Silnik 1,2 // 1,3
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
odkrec sruby mocujace silnik i go wypierdol
zamontuj cos normalnego i skoncza sie klopoty i zacznie sie jazda!!!!
o tak np:
http://customparts.pl/gallery_dir/trike ... 090747.jpg
zamontuj cos normalnego i skoncza sie klopoty i zacznie sie jazda!!!!
o tak np:
http://customparts.pl/gallery_dir/trike ... 090747.jpg
idą zmiany
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Jak będziesz wypierdalał silnik Garba, daj znać , za dopłatą z Twojej strony przygarnę go i będę się o niego potykał w garażu. Masz go na pojedynczym czy podwójnym dolocie, jaki typ gaźnika ?wataha_zeberko pisze:Nabyłem fabryczną trajkę BOOM 1.3 . Ale mam kłopot z silnikiem od Garbusa. Same niespodzianki. Nie jestem mechanikiem. W związku z powyższym jestem zdany na tych którzy mają pojęcie o tych silnikach. Wiem, że szwankuje mi gaźnik. Teraz mam dylemat. Kupić nowy czy oddać go do regeneracji. Tak samo z silnikiem. Prawdopodobnie będzie do remontu. Czy znacie porządny zakład któremu można powierzyć silnik do remontu kapitalnego. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Remont silnika w porządnym warsztacie jest nieopłacalny, koszt około 2,5 do 3,5 koła. lepiej jak radzi Wiktor wymienić na inny najlepiej V6 lub V8.
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
No problem ratujemy każdego garba ... daj numer silnika.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4909
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
gdyby totolotek był tak przewidywalnyWiktor pisze:odkrec sruby mocujace silnik i go wypierdol.........
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- mazda
- Posty: 950
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Wy tu gadu gadu a ja mam magika co ma z 9 silników od garba. stanu technicznego nie znam ale zainteresowanym dam namiar.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- custom
- Member
- Posty: 7994
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
U mnie tego złomu jest z piętnaście sztuk , chętnie będę się tego pozbywał .
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
126p lepszy bo za 80zł masz reklamowke czesci to kapitalnego remontu - jezdzi podobnie do przodu
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- custom
- Member
- Posty: 7994
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
No tak , tyle że napoci się tak samo a wartość o połowę mniejszaLuksky pisze:126p lepszy bo za 80zł masz reklamowke czesci to kapitalnego remontu - jezdzi podobnie do przodu
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
custom pisze:No tak , tyle że napoci się tak samo a wartość o połowę mniejszaLuksky pisze:126p lepszy bo za 80zł masz reklamowke czesci to kapitalnego remontu - jezdzi podobnie do przodu
tak, to prawda, roboty tyle samo, a wartość w PL to i tak sam wiesz, że to rzecz względna...... Jak sprzedawac trajenke za mniej niż kilka tysi to nie ma sensu i lepiej niech pozostanie w domu...
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- wataha_zeberko
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2010, 12:44
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Dzięki za informacje i posty. Mam nadzieje, że z tym silnikiem nie jest tak źle a z tym co szwankuje przy Waszej pomocy jakoś sobie poradzę. Jest to silnik 1.3 z alternatorem i podwójnym dolotem. Silnik niemiecki. Z tego co piszecie wynika, że części używane są dostępne a nawet całe sprawne silniki. Próba wsadzenia innego silnika nie wchodzi w rachubę. Wymagałoby to raczej dużych nakładów pracy i siana. Oczywiście można wsadzić V 6 lub 8 albo silnik odrzutowy. Tylko, że ja mam 53 lata. Nie rajcuje mnie szybka jazda a sama przyjemność jazdy. To tak jak z motocyklami. Młodych rajcują plastyki a ludzi w moim wieku przeważnie jak to mówią młodzi motocykliści - jeżdzące nocniki. Na razie mam czym jeździć. W garażu gotowa do jazdy stoi Suzuki Intruder Volusia. Trajka to moja druga bajka. Powoli, spokojnie ją się dopieści. To tak jak z miłośnikami Garbusów. Problemy podobne. Ale liczy się przede wszystkim pasja i miłość do tej marki. Dlatego też nie chcę w mojej trajce wielkich zmian. Chcę ją odrestaurować i utrzymywać w jak najlepszym stanie. Jeden ze szczecińskich klubów motocyklowych co roku organizuje zlot Junaka. Na zlot przyjeżdzają miłośnicy tych motorów z całej polski i z zagranicy. Nagrody otrzymują Ci, którzy mają zachowany stan fabryczny motocykla. To dzięki ich pasji mamy możliwość ich oglądania i podziwiania. A jest to nasza żywa legenda polskiej motoryzacji.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
no nie porownuj junaka do Garbusa!!
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
junak nigdy dobry nie byl ale jest NASZ
a revaco ani dobre ani nasze
i jeszcze z silnikiem od motopompy
a revaco ani dobre ani nasze
i jeszcze z silnikiem od motopompy
idą zmiany
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
A trajeczka na maluchu i DOBRA i NASZA
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
ale wierzyczką dobrze kręciWiktor pisze:junak nigdy dobry nie byl ale jest NASZ
a revaco ani dobre ani nasze
i jeszcze z silnikiem od motopompy
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4909
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Junak projektowany był pod silnik 500 cm3 i z takowym daje nieźle radę, 350-tka wylądowała w ramie bo taka konstrukcja była prawie gotowa.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
zawsze jak patrze na suzuki Ls 650 savage to odrazu widze ze takim torem powinien pojsc junak.
jebana komuna
jebana komuna
idą zmiany
- wataha_zeberko
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2010, 12:44
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Nie wiem czy wiecie, że wznowiono produkcję Junaka. Tyle, że z tamtym Junakiem ma tyle wspólnego co nic. Jedynie nazwa ta sama. Jest to składaniec produkowany w Chinach na wielu ich podzespołach. Wygląd ma całkiem niezły i chyba tyle. Eksploatacja pokaże co on jest wart.
Obecnie od nie dawna jest do kupienia w Polsce w cenie około 13.000 złociszy. Ja raczej nigdy bym się nie skusił.
Obecnie od nie dawna jest do kupienia w Polsce w cenie około 13.000 złociszy. Ja raczej nigdy bym się nie skusił.
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Ta mutacja wspólna cechę z Junakiem ma jedną-nazwe.I własnie tym została zhańbiona polska marka
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
jebane kurwy z rządów wyprzedali wszystko.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- zetor
- Member
- Posty: 3160
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
wznowiono od kilku lat juz robią
ta firma co go robi ma inny tez taki sam motor pod inna nazwą
jedyna różnica to nazwa na baku
ta firma co go robi ma inny tez taki sam motor pod inna nazwą
jedyna różnica to nazwa na baku
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Wiktor pisze:jak chinskie sztaplarki
100 nazw a ciagle ta sama
chińskie widlaki sa najlepsze na świecie ciągle sie pierdola i trzeba je ciagle serwisować, a juz wogole nie mam pojęcia co za kretyn, na nie daje gwarancje producenta
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości