Strona 4 z 6

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 23 gru 2010, 19:28
autor: Wiktor
mam inne zdanie na ich temat

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 23 gru 2010, 19:38
autor: Luksky
Wiktor pisze:mam inne zdanie na ich temat

u moich klientów ciagle sie jebie w nich sprzęgło, bo ludziska kupują te ze zwykłym sprzęgłem ciernym rodem ze 126p. Jedno zarycie się i jest po zawodach, co ciekawe przyjezdza jakis człek i robi wymiane na gwarancji.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 23 gru 2010, 20:52
autor: Wiktor
a ja obsluguje automaty i tym sie nic nie dzieje

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 24 gru 2010, 02:03
autor: Luksky
automat jest drozszy o ok 13tys zł i klienci moi uwazaja że to kawal kasy.....maja sprzeglo cierne jednotarczowe... Czaisz w widlaku? sztywny przedni most i sprzegło cierne......

cóż......klient, nasz pan :)

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 25 gru 2010, 00:22
autor: Wiktor
niektorzy chca sztywny most w trajce!!!!!!!!!

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 25 gru 2010, 00:27
autor: Luksky
Wiktor pisze:niektorzy chca sztywny most w trajce!!!!!!!!!

znam takich co jezdzili sztywnymi trajami, ale na szczescie już wczesniej porobili dzieci, bo teraz to roznie moze byc :)

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 14 sie 2011, 20:58
autor: slawek99
Co to może być za silnik Garbusa o oznaczeniu AB 510405, pojemność moc i data produkcji

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 14 sie 2011, 21:29
autor: agramer1966
Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 14 sie 2011, 21:43
autor: krobia
agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
OJP!!!! Twoja wiedza na temat garbusów powala mnie na kolana!! Czy w tym temacie można zadać pytanie na które nie był byś w stanie odpowiedzieć? Bo nie wątpię ,że jesteś jeszcze w stanie odpowiedzieć czy silnik opuścił taśme montażową przed południem czy po południ i czy kontroler techniczny miał grzywkę zaczesaną w prawo czy w lewo :)

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 14 sie 2011, 23:21
autor: Sulkyrider
agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 14 sie 2011, 23:24
autor: Tyci
agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Agramer chylę czoła ! :)

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 14 sie 2011, 23:47
autor: budyn
Sulkyrider pisze:
agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?
Brant Willi Klopp i Chermalegilda gefallen +7 kilo :oops:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 08:46
autor: agramer1966
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?

ENGINE_SHOP.jpg
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 11:28
autor: Luksky
o kurwa :O

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 11:32
autor: Sulkyrider
agramer1966 pisze:
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?

ENGINE_SHOP.jpg
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No, teraz to rozumiem. :lol:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 11:58
autor: mały
agramer1966 pisze:
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?

ENGINE_SHOP.jpg
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie znam gościa z taśmy,ale wierzę na słowo...

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 12:32
autor: pawlikTrike
agramer1966 pisze:
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?

ENGINE_SHOP.jpg
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
OJP :mrgreen:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 13:15
autor: slawek99
agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Też tak myślałem ale chyba jest tu pewien problem bo:
1. jest on na pojedynczym dolocie,
2. wejście kolektora ssącego do głowicy ma proste,
3.odległość od bloku do głowicy około 1800 mm
i tu mam wątpliwości czy to nie jest 1200 :( , co jeszcze mógłbym sprawdzić bez rozbierania, bo nie pasuje mi że to 1300

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 13:20
autor: Czarek-trike
slawek99 pisze:
agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Też tak myślałem ale chyba jest tu pewien problem bo:
1. jest on na pojedynczym dolocie,
2. wejście kolektora ssącego do głowicy ma proste,
3.odległość od bloku do głowicy około 1800 mm
i tu mam wątpliwości czy to nie jest 1200 :( , co jeszcze mógłbym sprawdzić bez rozbierania, bo nie pasuje mi że to 1300
bo moze agramer zapomniał dodać,że silnik składany na odpierdol :lol:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 13:21
autor: agramer1966
Powinno bić podwójni dolot ... masz przebite numery :(

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 13:32
autor: krobia
agramer1966 pisze: ... masz przebite numery :(
:lol: :lol: :lol: :lol:
Wszyscy się tu podniecają czy portier w zakładach vw odbył w noc poprzedzająca złożenie wspomnianego silnika stosunek seksualny ze swoja kobietą (lub facetem :roll: )...
A Ty podsumowujesz temat niczym rasowy polityk,normalnie krzyżówka Kaczyńskiego z Tuskiem wysiada :lol:
"masz przebite numery"-i wszystkie dywagacje poszły w pizdu :lol:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 14:06
autor: slawek99
Nadal jednak nie wiem czy to 1200 czy 1300 a może to krzyżówka obydwu poczta podczas stosunku montażysty VW z polskim specjalista od garbatych pojazdów.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 16:17
autor: krobia
slawek99 pisze:Nadal jednak nie wiem czy to 1200 czy 1300 a może to krzyżówka obydwu poczta podczas stosunku montażysty VW z polskim specjalista od garbatych pojazdów.
o o o o o o, kombinuj,kombinuj, ino co by Ci z tego nie wyszedł silnik jelcza :wink: :mrgreen:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 15 sie 2011, 20:51
autor: Luksky
agramer1966 pisze:Powinno bić podwójni dolot ... masz przebite numery :(
Agramer, jak poda te prawdziwe numery to trzeba jechac do niego z mięta i dwoma azjatkami

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 16 sie 2011, 09:55
autor: agramer1966
Jeżeli pójdziesz do niebieskich, ty mają sprzęt to odkrywania numerów przebytych. A tak faktyczne rozmontuj to zobaczysz:
1200 = 77 x 64
1500 = 83 x 69
Silnik 1300 z jednym dolotem bil produkowany tyko w roku 1966 szanse posiadania są marne ... Daj znać :!: