Strona 1 z 1

piromobile

: 05 kwie 2010, 01:09
autor: piroman
Już niedługo wystartuję z budową swojej trajki.
Jako dawca posłuży mi moje rajdowe concerto z załącznika.
Silnik 1.6 z modzonym kompem i podciśnieniami około 140 KM. Kręci się do 8000. Skrzynia też od tego samochodu.
To na tyle jeśli chodzi o teoretyczny bełkot:)

Rozważam dwie opcje:
1 montaż silnika z przodu z lewarkiem zmiany biegów pod prawym udem, siedziska dla drivera i plecaczka
2 silnik na tył, lewarek jak wyżej, siedziska jak wyżej

Jest to w zasadzie najważniejsza decyzja dla mnie.
Spec-spawacza i elektryka mam już ogarnięte.

Jakie są optymalnie najlepsze proporcje długości do szerokości żeby jeździło się wygodnie i bezpiecznie?

Na projekt i wykonanie ustalam sobie rok kalendarzowy. Musi być na tiptop.

Re: piromobile

: 05 kwie 2010, 07:27
autor: winda
to auto jest przednionapędowe? i skrzynia ma byc orginalna czy dopuszczasz mozliwość innej skrzyni?

Re: piromobile

: 05 kwie 2010, 09:33
autor: piroman
Przedni napęd a skrzynie dopuszczam inną. Wiem że to większa rzeźba niż tylni napęd ale mam sentyment do tego autka ( dziesiątki godzin spędzonych na szutrach, latając bokami :))i chciałbym mieć w traji serce tej maszyny.