Strona 33 z 74

Re: trajka OIL

: 26 maja 2011, 22:35
autor: Iron Maiden
czyli mozna mu rabac tylasa i on nie bedzie wiedzial...>???????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8)

Re: trajka OIL

: 26 maja 2011, 22:37
autor: mały
Iron Maiden pisze:czyli mozna mu rabac tylasa i on nie bedzie wiedzial...>???????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8)
dokładnie :mrgreen:

Re: trajka OIL

: 26 maja 2011, 22:39
autor: Iron Maiden
o kurka,ale i tak sie dowie bo go uszy zaczna piec ze hoho 8) :lol:

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 07:12
autor: winda
a mi się stara trajka Małego bardziej podobała

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 08:22
autor: maciey
dark pisze:O ile sobie przypominam to jak pracowałem na warsztacie w polmozbycie to te blachy wypiepszalismy przy okazji wyjmowania skrzyni biegów bo był problem z wkładaniem skrzyni :?
To się zgadza :!: Też pracowałem w polmozbycie i cały czas myślałem że to tylko moja wina że upadł :mrgreen: Jaka ulga :lol:
Dark pisałem Oilowi o tym w temacie "Poszukuję-kupie części..."
"A tą blachą się nie przejmuj,"prawie" nie jest potrzebna,rozrusznik mocowany jest do skrzyni.Możesz składać bez niej."
Wydaje mi się że Oil chce do tej blachy silnik 900 przykręcić :shock:

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 08:49
autor: bandit
Oil, dobrze, że ,masz juz pewną koncepcje trajki.

Sulky nie zgodze się z Toba na temat wywalania postów itp. Oil zmienia koncepcje, ale w sumie to ma być jego traja i jego sprawa co zapakuje do niej. W czasie projektowania zmienia się koncepcja i tworzy sie nowe wizje. Czasami jest tak, że pierwszy pomysł, który sie urodzi w głowie, po przemysleniu upada...i następuje zmiana. Łatwiej jest zrobic traje z silnikiem sejola plus skrzynia poldka, niz łączyć półoski kaszloka z piastami z copla.
To jest forum do pisania i dyskutowania o problemach z budową, czy tylko o dupie marynie, i jak masz inne zdanie niz inni to juz jest źle?

Oil działaj dalej, przynajmniej z teorii przechodzisz do praktyki.

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 08:52
autor: Sulkyrider
Niech działa.
Koncepcji juz nazmieniał dosyc.
Ta teraz jest w miarę zwięzła, więc czas zacząć działać.

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 16:57
autor: El Kopyto
maciej pisze:
dark pisze:O ile sobie przypominam to jak pracowałem na warsztacie w polmozbycie to te blachy wypiepszalismy przy okazji wyjmowania skrzyni biegów bo był problem z wkładaniem skrzyni :?
To się zgadza :!: Też pracowałem w polmozbycie i cały czas myślałem że to tylko moja wina że upadł :mrgreen: Jaka ulga :lol:
Dark pisałem Oilowi o tym w temacie "Poszukuję-kupie części..."
"A tą blachą się nie przejmuj,"prawie" nie jest potrzebna,rozrusznik mocowany jest do skrzyni.Możesz składać bez niej."
Wydaje mi się że Oil chce do tej blachy silnik 900 przykręcić :shock:
prawie zgadles chce blache cienkiego wymienic na blache od poldka ale jak nie potrzebna to ok tylko do czego skrzynia jest mocowana w takim razie?jak zlikwiduje ta blache co jest za kolem zamachowy to do czego skrzynie sie montuje?

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 17:06
autor: El Kopyto
nie bende z mandzejszymi sie spieral ale to mnie zastanawia moze wytlumaczy mi ktos?bo jak patrze na zalonczone foto to widze blache do bloku przukrecona a do niej rozrusznik i tak samo jest w cc robilem silnik poldka nie raz ale ani razu nie demontowalem skrzyni

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 18:26
autor: yunkers
nie wiem skąd przekonanie że pożenisz skrzynie z CC z poldkowym silnikiem

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 18:29
autor: El Kopyto
bo konstrukcyjnie to te same silniki a dokladnie silnik fiat1300 to raz dwa wyczytalem to na wloskim forum trzy ze wystarczy porownac np na alegro blok cc i poldka

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 20:06
autor: melon82
ten rozrusznik nie jest do niej przykrecony ktos to tylko tak o sobie przyłapał ta blacha ma koło 1mm grubosci :)

Re: trajka OIL

: 27 maja 2011, 20:07
autor: bobber
panie majster jak już mądre ludzie pisali ta blacha jest tylko osłoną ,skrzynia jest praktycznie zawsze mocowana bezpośrednio do bloku silnika a rozrusznik jest przykręcony do takiego dinksa będącego integralną częścią korpusu silnika lub skrzyni a w finale i tak jest to do kupy razem skręcane ,blacha o której mówisz nie ma żadnego znaczenia konstrukcyjnego ani nośnego no chyba że samą siebie niesie bo to niejest coś w rodzaju kryzy

Re: trajka OIL

: 28 maja 2011, 11:16
autor: El Kopyto
juz wiem byla na szrocie sprawdzilem otwory na bloku cc i poldka sa w tym samym miescu dzienki koledzy!!!!

