Re: trajka OIL - tylko dla czytelników o mocnych nerwach
: 04 cze 2011, 02:25
GILERA TEAM TYLE W TEMACIE 

Portal miłośników trike
https://trajkersi.pl/forum/
wszystko pasuje sprawdzielemwoks11 pisze:To bardzo ciekawe kolego jak włożysz wałek sprzęgłowy w łożysko wału korbowego
silnik marabeli jest taki sam jak w cc900Wiktor pisze:oil ogarnij sie jak chcesz polaczyc silnik od marbeli razem ze skrzynia i skrzynia od poloneza i silnikiem od cc??
i do tego most od omegi.
Siadam w pierwszym rzedzie i musze zobaczyc co z tego wyjdzie
mam przedne zawieszenie od klr600 bak urala kolo gilery skrzynie poldkaRob_trike pisze:OIL - boję się że stracisz zapał więc napiszę
W CZYM PO RAZ KOLEJNY MOŻEMY CI POMÓC ?
Pytam życzliwie nie nabijam się - chciałbym Cię kiedyś spotkać na naszym zlocie i pogratulować budowy Twojej trajki
Pisz co masz i co teraz w tym momencie stanowi dla ciebie zagadkę/problem/wątpliwość ?
pozdr rob
Jutro bedzie ruski ubot o napędzie atomowym z żaglem a za ster bedzie koło golery plus wspomaganie do wypychania dymu z komina z poniemieckiego chińskiego siporexa[/ silnik cc od seata ruzni sie tylko zaplonemkrobia pisze:mały pisze:Kurwa jeszcze dziś rano czytałem o silniku CCC i skrzyni caro no może trucka a tu nagle SEAT.Boję się otwierać jutro rano kompa.![]()
![]()
dzienki zapomnialem o belce i poloskach omegiWoma pisze:A nie miałeś w końcu tej belki i mostu od omegi?
spawarke by tylko zlapac rurki no i czekam na polkiCzarek-trike pisze:Dobra kurwa skupmy się (OIL Ty też)
1 pytanie: jaka jest jedyna słuszna koncepcja na Twoją wymarzoną trajke?
2 pytanie: jakie posiadasz graty, aby tą traje sklecić
3 pytanie: co potrzebujesz?
nie koniecznie do sprzedazy to kolo jak sprzedam lub zamienie na inne to ok jak nie to zostanie to co mam i jeszcze jeden plus ma to kolo napedt licznika predkosci w nim jest wienc mozna by dac orginalne liczniki gilery wienc chyba zostanie Akoncepcja jest taka silnik o poj okolo1000cm najlepiej na gazniku krutka letka zwiezla wzoruje sie na tej tylko ta ma stylu sztywny zawias moja bedzie miec od omegi do belki omegi te tylnie rurki przyspawam tzn jak ktos kojazy wyglad zawiasu omegi to ona z tylu lub przodu zaleznie jak sie patrzy ma dwa otwory mocujace ja do nadwozia i w te otfory wspawam teownik a do niego te tylnie rurki Kola z tylu chce dac orginalne z omegi tak o szerokosci205mm na razie czekam az na szrocie dostana omege z alusami obiecali mi dwie za okolo120zeta z oponami ma byc tokrobia pisze:Odpowiedzi:Czarek-trike pisze:Dobra kurwa skupmy się (OIL Ty też)
1 pytanie: jaka jest jedyna słuszna koncepcja na Twoją wymarzoną trajke?
2 pytanie: jakie posiadasz graty, aby tą traje sklecić
3 pytanie: co potrzebujesz?
1-całkowity brak koncepcji
2-koło gilery-obecnie do sprzedaży
3-sam nie wie-brak koncepcji
...da rade...
