Strona 37 z 64
Re: trojka zetora
: 06 paź 2013, 19:05
autor: winda
nie próbuj palić z pierwszego tylko pal od razu z trzeciego strzała i bedzie gicior.
widziałes tego złaśliwego sąsiada który wylał wiadro wody abys wpadł w poslizg?
juz zapomniałem Zetor jaki ty brzydki jesteś

Re: trojka zetora
: 06 paź 2013, 19:36
autor: Sulkyrider
To prosta konstrukcja. Musi mieć paliwo i iskrę i musi palić. Jak ma paliwo i iskrę i nie pali, to znaczy że coś jest zjebane i wystarczy to naprawic.
Ale prościej jest zmienić silnik.
Re: trojka zetora
: 06 paź 2013, 20:28
autor: Luksky
zetor pisze:silnik po remoncie był sprawdzany
i wszystklo grało
Grało komu, panu, ktory kasował za fakturę?
Zetor, głowice po "remontach" w połowie przypadków powinny wracać do podwykonawcy wraz z kopem w jaja.
U Ciebie należy sprawdzić zapłon statycznie i dynamicznie (jak on tam ma wyprzedzenie? Odśrodkowo czy elektronicznie?), potem czepić się fałszywego powietrza czyli nieszczelności i zasilania w paliwo. Sprężanie tez by sie przydało aby ocenic fachurę od remontów
Auto jak wraca z ASO to nieraz takie rzeczy wychodzą, że w głowie się nie mieści.
Agramer by powiedział od razu co jest, ale go nie widziałem multum czasu.
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 08:56
autor: Lipa
Luksky pisze:
Agramer by powiedział od razu co jest, ale go nie widziałem multum czasu.
a tam dupa by powiedział... to po prostu garbus

Przerobiłem mój silnik z Agramerem w tą i z powrotem. Co tylko mu do bani wpadło robiliśmy - nowy gażnik, pierścienie, planowania głowić, gniazda zaworowe itd.. i kiedy w końcu zaczął palić jak trzeba, chodzić na wszystkie gary i sie wkręcać to ujebał się wał - jedyna oryginalna nie ruszana rzecz.
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 08:57
autor: Lipa
Luksky pisze:
Agramer by powiedział od razu co jest, ale go nie widziałem multum czasu.
a tam dupa by powiedział... to po prostu garbus

Przerobiłem mój silnik z Agramerem w tą i z powrotem. Co tylko mu do bani wpadło robiliśmy - nowy gażnik, pierścienie, planowania głowić, gniazda zaworowe itd.. i kiedy w końcu zaczął palić jak trzeba, chodzić na wszystkie gary i sie wkręcać to ujebał się wał - jedyna oryginalna nie ruszana rzecz.
a co najfajniejsze to za ta kasę miałbym dwa serca wolnegossaka od subaru albo takie wrx jak Rob.
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 09:37
autor: Luksky
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 09:37
autor: Luksky
Zetor - wszystko przed Tobą

Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 20:23
autor: custom
Mnie też nie palił z pierwszego i pomogła rzecz banalna
Wystarczy kilka razy ruszyć manetką przed startem i gada od pierwszego strzała - przynajmniej u mnie.
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 21:01
autor: bandit
Sulkyrider pisze:To prosta konstrukcja. Musi mieć paliwo i iskrę i musi palić. Jak ma paliwo i iskrę i nie pali, to znaczy że coś jest zjebane i wystarczy to naprawic.
Ale prościej jest zmienić silnik.
Taaa, a jak swiecaa nie dostanie ikry to nie oseietli drogi tlokowi i tłok w głowice przypierdoli!!!! Taka to była bajka. Zetor
mien silnik. Zdrowkoo!
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 21:02
autor: sekuwawa
Zależy właśnie jakie gaźniki bo część nie miała ssania w ogóle a zamiast tego należało kilka razy depnąć pedała.
Re: trojka zetora
: 07 paź 2013, 22:39
autor: seta
sekuwawa pisze:Zależy właśnie jakie gaźniki bo część nie miała ssania w ogóle a zamiast tego należało kilka razy depnąć pedała.
A to dlatego niektórzy mają nawyk wciskania gazu jak auto nie pali
nigdy tego nie rozumiałem
Re: trojka zetora
: 08 paź 2013, 00:36
autor: Luksky
seta pisze:sekuwawa pisze:Zależy właśnie jakie gaźniki bo część nie miała ssania w ogóle a zamiast tego należało kilka razy depnąć pedała.
A to dlatego niektórzy mają nawyk wciskania gazu jak auto nie pali
nigdy tego nie rozumiałem
ale ten nawyk sie skończył w technologia lat 90.
Re: trojka zetora
: 08 paź 2013, 10:22
autor: Jockey
W gaźniku garba, aby załączyć ssanie trzeba manetkę właśnie przekręcić do oporu, aby dźwigienka ssania ustawiła się na pierwszym ząbku od góry, potem zluzować manetkę i dopiero wtedy zapłon, a wtedy pali od pierwszego strzała
Jeżeli się tego nie zrobi, to potem odpali dopiero za którymś razem...
Re: trojka zetora
: 10 paź 2013, 20:54
autor: Taj
a powiedzcie mi co sadzicie o silniku od t2 lub t3
Re: trojka zetora
: 10 paź 2013, 21:13
autor: zetor
ty kolego
tak powiem delikatnie
z takimi pytaniami spierdalej z mojego tematu
Re: trojka zetora
: 10 paź 2013, 22:52
autor: Luksky
zetor pisze:ty kolego
tak powiem delikatnie
z takimi pytaniami spierdalej z mojego tematu
Odpadłem

