Trajka moja -Argus

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: kaski »

pogadaj z 300 on ostatnio zakupował jakieś silniki
do Admina - profil do usunięcia
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: custom »

No to masz problem bo nawa kosztuje coś około 600 zł , ale na garbiarni idzie trafić używki po 200 za sztukę
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: agramer1966 »

Podaj zdjęcia głowic tutaj lub na PW ... spawanie alu oraz gwintowanie nie jest problem, gorsze s pęknięciem, jak coś mam parę u siebie, powinno bit OK ale muszę rozkręcić silnik.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

agramer1966 pisze:Podaj zdjęcia głowic tutaj lub na PW ... spawanie alu oraz gwintowanie nie jest problem, gorsze s pęknięciem, jak coś mam parę u siebie, powinno bit OK ale muszę rozkręcić silnik.
Jutro wstawię zdjęcia
Mechanik od głowic powiedział że da się zrobic bez problemu ale drugi mówi że taka naprawa - napawanie wżerów to kaszana -cholera wie któremu zaufać
Plus w tym wszystkim jest taki że alternator już mam zrobiony
Wymienione szczotki , łożyska , wyszkiełkowana obudowa , tylko skręcic do kupy i jeden element mam z głowy
:)
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: agramer1966 »

Tuningowci dodają materiał spawaniem a potem gwintują oraz robią gniazda zaworów i głowice wytrzymują 150 KM...
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

agramer1966 pisze:Tuningowci dodają materiał spawaniem a potem gwintują oraz robią gniazda zaworów i głowice wytrzymują 150 KM...
Czyli lepiej kupic nowe?
Chodzi mi o to żeby po paru miesiacach znowu silnika nie rozbierać
nówki kosztują dwie około 1100 złotych - sporo troszkę
Naprawa tych co mam około 700 -
nie wiem na co się zdecydować
A twoje głowice ? chceswz się ich pozbyc ? :)
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

W szczecinie regeneracja z napawaniem wżerów od sztuki
konkretnie mojej jednej 350
Nowa nie uzbrojona głowica w necie( garbusowy.pl) kosztuje 650 zł
do tego nowe zawory średnio licząc 80 zł za komplet
i nowe sprężyny i podkładki 40 zł
razem 770 x2 głowice 1540
No chyba że te głowice co piszesz (300) to jakieś lepsze wzmacniane
może na świece z długim gwintem - nie wiem
Jeszcze popytam popatrzę
może coś trafię okazyjnie jeśli nie to kupię nowe
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: custom »

Popatrz także za silnikiem np. z motopompy :idea: .Ja ostatnio trafiłem trzy takie i zapłaciłem 2000 zł co daje jakieś 700 zł szt a przepracowały naprawdę niewiele , stan techniczny idealny.
No chyba że chcesz ratować to co masz ale to już sam zdecyduj ile chcesz dołożyć. Mój pierwszy remont silnika 1600 kosztował mnie 6000 zł i nigdy więcej tego nie zrobię.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

A te silniki z motopompy to 1600 ccm??
Wiem ile wydałeś bo przeczytałem prawie całe forum
U mnie blok wał korbowody są w idealnym stanie - żadnych luzów
oczywiście poza dopuszczalne
tłoki pierścienie cylindry tak samo

Tylko te głowice
Zastanawiam się czy warto je regenerować
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Wiktor »

i macie kurwa garbusy
:lol: :lol:
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Luksky »

ale kilka tygodni wczesniej kłocili sie, że traja garbusowa a traja maluszkowa to takie same finanse :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: yunkers »

Wiktor pisze:i macie kurwa garbusy
:lol: :lol:
Nio dokładnie, kanał, za 1500 zł masz V6 4.0 z forda w super stanie, klamot prawie nie do zajechania (nie dotyczy Sulkyego :D )
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

Ale madrale ---------
Poczekajcie - od czegoś trzeba zacząc - a poza tym podoba mi się silnik garbusa
i jego praca więc pierwsza trajka będzie na garbie - i kropka
Frezowanie i dotarcie zaworów to pikus złożenie głowicy równiez
Z tego co zrozumiałem te głowice maja prowadnice i gniazda zaworowe ale jeśli się na nie zdecyduję to dokładnie dopytam sprzedawcę
Co do klawiatur to jeszcze sprawdzę jeśli tuleje są dobre to złożę na starych
a jeśli nie to wprasuję nowe tuleje i dam nowe dystanse a to raczej groszowe sprawy
Jutro pojadę jeszcze raz pogadać z gościem od remontu głowic
i zobaczymy
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Wiktor »

te occ sie zrymowało
idą zmiany
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Lipa »

300 pisze:
Argus pisze:...
Co do klawiatur to jeszcze sprawdzę jeśli tuleje są dobre to złożę na starych
a jeśli nie to wprasuję nowe tuleje i dam nowe dystanse a to raczej groszowe sprawy
...
A tego to już totalnie nie rozumiem...
Co ma jedno z drugim wspólnego...??
I jakie tuleje i do czego chcesz wprasować...??
Jakie dystanse...??
dystanse do samego siebie.... :mrgreen:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

Myslałem że klawiatura jest na tulejach
rozłożyłem obejrzałem i złożyłem z powrotem
Poza śrubami regulacji zaworów nie ma co wymieniać
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: agramer1966 »

Garbus, ford, zap ... każdy robi co chce. Dajce spokój. Argus dawaj fotkę tutaj lub na PW, ja pospawam i nagwintuje.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

agramer1966 pisze:Garbus, ford, zap ... każdy robi co chce. Dajce spokój. Argus dawaj fotkę tutaj lub na PW, ja pospawam i nagwintuje.
Dzięki ale najpierw usiłuję się dowiedzieć jaka jest żywotność takiej naprawy
czy po spawaniu głowica przeżyje normalną eksploatację
czy trzeba jak z jajkiem ostrożnie wieczorem wstawię fotki ?
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: agramer1966 »

Porządnie zaspawana jest jak nowa...
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

Obie głowice do roboty
Jak to widzisz "agramer" ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: agramer1966 »

Żaden dramat ... wyślij mi numer tel na PW, zadzwonię.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

No to jeszcze żebyś to PW sprawdzał :)
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: agramer1966 »

Sorko zadzwonię jutro po 18-toj.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: Argus »

Panowie jakie ET powinny mieć felgi żeby pasowały bez dystansów do zawieszenia garbowego
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Re: Trajka moja -Argus

Post autor: mały »

Argus pisze:Panowie jakie ET powinny mieć felgi żeby pasowały bez dystansów do zawieszenia garbowego
pytaj garbusiarza 300 on wie wszystko na ten temat ja powiem że orginalne
ale tu masz i będą pasowały http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=2204
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości