piromobile
: 05 kwie 2010, 01:09
Już niedługo wystartuję z budową swojej trajki.
Jako dawca posłuży mi moje rajdowe concerto z załącznika.
Silnik 1.6 z modzonym kompem i podciśnieniami około 140 KM. Kręci się do 8000. Skrzynia też od tego samochodu.
To na tyle jeśli chodzi o teoretyczny bełkot:)
Rozważam dwie opcje:
1 montaż silnika z przodu z lewarkiem zmiany biegów pod prawym udem, siedziska dla drivera i plecaczka
2 silnik na tył, lewarek jak wyżej, siedziska jak wyżej
Jest to w zasadzie najważniejsza decyzja dla mnie.
Spec-spawacza i elektryka mam już ogarnięte.
Jakie są optymalnie najlepsze proporcje długości do szerokości żeby jeździło się wygodnie i bezpiecznie?
Na projekt i wykonanie ustalam sobie rok kalendarzowy. Musi być na tiptop.
Jako dawca posłuży mi moje rajdowe concerto z załącznika.
Silnik 1.6 z modzonym kompem i podciśnieniami około 140 KM. Kręci się do 8000. Skrzynia też od tego samochodu.
To na tyle jeśli chodzi o teoretyczny bełkot:)
Rozważam dwie opcje:
1 montaż silnika z przodu z lewarkiem zmiany biegów pod prawym udem, siedziska dla drivera i plecaczka
2 silnik na tył, lewarek jak wyżej, siedziska jak wyżej
Jest to w zasadzie najważniejsza decyzja dla mnie.
Spec-spawacza i elektryka mam już ogarnięte.
Jakie są optymalnie najlepsze proporcje długości do szerokości żeby jeździło się wygodnie i bezpiecznie?
Na projekt i wykonanie ustalam sobie rok kalendarzowy. Musi być na tiptop.