Re: trojka zetora
: 23 lis 2013, 13:20
autor: zetor
ktoś mi pomoże z foto i hudraulicznym sprzegłem do garba
co kupć i jak to ma wyglądać
Re: trojka zetora
: 23 lis 2013, 13:23
autor: Lipa
zetor pisze:ktoś mi pomoże z foto i hudraulicznym sprzegłem do garba
co kupć i jak to ma wyglądać
pompa hydrauliczna od wielkiego fiata + wysprzęglik od Audi 80 b3 - foty wrzucę do tematu Seku

Re: trojka zetora
: 23 lis 2013, 17:45
autor: zetor
Re: trojka zetora
: 23 lis 2013, 17:51
autor: sekuwawa
Ja siłownik kupiłem ten
http://allegro.pl/pompka-silownik-sprze ... 47495.html
ale pompkę mam od Fiata 125p. W tym zestawie wg Lipy ma działać, a z oryginalna pompką chyba nikt nie testował. Żeby lekko to chodziło to pompka musi mieć mniejszą średnice tłoczka od średnicy tłoczka wysprzęglika. W zestawie pompka fiat i wysprzęglik fiat jest chyba układ 1:1 średnic i przy ramionach dźwigni łożyska oporowego i dostępnego miejsca nad półosią nie udaje się uzyskać dobrego przełożenia. Zawsze możesz wpaść do mnie to oblukać bo może w przyszłym tygodniu coś zmontuje.
EDIT: strasznie droga ta pompka, poszukaj też pod hasłem STAR i ŁADA bo to wszystko było to samo.
Re: trojka zetora
: 23 lis 2013, 18:21
autor: Lipa
działa, działa

Z resztą sami widzieliście, że działa choćby w Babkach - co prawda rok temu
Wysprzęglik od audi ma większą średnicę niż pompa fiatowska, zestaw przetestowany, sprawdzony.
Jedynie po zamontowaniu trochę musicie pokombinować nad długością cięgna przy skrzyni. Czasem 1 cm robi różnicę.
Re: trojka zetora
: 23 lis 2013, 18:32
autor: sekuwawa
Z dźwignią trzeba celować w maksymalną możliwą długość, problem to właśnie miejsce żeby się minąć z osłoną przegubu półosi i jej opaską. Jak wyspawałem długą dźwignie to i na wysprzęgliku FSO jakoś to chodziło, ale nie było miejsca żeby założyć osłonę.
Re: trojka zetora
: 07 gru 2013, 17:12
autor: zetor
mam małego zonka
zdemontowałem dzwignie zmiany biegów zeby wspawac nowa blache do jej mocowania
no i co
po zamontowaniu nowej blachy wszystko mi tylko chodza jak wcisne drążek
co moglem zle zrobic
blache wspawałem w to samo miejsce co poprzednia
Re: trojka zetora
: 07 gru 2013, 17:26
autor: andrzejqs
Zetor ja pytam gdzie fota

Re: trojka zetora
: 08 gru 2013, 00:44
autor: sekuwawa
Szukałbym przyczyny w tel blasze z wytłoczką. A ta nowa blacha jest grubsza czy o tej samej grubości?