę Roba , bo to jego wymiaryLuksky pisze:Zwymiarowana rama to mistrzostwo świata. CUSTOM czy mogę z tego zrobic poradnik dla ludzi????
ale wymiary mojej ramy przy Rob_trike II
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Mam wątpliwości co do wahaczy. Zastanawia mnie czy nie lepiej byłoby przestawić wahacze o jeden ząbek na wieloklinie w górę. Wtedy byłaby potrzebna mniejsza siła żeby ugiąć zawieszenie. W końcu trajka waży trochę mniej niż garbus, zgadza się ?
A nie chcę żeby bez pasażera w mojej maszynie koła schodziły się dołem do środka...
A nie chcę żeby bez pasażera w mojej maszynie koła schodziły się dołem do środka...
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
nic nie ruszaj - nie warto - jak postawisz na kołach - bedzie stała jak Liaz podczas jazdy bez ładunku
Ruszysz - sama się wypoziomuje - a siła "ugięcia" jest spoko w sam raz nawet bez garbatej budy Jak zrobisz za miekko bedzie "siedziała" z podwiniętymi kołami
przetestowane wiec nie ma sensu sie narabiac - załuż nowe gumy, popielniczki i amory i na bank bedzie ok
Ruszysz - sama się wypoziomuje - a siła "ugięcia" jest spoko w sam raz nawet bez garbatej budy Jak zrobisz za miekko bedzie "siedziała" z podwiniętymi kołami
przetestowane wiec nie ma sensu sie narabiac - załuż nowe gumy, popielniczki i amory i na bank bedzie ok
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
W takim razie zostawiam jak jest. Już całość skręcona oprócz amorów, ale wszystko jest spoko. Amory działają, nie ciekną, gumy też ładnie wyglądają. Jutro wrzucę kilka zdjęć tego co już mi się udało zrobić. Zaczynam robić ramę
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Otwornica najprędzej jak masz . Junkers to ładnie pokazał w swoim temacie . Ja to robię kontówką i też jest git .
Omne Trinum Perfectum.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
marek_ghost pisze:W takim razie zostawiam jak jest. Już całość skręcona oprócz amorów, ale wszystko jest spoko. Amory działają, nie ciekną, gumy też ładnie wyglądają. Jutro wrzucę kilka zdjęć tego co już mi się udało zrobić. Zaczynam robić ramę
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
najlepiej to na frezarce otwornica obrobic - ja nie miałem takiej możliwości - bosch i do przodu
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
jak każdy prawie,wczoraj walczyłem aż do godziny policyjnej przy mojej ramie i tylko kantówkaRob_trike pisze:marek_ghost pisze:W takim razie zostawiam jak jest. Już całość skręcona oprócz amorów, ale wszystko jest spoko. Amory działają, nie ciekną, gumy też ładnie wyglądają. Jutro wrzucę kilka zdjęć tego co już mi się udało zrobić. Zaczynam robić ramę
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
najlepiej to na frezarce otwornica obrobic - ja nie miałem takiej możliwości - bosch i do przodu
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
jest nowa technologia - sciernica sie to robi a dokladnie papierem sciernym na rolce
idą zmiany
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2010, 22:27
- Lokalizacja: Łąkie k.Swiebodzina
- Kontakt:
Re: Tylne zawieszenie. Garbus
Co do szlifowania tych rur to rzeczywiście kątówką idzie to zrobić dosyć przyzwoicie.
Póki co wklejam moje wypociny Na razie koła założyłem bez mocowania. Stoją przy moście luzem.
Aż nie chce mi się wierzyć że to ten złom który stał tyle lat....
Póki co wklejam moje wypociny Na razie koła założyłem bez mocowania. Stoją przy moście luzem.
Aż nie chce mi się wierzyć że to ten złom który stał tyle lat....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość