Strona 1 z 8
SPIERDALOWCY
: 13 lut 2010, 18:59
autor: Wiktor
wczoraj dostalem do powaznej naprawy i przebudowy trajke
ogolnie wyglada dosc ladnie i ma ladna linie
z tylu zamontowano garbusiaska 1200
ale o tym pozniej
klient zglosil problem z odkreacaniem sie kol
wiec szukalem
a kto szuka ten znajdzie

: 13 lut 2010, 19:01
autor: Wiktor
wiercimy otwory ale ze 5 wchodzi w kolizje z 4 garbusowymi wiec wiercimy 4
sruby dokrecane srubowkretem

: 13 lut 2010, 19:04
autor: Wiktor
a na koniec wspawujemy obcieta srube w puste miejsce zeby bylo ŁADNIE!!!!
: 13 lut 2010, 19:12
autor: Wodzu
Śruba do bębna

: 13 lut 2010, 19:43
autor: Luksky
czy człowiek, ktory tym powoził może dalej poruszac sie o własnych siłach???
: 13 lut 2010, 21:11
autor: Sulkyrider
Nie no, w orzadku, stare koła były na 4 śruby wiec nowe też dali na 4. Wszystko jest ok.
Strach pomysleć że tacy spece cały czas tuningują samochody i wszystko inne co jeździ po drogach.
Jakiś czas temu widziałem na allegro "zestaw do obniżania sprężyn zawieszenia" w postaci najzwyklejszych klorynek do skręcenia 2 zwojów sprężyny razem.
: 13 lut 2010, 21:30
autor: Luksky
albo kawałki gumy, ktore wklada sie pomiedzy zwoje sprezyny. Jakby wyjebać wszystkich spierdalowców, to allegro by straciło 90% tuningofcoof

: 13 lut 2010, 22:25
autor: yunkers
Dokładnie trzeba mieć nieźle nasrane w czerepie żeby komuś taki patent pocisnąć, w razie wypadku prokurator i najprawdopodobniej kraty..............
: 14 lut 2010, 09:26
autor: Czarek-trike
Wiktor zapodaj foty tej trajki
: 14 lut 2010, 12:48
autor: Wiktor
zapodam jak zrobie narazie nie mowie kto jest takim asem
ale to ludzie zanani w polsce z budowy trajek
: 14 lut 2010, 14:26
autor: Luksky
kolec?
: 14 lut 2010, 14:43
autor: Wiktor
nie
olca traja jest dopieszczona
: 14 lut 2010, 16:27
autor: custom
Wiktor pisze:nie
olca traja jest dopieszczona
Custom ???

: 14 lut 2010, 16:34
autor: Lipa
a' propos szpeców od rzeźby w gównie - moja traja w "oryginale" miała bębny od garba do których były przykręcone tuleje. Do tulei były przykręcone flansze a do nich również przykręcone stoczone bębny od jakiejś terenówki..... na żywioł były przewiercone otwory i przykręcone koła... całość po odkręceniu - bez kół- ważyła ~ 25 kg ....
jak widać polak potrafi

: 14 lut 2010, 16:58
autor: Wiktor
o kurwa

: 14 lut 2010, 17:01
autor: Wiktor
material na przebudowy
: 14 lut 2010, 20:28
autor: yunkers
No,, Lipa najlepiej opisał wizjonerstwo paproków, powtórzę za Wiktorem: o kurwa!!
: 17 lut 2010, 21:35
autor: Devil
: 17 lut 2010, 21:37
autor: Czarek-trike
Foty, foty

: 17 lut 2010, 21:38
autor: Devil
to trzeba zobaczyc sa te traje na alledrogo
: 17 lut 2010, 21:41
autor: winda
Devil pisze:to trzeba zobaczyc sa te traje na alledrogo
to te traje co parami są na zdjęciach na allegro?
: 17 lut 2010, 21:42
autor: Luksky
dawajcie nick producenta

: 17 lut 2010, 21:43
autor: Czarek-trike
: 17 lut 2010, 21:46
autor: winda
tak myslałem ze to to.27000 zleca sie taka prace panu Wiktorowi , Robowi ,Customowi i sie ma
: 17 lut 2010, 21:56
autor: koVboy
UWAGA!!!
MOŻLIWOŚĆ PODRÓŻOWANIA POJAZDEM Z PRAWEM JAZDY KAT. B!!!
jak kurwa