TUTORIAL: Full Flow w silniku garba.

Zablokowany
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

pare zdjec
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

i zobacz tez fotki na tej stronie bo warto
http://rides.webshots.com/album/563258593nswLfZ
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: yunkers »

nie wiem czy rozważałeś takie rozwiązanie:
http://rides.webshots.com/photo/2195108 ... 8626iBAdJU
a koszt w sumie niewielki, w zależności od rocznika czwarty lub dziewiąty od góry
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... 13_167_172
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

300 zobacz jeszcze to. znalazlem na jakiejs amerykanskiej stronce ale tez ciekawe. jak przewiniesz wszystkie strony mozesz dowiedziec sie kilku ciekawych rzeczy o przerabianiu i remoncie silnikow vw
http://translate.google.com/translate?h ... 5%26sa%3DG
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Full Flow w silniku garba.

Post autor: yunkers »

Sporo klamotów :D ale super że nowa pompa będzie bo to na pewno pomoże starym arteriom silnika, jakość oleju też mocno się poprawi, co by nie mówić garbowe silniki generują sporo syfu proporcjonalnie do wieku, w sumie fajny patent aby żywotność silnika przedłużyć, powodzenia z pracami.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Full Flow w silniku garba.

Post autor: yunkers »

Fajnie że dobrnąłeś do końca z tym układem, dobrze wygląda i oliwa dłużej jakość zachowa :)
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Full Flow w silniku garba.

Post autor: yunkers »

A gaźniki dedykowane czy inny pomysł? Czujniki i zegary to chyba najlepiej VDO.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Full Flow w silniku garba.

Post autor: yunkers »

Właśnie takie VDO, z niektórych modeli golfów i audi, są fajne bo małe, sposobem na gaźniki w dobrej cenie są dwugardzielowe dellorto z alfy 33 - za dobre trzeba dać około 1000, obsługują pojemności od 1300 do 2000, można je stroić do woli, trzeba jednak dokupić lejki a one nie są tanie
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Full Flow w silniku garba.

Post autor: yunkers »

Uzupełniając info to Alfa tez ma dwa i podana cena jest za komplet (700-1000 zależnie od stanu) jak dobrze poszukać to z całą listwą i cięgnami się znajdzie, lejki - kolektory dolotowe widziałem kiedyś za 500 zł, trochę dłubaniny i wytrwałości i można taniej zrobić, ale rozwiązanie o jakim ty piszesz jest o wiele wygodniejsze i na pewno zadziała; swojego czasu chciałem adaptować gaźniki moto, miałem takiego Keihin-a w swoim Junaku i świetnie dawał radę, ale to było sporo lat temu i problemem było wykonanie dolotów, teraz w erze CNC pewnie dałoby radę :D
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości