Strona 1 z 8
					
				SPIERDALOWCY
				: 13 lut 2010, 18:59
				autor: Wiktor
				wczoraj dostalem do powaznej naprawy i przebudowy trajke
ogolnie wyglada dosc ladnie i ma ladna linie
z tylu zamontowano garbusiaska 1200
ale o tym pozniej
klient zglosil problem z odkreacaniem sie kol
wiec szukalem 
a kto szuka ten znajdzie 
  
 
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 19:01
				autor: Wiktor
				wiercimy otwory ale ze 5 wchodzi w kolizje z 4 garbusowymi wiec wiercimy 4
sruby dokrecane srubowkretem  
  
  
 
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 19:04
				autor: Wiktor
				a na koniec wspawujemy obcieta srube w puste miejsce zeby bylo ŁADNIE!!!!
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 19:12
				autor: Wodzu
				Śruba do bębna  

 
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 19:43
				autor: Luksky
				czy człowiek, ktory tym powoził może dalej poruszac sie o własnych siłach???
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 21:11
				autor: Sulkyrider
				Nie no, w orzadku, stare koła były na 4 śruby wiec nowe też dali na 4. Wszystko jest ok.
Strach pomysleć że tacy spece cały czas tuningują samochody i wszystko inne co jeździ po drogach.
Jakiś czas temu widziałem na allegro "zestaw do obniżania sprężyn zawieszenia" w postaci najzwyklejszych klorynek do skręcenia 2 zwojów sprężyny razem.
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 21:30
				autor: Luksky
				albo kawałki gumy, ktore wklada sie pomiedzy zwoje sprezyny. Jakby wyjebać wszystkich spierdalowców, to allegro by straciło 90% tuningofcoof 

 
			 
			
					
				
				: 13 lut 2010, 22:25
				autor: yunkers
				Dokładnie trzeba mieć nieźle nasrane w czerepie żeby komuś taki patent pocisnąć, w razie wypadku prokurator i najprawdopodobniej kraty..............
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 09:26
				autor: Czarek-trike
				Wiktor zapodaj foty tej trajki
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 12:48
				autor: Wiktor
				zapodam jak zrobie narazie nie mowie kto jest takim asem 
ale to ludzie zanani w polsce z budowy trajek
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 14:26
				autor: Luksky
				kolec?
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 14:43
				autor: Wiktor
				nie 
olca traja jest dopieszczona
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 16:27
				autor: custom
				Wiktor pisze:nie 
olca traja jest dopieszczona
Custom ???  

 
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 16:34
				autor: Lipa
				a' propos  szpeców od rzeźby w gównie - moja traja w "oryginale" miała bębny od garba do których były przykręcone tuleje. Do tulei były przykręcone flansze a do nich również przykręcone stoczone bębny od jakiejś terenówki.....  na żywioł były przewiercone otwory i przykręcone koła... całość po odkręceniu - bez kół- ważyła ~ 25 kg  ....
jak widać polak potrafi 

 
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 16:58
				autor: Wiktor
				o kurwa  
  
 
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 17:01
				autor: Wiktor
				material na przebudowy
			 
			
					
				
				: 14 lut 2010, 20:28
				autor: yunkers
				No,, Lipa najlepiej opisał wizjonerstwo paproków, powtórzę za Wiktorem: o kurwa!!
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:35
				autor: Devil
				
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:37
				autor: Czarek-trike
				Foty, foty  

 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:38
				autor: Devil
				to trzeba zobaczyc sa te traje na alledrogo
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:41
				autor: winda
				Devil pisze:to trzeba zobaczyc sa te traje na alledrogo
to te traje co parami są na zdjęciach na allegro?
 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:42
				autor: Luksky
				dawajcie nick producenta 

 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:43
				autor: Czarek-trike
				
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:46
				autor: winda
				tak myslałem ze to to.27000 zleca sie taka prace panu Wiktorowi , Robowi ,Customowi i sie ma
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 21:56
				autor: koVboy
				UWAGA!!!
MOŻLIWOŚĆ PODRÓŻOWANIA POJAZDEM Z PRAWEM JAZDY KAT. B!!!
jak kurwa