TUTORIAL: Jak wykonac piekny zbiornik paliwa
- custom
- Member
- Posty: 7971
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Przyszła kolej na uchwyty zbiornika. Wcześniej dorobione i powiercone przyspawałem tym razem migiem . Jest kilka rodzai mocowań zbiornika ale ja wybrałem starą metodę na uchwytach między którymi znajdą się gumowe dystanse tłumiące drgania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- custom
- Member
- Posty: 7971
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
No i chwila prawdy - sprawdzam szczelność . Na króciec wkręciłem kranik przez który wpompowałem powietrze do zbiornika ( Przy tym trzeba uważać bo pod ciśnieniem zbiornik może się zdeformować ) Następnie przesmarowałem miejsca spawane wodą z mydłem - sposób bardzo skuteczny . W miejscach nieszczelnych pojawiły się bąble powietrza , które trzeba na nowo zaspawać i oszlifować po czym znowu trzeba sprawdzić szczelność i tak do skutku .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- custom
- Member
- Posty: 7971
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Dzisiaj wytrasowałem otwór na wlew paliwa . Szukałem w sklepach odpowiedniej otwornicy jak radziliście , ale nigdzie nie znalazłem takiej średnicy (w moim przypadku 107 mm )
Postanowiłem użyć wycinaka do glazury który jak widać okazał się skuteczny a co najważniejsze jest regulowany - koszt 19 zł .
Postanowiłem użyć wycinaka do glazury który jak widać okazał się skuteczny a co najważniejsze jest regulowany - koszt 19 zł .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- custom
- Member
- Posty: 7971
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Powoli zbliżam się do końca pracy nad zbiornikiem .W wycięty otwór wspawałem wytoczony pierścień do którego następnie przykręciłem wlew paliwa z korkiem.
Przed zamontowaniem zbiornik trzeba koniecznie zabezpieczyć od środka aby uniknąć kłopotów z rdzą . Ponad tydzień szukałem odpowiedniego środka w przystępnej cenie ale nic z tego . Dotarłem do środka Firmy KREEM made in USA ale on bardziej nadaje się do renowacji starych zbiorników ponieważ składa się z trzech komponentów.
1.Usuwa rdzę
2.Odtłuszcza
3.Zabezpiecza
Cena ok. 200 zł więc odpada bo w tym przypadku potrzebne jest tylko zabezpieczenie.
Temat zapodałem znajomemu chemikowi który pracuje w laboratorium wytwórni lakierów .
Mają zbadać skład chemiczny i zrobić środek najpóźniej za tydzień. Ciekawe czy wyjdzie ?
Przed zamontowaniem zbiornik trzeba koniecznie zabezpieczyć od środka aby uniknąć kłopotów z rdzą . Ponad tydzień szukałem odpowiedniego środka w przystępnej cenie ale nic z tego . Dotarłem do środka Firmy KREEM made in USA ale on bardziej nadaje się do renowacji starych zbiorników ponieważ składa się z trzech komponentów.
1.Usuwa rdzę
2.Odtłuszcza
3.Zabezpiecza
Cena ok. 200 zł więc odpada bo w tym przypadku potrzebne jest tylko zabezpieczenie.
Temat zapodałem znajomemu chemikowi który pracuje w laboratorium wytwórni lakierów .
Mają zbadać skład chemiczny i zrobić środek najpóźniej za tydzień. Ciekawe czy wyjdzie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- custom
- Member
- Posty: 7971
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Parę dni temu przyszedł lakier który ma być wykorzystywany do zabezpieczania wnętrza zbiorników paliwa przed korozją . Przed wprowadzeniem go do zbiornika zrobię jeszcze test
żeby nie było kłopotów .
Kawałek odtłuszczonej blachy zanurzyłem w lakierze i po całkowitym wyschnięciu i utwardzeniu ok 8 dni , wrzucę do słoika z benzyną na następne 10 dni .
Proces schnięcia można przyspieszyć wygrzewając zbiornik w komorze ale jej nie posiadam więc poczekam.
Mam nadzieję że chłopaki z laboratorium dobrze dobrali lakier i będzie coś z tego bo cena o wiele lepsza - 50 zł 1l , którym można zabezpieczyć dwa duże zbiorniki.
Cena środka firmy KREEM to 200 zł na jeden zbiornik
żeby nie było kłopotów .
Kawałek odtłuszczonej blachy zanurzyłem w lakierze i po całkowitym wyschnięciu i utwardzeniu ok 8 dni , wrzucę do słoika z benzyną na następne 10 dni .
Proces schnięcia można przyspieszyć wygrzewając zbiornik w komorze ale jej nie posiadam więc poczekam.
Mam nadzieję że chłopaki z laboratorium dobrze dobrali lakier i będzie coś z tego bo cena o wiele lepsza - 50 zł 1l , którym można zabezpieczyć dwa duże zbiorniki.
Cena środka firmy KREEM to 200 zł na jeden zbiornik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- custom
- Member
- Posty: 7971
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Zbiornik czeka jeszcze malowanie więc temat jego powstawania można zakończyć.
Poniżej gotowy produkt
Poniżej gotowy produkt
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości