korn152 trajka No1

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
Awatar użytkownika
koVboy
Posty: 496
Rejestracja: 21 sty 2010, 00:42
Kontakt:

Post autor: koVboy »

Kowal filmy na yt zamieścił z budowy
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

nio na dzisiaj konice w garage blok skrzynia i rama przygotowana do piaskowania jutro i pojutrze robie piaskarke bo wszystkie sprzedałem:( i niemam czy wypiaskowac a w nastepnym tygoniu składam silnik skrzynie i zaczynam budowe ramy zastanawiam sie nad zbudowaniem ramy nie z rur tylko z profilu wydaje mi sie ze prosciej no i zle nie wyglada co wy na to
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

korn152 pisze:blok skrzynia i rama przygotowana do piaskowania
korn152 pisze:w nastepnym tygoniu składam silnik skrzynie i zaczynam budowe ramy
to masz ta rame czy nie????
wrzuc jakies zdjecia koniecznie!!!!
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

korn152 pisze:powiem na przykładzie AR 33 145 i 146 wał po szlifie w takiej alfie nie wytrzyma wiecej jak 30 40 tysiecy MAKS dzieje sie tak gdzyz wał jest fabrydznie utwardzany(naweglany)

czy przeciętna alfa nie ma ~ 100 km i obrotów ~ 6000 ?? cała charakterystyka silnika jest zupełnie inna ... porównywanie alfy i garba tylko dla tego, że mają silniki typu boxer to lekka porażka.. Jeżeli zawodowo zajmujesz się szlifowaniem wałów to powinieneś to wiedzieć

powiadasz, że szlif wału w garbie to padaka.... ilu znasz posiadaczy garba? Ilu z nich budowało większe piece w oparciu o regenerowany blok np 1,6 + wał po szlifie + zestaw do 1776 ccm ???
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

szymon pisze:to masz ta rame czy nie????
rame mam narazie tylko tył z garba musze wypiaskowac i pomalowac na poczatek a puzniej robie reszte ramy
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

Lipa pisze:Jeżeli zawodowo zajmujesz się szlifowaniem wałów to powinieneś to wiedzieć
nie szlifuje wałów tylko robie silniki boxer głownie subaru i ar czasem garby i porsze
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Post autor: custom »

korn152 pisze:http://moto.allegro.pl/item890014397_op ... cobra.html

co myslicie nadadza sie
Moim zdaniem nie ma się nad czym zastanawiać . Jak Ty ich nie weźmiesz to ja atakuję.
Omne Trinum Perfectum.
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

biore biore nie podkupuj mnie:)
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

dodam kilka zdjec zeby nie było ze oszukuje:) i traja powoli powstaje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

a co myslicie o takim przodzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

jak ktos chce sie nauczyc malowac sprejem to lepiej luknijcie w tego linka koles zrobił cos niemozliwego heheh

http://www.youtube.com/watch?v=0CFPg1m_Umg&feature=fvw
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Post autor: kaski »

korn152 pisze:jak ktos chce sie nauczyc malowac sprejem to lepiej luknijcie w tego linka koles zrobił cos niemozliwego heheh

http://www.youtube.com/watch?v=0CFPg1m_Umg&feature=fvw
ale mi gruchnęła szczena
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

korn152 pisze:a co myslicie o takim przodzie
mysle ze ma duze mozliwosci byc zajebiscie niestabilny!!
dlugie elementy wachaczowe nie polaczone ze soba
ladnie wyglada ale ja bym nie chcial czegos takiego
idą zmiany
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Post autor: korn152 »

hmm ciekawe a jak myslisz taka poprzeczka powinna pomoc znaczy sie cos w tym stylu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Tyci »

korn152 pisze:hmm ciekawe a jak myslisz taka poprzeczka powinna pomoc znaczy sie cos w tym stylu
Ta poprzeczka niepotrzebna ,tylko wahacz z lekka za mocno wystaje do przodu
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Tyci »

Podpatrz też w trajce "robb bulla
korn152
Posty: 43
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
Lokalizacja: widełka podkarpackie
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: korn152 »

wiek ktos co to za silnik moze byc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
Awatar użytkownika
ŚCIGANY
Posty: 139
Rejestracja: 06 mar 2010, 15:25
Krótki opis: szczery do bólu , wesołek , imprezowicz.
Lokalizacja: Ozorków
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: ŚCIGANY »

Ten przodek to na sto z alegro jest daje se obciąc coś
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: custom »

korn152 pisze:wiek ktos co to za silnik moze byc
Wnosząc po dolotach to 1,6.
1,3 AB też takie miały ale numery silnika zaczynały się od AB
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
ŚCIGANY
Posty: 139
Rejestracja: 06 mar 2010, 15:25
Krótki opis: szczery do bólu , wesołek , imprezowicz.
Lokalizacja: Ozorków
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: ŚCIGANY »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: custom »

ŚCIGANY pisze::lol: :lol: :lol: :lol:
Co Cię tak rozbawiło Ścigany ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: Sulkyrider »

Wystarczyło wpisac w google.
http://www.justanswer.com/questions/1y8 ... umber-as41
Czyli mexican 1,5 - 1,6 blok aluminiowo magnezowy
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
ŚCIGANY
Posty: 139
Rejestracja: 06 mar 2010, 15:25
Krótki opis: szczery do bólu , wesołek , imprezowicz.
Lokalizacja: Ozorków
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: ŚCIGANY »

custom co mnie rozbawiło bo oznaczenie ab mi coś przypomniało a tak w ogóle jest garbi do opylenia za nie drogie pieniążki jak by kogoś interesował.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: korn152 trajka No1

Post autor: custom »

Mnie wiadomo że silniki garbowe o pojemności 1300 wychodziły w dwóch wersjach przynajmniej a oznaczenie AB posiadały silniki wzmocnione fabrycznie o mocy bodajże 44 KM i to właśnie one miały podwójny dolot identyczny jak silniki 1,6
Omne Trinum Perfectum.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości