JAK NIE SPIEPRZYC GEOMETRII W TRAJI NA MALUSZKU

ODPOWIEDZ
GOLDHEART
Posty: 370
Rejestracja: 18 kwie 2010, 22:09
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

JAK NIE SPIEPRZYC GEOMETRII W TRAJI NA MALUSZKU

Post autor: GOLDHEART »

Jako że jestem zielony z mechaniki, utworzyłem ten właśnie temat.
Prosze o rady :mrgreen:
... do przodu wciąż jedź...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: JAK NIE SPIEPRZYC GEOMETRII W TRAJI NA MALUSZKU

Post autor: Luksky »

GOLDHEART pisze:Jako że jestem zielony z mechaniki, utworzyłem ten właśnie temat.
Prosze o rady :mrgreen:
Bardzo prosto. Kąty polosi muszą byc takie jak w oryginale i tak samo pracować. Ot i cała tajemnica. Po prostu nie modyfikuj pochylenia, itp
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: JAK NIE SPIEPRZYC GEOMETRII W TRAJI NA MALUSZKU

Post autor: Luksky »

300 pisze: A jak nie chce Ci się myśleć to zapłać kowalowi 2400 za ramę... Ot i cała tajemnica :lol: :lol: :lol:
To forum TO KOMERCJA!!!
Już nie ma wolnej myśli i pomocy innym, ale jest tylko zarabianie kasy na tym co się osiągnęło!! :lol: :lol: :lol:
a kto namawia goldenhearta aby kupowal gotowe ramy??? gdzie padly takie slowa, bo cos chyba przeoczylem.... Niech napisze co chce osiagnac, co wstawić innego. Chłopie nie skacz tyle, ogarnij sie trochę. Akurat trajek na maluszku jest tutaj chyba najwiecej (włącznie z tymi co sie budują) wiec ludzi chętnych do pomocy jest multum. Nikt sie nie odezwal jeszcze a Ty juz masz problem. Prześpij się może, czasami pomaga.....

Golden napisz co tam chcesz wstawiac, bo wczoraj pisałeś, że jakies dłuższe półosie czy cos takiego (tyle co zapamietalem z czata).
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member