Re: trajka OIL

: 28 maja 2011, 12:42
autor: patryks83
OIL, kolego drogi, życzę ja Tobie jak najlepiej byś miał wreszcie swoją wymarzoną trajkę. Zastanów się 100 razy, czy warto jest kombinować i łączyć różnego rodzaju silniki ze skrzyniami z innej parafi... To nie jest takie proste jak myślisz że musi ze sobą pasować tylko obudowa skrzyni z blokiem silnika, także koło zamachowe docisk i łożysko oporowe, oraz wysprzęglik. Kiedyś miałem passata, zaraz po kupnie go pierdolneła mi uszczelka pod głowicą , po zdjęciu głowicy okazało się że jest jebnięty gwint w bloku w jednym otworze śruby. Nie chciało mi się bawić w przegwintowywanie tego, uznałem że lepiej jak pojadę na szrot i kupię cały silnik, okazało się że jest taki śilnik ale w seacie toledo i muszę go sobie sam wyciągnąć, silnik był taki sam jak mój ale skrzynia inna. Po przywiezieniu do domu okazało się że też jest inne koło zamachowe, tarcza i docisk. Nie było problemu bo założyłem ze swojego i ok. Ale jak widzisz wszystko ma znaczenie, ja mam wysprzęglik hydrauliczny tam był mechaniczny w innym miejscu. Zastanów się czy masz zaplecze do zrobienia tego, i wszystkie nażędzia, jak kiedyś pisałeś że będziesz robił w piwnicy z tego co pamiętam...
Rozumiem że chcesz ciąć koszty do minimum, że nie śpisz na kasie, ale łącząc coś ze sobą z innej parafi, to jak znam życie zaraz trzeba dokupić to to , to tamto.... Kup sobie Chłopaku silnik od maluszka, a nawet dwa, komplet uszczelek na Allegro za grosze, i złóż z dwóch jeden, do tego skrzynie... Czy trajka na maluszku Ci na początku nie wystarczy??? Będzie na pewno najtańsza do zrobienia i w eksploatacji. A z czasem zbieraj kasę i sobie skleć inną "kombinowaną".
Pozdrawiam!!!

Re: trajka OIL

: 28 maja 2011, 14:50
autor: El Kopyto
docisk kolo zamachowe sprzedlo idzie od lozysko od poldka daje kolo zamachowe tak samo sie montuje od cc bedzie tylko silnik juz sprawdzilem ze da sie przemontowanie poldka do cc

Re: trajka OIL

: 28 maja 2011, 14:51
autor: El Kopyto
przeszkoliliscie na co mam zwrocic uwage wszak

Re: trajka OIL

: 29 maja 2011, 10:56
autor: krzysiek1105
Oil pisze:przeszkoliliscie na co mam zwrocic uwage wszak
Kolego dokładnie tak jak pisze wielebny patryks83 , ma chłop racyje , ja sam juz jakiś czas wyczyniam ze swoją dziecinką cuda ale dopiero od jakiegoś czasu zaczołem uczyć sie na błędach kolegów z forum i jak narazie robota idzie do przodu. Nie żebym Cię uczył, tylko tak pisze zebyś sie nie narobił jak wol przy byle pierdole jak ja.

Re: trajka OIL

: 29 maja 2011, 18:07
autor: El Kopyto
dlatego ten zestaw biore znam ten silnik itp pozatym zawias klr600 nie wytrzyma silnika poldka

Re: trajka OIL

: 29 maja 2011, 19:26
autor: bobber
Oil pisze:dlatego ten zestaw biore znam ten silnik itp pozatym zawias klr600 nie wytrzyma silnika poldka
co??????????????? jak wytrzyma cc 900 to i poldka uniesie , przecież to nie V8 różnica mas niemoże być duża

Re: trajka OIL

: 29 maja 2011, 19:39
autor: krobia
bobber pisze:
Oil pisze:dlatego ten zestaw biore znam ten silnik itp pozatym zawias klr600 nie wytrzyma silnika poldka
co??????????????? jak wytrzyma cc 900 to i poldka uniesie , przecież to nie V8 różnica mas niemoże być duża
No i kurwa nastepne 700 wpisów bedzie na temat:"czy zawias wytrzyma silnik poldka czy nie"
A tak juz było pięknie...w pizdu....wypisuje się z tego tematu bo od czytania tych dywagacji to mi ostatnia szara komórka czaszke rozpierdoli...żegnajcie(w tym temacie)

Re: trajka OIL

: 29 maja 2011, 19:43
autor: bobber
krobia pisze:
bobber pisze:
Oil pisze:dlatego ten zestaw biore znam ten silnik itp pozatym zawias klr600 nie wytrzyma silnika poldka
co??????????????? jak wytrzyma cc 900 to i poldka uniesie , przecież to nie V8 różnica mas niemoże być duża
No i kurwa nastepne 700 wpisów bedzie na temat:"czy zawias wytrzyma silnik poldka czy nie"
A tak juz było pięknie...w pizdu....wypisuje się z tego tematu bo od czytania tych dywagacji to mi ostatnia szara komórka czaszke rozpierdoli...żegnajcie(w tym temacie)
majster już kilka razy to obiecywałeś i dalej tu piszesz , niema obowiązku

Re: trajka OIL

: 30 maja 2011, 14:27
autor: wisnia
Oil, ja mam bardzo ładny, lekki silnik poj. 1200 połączony ze skrzynią od E30. Pomyśl nad taką koncepcją......

Re: trajka OIL

: 30 maja 2011, 16:42
autor: El Kopyto
zapororosca niechce o nie nie nie

Re: trajka OIL

: 30 maja 2011, 16:54
autor: El Kopyto
bobber pisze:
Oil pisze:dlatego ten zestaw biore znam ten silnik itp pozatym zawias klr600 nie wytrzyma silnika poldka
co??????????????? jak wytrzyma cc 900 to i poldka uniesie , przecież to nie V8 różnica mas niemoże być duża
to jak tak mowicie to pozostawie wybur losowi jaki dostane taki bedzie tzn albo cc albo poldek wkazdym badzc razie maja byc to wersie gaznikowe