Adaś wyobraz sobie piony na teownikuadaśko pisze:teowników to chyba też jeszcze nikt nie stosował toć to będzie dzieło
Tolkien ma prawo sie bac, Henry Sienkiewicz juz dawno odpadl....patryks83 pisze:Kurwa wstaje rano w sobotę o 10tej z chorobą wczorajszego dnia , odpalam kompa , a tu w temacie OIL 50 nowych postów.... aż się bałem tu zajrzeć... Wielu narzeka, prawie każdy piszę a na pewno wszyscy czytają... Znaczy się powstaje drugi tom trylogii
teownik poto by wyruwnac powiewszchnie po otworzeWiktor pisze:ja lapie ale po coo dwuteownik
rurki stykną albo delikatne profile
tego jeszcze dokladnie niewiem moze tak jak wiktor ma w 1 bez walu?albo okolo10cm?Woma pisze:Jaki długi chcesz zrobić wał?
narazie ogarnia temat z banditem najwazniesze to zdobyc silnik i jaka kolwiek spawarke do wstepnego spawania tzw. zarysuRob_trike pisze:OIL - boję się że stracisz zapał więc napiszę
W CZYM PO RAZ KOLEJNY MOŻEMY CI POMÓC ?
Pytam życzliwie nie nabijam się - chciałbym Cię kiedyś spotkać na naszym zlocie i pogratulować budowy Twojej trajki
Pisz co masz i co teraz w tym momencie stanowi dla ciebie zagadkę/problem/wątpliwość ?
pozdr rob
Tak Olej,dobrze prawisz...kultowe koło jest niczym kultowy ryfelek...a z kultem to nie ma to tamto ,musi być i bastaOil pisze:narazie ogarnia temat z banditem najwazniesze to zdobyc silnik i jaka kolwiek spawarke do wstepnego spawania tzw. zarysuRob_trike pisze:OIL - boję się że stracisz zapał więc napiszę
W CZYM PO RAZ KOLEJNY MOŻEMY CI POMÓC ?
Pytam życzliwie nie nabijam się - chciałbym Cię kiedyś spotkać na naszym zlocie i pogratulować budowy Twojej trajki
Pisz co masz i co teraz w tym momencie stanowi dla ciebie zagadkę/problem/wątpliwość ?
pozdr rob
trajka jest zaprojektowana dokladnie tzn rozne opcie jak juz napeda bede mial to wtedy idzie wymiarowka i chyba zostawie to kolo co mam powinno dac rade i ma zalete ze w nim jest napędt prekosciomierza
Umiesz spawać...? Ale spawać a nie smarkać.... Zwykła spawareczką elektrodową też pospawasz profile jak umiesz spawać w ładny sposób nawet nie będziesz musiał flexem ścierać , troszkę trudniej z rurkami ale też można, jak się potrafi, nie ryzykowałbym tylko z główką ramy... Gdy nie było mnie stać na TIG-a spawałem wszystko nią (tą co Ci proponowałem że Ci oddam jeśli chcesz) powyżej 2 mm i to całkiem ładnie. Po jakimś czasie doszedłem do perfekcji i spawałem zbiorniki na wodę do kominków (płaszcz wodny).Oil pisze:narazie ogarnia temat z banditem najwazniesze to zdobyc silnik i jaka kolwiek spawarke do wstepnego spawania tzw. zarysuRob_trike pisze:OIL - boję się że stracisz zapał więc napiszę
W CZYM PO RAZ KOLEJNY MOŻEMY CI POMÓC ?
Pytam życzliwie nie nabijam się - chciałbym Cię kiedyś spotkać na naszym zlocie i pogratulować budowy Twojej trajki
Pisz co masz i co teraz w tym momencie stanowi dla ciebie zagadkę/problem/wątpliwość ?
pozdr rob
trajka jest zaprojektowana dokladnie tzn rozne opcie jak juz napeda bede mial to wtedy idzie wymiarowka i chyba zostawie to kolo co mam powinno dac rade i ma zalete ze w nim jest napędt prekosciomierza