Strona 36 z 42
Re: Trike Customtrike
: 26 mar 2012, 18:02
autor: adaśko
ja mam jakieś małe ,napisane jest że od nissana bodajże patrola ,ale wydaje mi się ,że to serwo do sprzęgła ,hamulce i tarcze orginalne od golfai hamuje jak tralala
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 21:51
autor: custom
Przytargałem kilka serw i zacząłem je pasować ale żadne z planowanych nie wchodzi . Z góry ogranicza karoseria z dołu wahacz i półoś.
Okazało się że będzie to możliwe jeżeli zamontuję serwo od poloneza ATU i pompę od ursusa C360 . Oryginalny komplet nie wejdzie więc potrzebna była adopcja małej pompy ciągnikowej.
Jeszcze to wszystko zamocować i połączyć z istniejącą dźwignią

Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 21:59
autor: maciey
Custom a trzpień serwa poldkowego nie jest za długi do pompy 60-tki?
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 22:04
autor: Rob_trike
dzialaj dzialaj - ja dzisiaj pozbawiłem swoją karoserii i wszystkich blach

została sama rama

Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 22:15
autor: adaśko
Customku ja mam takie dokładnie serwo i jest mniejsze nawet od ticowego i w zupełności daje radę
http://moto.allegro.pl/pompa-sprzegla-z ... 08949.html
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 22:56
autor: custom
Ze zdjęcia wydaje się bardzo małe . Jak mój pomysł nie wypali to kupię serwo z twojego linku

Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 22:59
autor: custom
maciej pisze:Custom a trzpień serwa poldkowego nie jest za długi do pompy 60-tki?
Normalnie jest za długi ale trza było dorobić flansze , żeby połączyć jedno z drugim i teraz powinno pasować .
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 23:10
autor: maciey
custom pisze:maciej pisze:Custom a trzpień serwa poldkowego nie jest za długi do pompy 60-tki?
Normalnie jest za długi ale trza było dorobić flansze , żeby połączyć jedno z drugim i teraz powinno pasować .
W tej flanszy musowo trzeba zrobić podtoczenia na oringi.
Przy skręcaniu na sucho trzpień serwa nie może wciskać tłoka pompy!
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 23:15
autor: custom
maciej pisze:
W tej flanszy musowo trzeba zrobić podtoczenia na oringi.
Przy skręcaniu na sucho trzpień serwa nie może wciskać tłoka pompy!
Po co tam oringi Macieju , w oryginale nie ma nic takiego ?
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 23:17
autor: yunkers
custom pisze:maciej pisze:
W tej flanszy musowo trzeba zrobić podtoczenia na oringi.
Przy skręcaniu na sucho trzpień serwa nie może wciskać tłoka pompy!
Po co tam oringi Macieju , w oryginale nie ma nic takiego ?
w razie niedomagania na dłuto założysz
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 23:23
autor: maciey
custom pisze:maciej pisze:
W tej flanszy musowo trzeba zrobić podtoczenia na oringi.
Przy skręcaniu na sucho trzpień serwa nie może wciskać tłoka pompy!
Po co tam oringi Macieju , w oryginale nie ma nic takiego ?
Wiem ale dorobiłeś flansze do serwa.Jak uszczelniłeś połączenie?
Re: Trike Customtrike
: 28 mar 2012, 23:29
autor: custom
maciej pisze:custom pisze:maciej pisze:
W tej flanszy musowo trzeba zrobić podtoczenia na oringi.
Przy skręcaniu na sucho trzpień serwa nie może wciskać tłoka pompy!
Po co tam oringi Macieju , w oryginale nie ma nic takiego ?
Wiem ale dorobiłeś flansze do serwa.Jak uszczelniłeś połączenie?
Zaraz , zaraz ! przecież połączenie serwo-pompa nie wymaga żadnych uszczelnień .
Przynajmniej w serwie poldka tak jest.
Re: Trike Customtrike
: 01 kwie 2012, 20:04
autor: custom
Serwo zamontowane , na sucho chodzi to całkiem obiecująco . Teraz muszę połączyć wąż podciśnienia z kolektorem garba .
W związku z tym mam pytanie , wyjście z kolektora ssącego jest na wężyk 5 mm a wejście serwa 12 mm będzie to poprawnie działać ? czy od razu wspawać w kolektor króciec większej średnicy ?
Re: Trike Customtrike
: 01 kwie 2012, 20:14
autor: Rob_trike
custom pisze:Serwo zamontowane , na sucho chodzi to całkiem obiecująco . Teraz muszę połączyć wąż podciśnienia z kolektorem garba .
W związku z tym mam pytanie , wyjście z kolektora ssącego jest na wężyk 5 mm a wejście serwa 12 mm będzie to poprawnie działać ? czy od razu wspawać w kolektor króciec większej średnicy ?
u mnie jest cienkie wyjscie z kolektora i przewód który zastosowałem - z oplotem - idealnie pasował ...... wewnątrz plastikowej rurki od serwa
aha i koniecznie pamiętaj o zaworku kierunkowym
Re: Trike Customtrike
: 01 kwie 2012, 20:49
autor: custom
Znaczy nic w kolektorze nie przerabiałeś Rob ?
Ten zaworek od czego ?
Re: Trike Customtrike
: 01 kwie 2012, 20:52
autor: mechanior
Ja zamontowałem serwo z corsy c, bo takie akurat miałem, zaworka nie dałem i chodzi zajebiście może aż za bardzo bo jak nacisnę to zostaje lekko na hamulcu i muszę podnieść nogą ale dam sprężynę i będzie spoko.
Re: Trike Customtrike
: 01 kwie 2012, 21:34
autor: Rob_trike
custom pisze:Znaczy nic w kolektorze nie przerabiałeś Rob ?
Ten zaworek od czego ?
nic nie przerabialem
a ten zaworek to jednokierunkowy jest na tych twardych plastikowych wezach przy serwo ....
p.s. masz pw
Re: Trike Customtrike
: 02 kwie 2012, 07:58
autor: winda
ja w kolektorze mam mały otwór a w serwo duży. działa
Re: Trike Customtrike
: 02 kwie 2012, 09:28
autor: mechanior
będzie działać, jedynie może pojawić sie opóźnienie wspomagania jak byś szybko kilka razy na hamulec nacisną bo w siłowniku nie zdąży się podciśnienie wytworzyć ale to w niczym przecież nie przeszkadza.
Re: Trike Customtrike
: 02 kwie 2012, 22:06
autor: custom
Dzięki Chłopaki , jutro podłączę i próba .
Re: Trike Customtrike
: 02 kwie 2012, 22:15
autor: zetor
no musze to zobaczyc
mnie czeka to po swietach
Re: Trike Customtrike
: 10 kwie 2012, 22:05
autor: custom
Próba wypadła pomyślnie , wreszcie mam heble jak w dobrym aucie - kołablokujenazawołanie.
Przede mną wydechy . Jak wyliczyli Niemcy , rury przykręcane do głowicy powinny mieć 33 mm wewnątrz przy pojemności 1,6 czyli najlepsza rura do tego to 38 mm ze ścianką 2 mm.
Ma ktoś właśnie taką i czy są do niej kolanka ?
Re: Trike Customtrike
: 10 kwie 2012, 22:10
autor: zetor
ja mam 33 na zewnątrz
kupiłem w firmie HECO
tam mają nierdzewkę naprawdę tanio
Re: Trike Customtrike
: 10 kwie 2012, 22:19
autor: pawlikTrike
custom pisze:Próba wypadła pomyślnie , wreszcie mam heble jak w dobrym aucie - kołablokujenazawołanie.
Przede mną wydechy . Jak wyliczyli Niemcy , rury przykręcane do głowicy powinny mieć 33 mm wewnątrz przy pojemności 1,6 czyli najlepsza rura do tego to 38 mm ze ścianką 2 mm.
Ma ktoś właśnie taką i czy są do niej kolanka ?
A dałeś w końcu ten zaworek ? jak to wygląda ?, jak demontowałem węże od wspomagania w imprezie to nie widziałem żadnego zaworka, hmm

Re: Trike Customtrike
: 10 kwie 2012, 22:24
autor: custom
A dałeś w końcu ten zaworek ? jak to wygląda ?, jak demontowałem węże od wspomagania w imprezie to nie widziałem żadnego zaworka, hmm

[/quote]
Dałem , pojechałem na auto złom i wyprułem cztery sztuki a z nich wybrałem jeden o najlepszym przepływie powietrza .
Kosztował mnie 1 zł

nie bujam .