Strona 32 z 74
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 19:51
autor: yunkers
a ja powtórzę, że urody mu też nie brakuje
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:10
autor: patryks83
A ja się zastanawiam kiedy wrócimy do punktu wyjścia... czyli silnik maluszka, o ile nie wybuchnie...
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:14
autor: El Kopyto
ja biore tez pod uwage ze nogi mam bezwladne
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:16
autor: Sulkyrider
Oil pisze:ja biore tez pod uwage ze nogi mam bezwladne
A jaki to ma związek z kombinacjami z silnikiem?
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:20
autor: bobber
ja jeszcze wruce do problemu różnicy mocy w tych silnikach ,założysz silnik 900 i na początku fajnie , luxus i szależstwo ale po czasie zaczyna brakować mocy i sie żałuje, z tej oto przyczyny buduje większą trajke bo maluszek fajny ale słaby wożąc sie w grupie z japońskimi motórami po bieszczadzkich serpentynach poprostu zadyszka -jesteś jeszcze przed decyzjami i wyborami takze pomyś zeby nieżałować a pozatym z poldkowymi silnikami wiele trajków niema
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:21
autor: Czarek-trike
OIL weź na allegro znajdź jakąś przeróbę z WSKi , kurwa zrobisz sobie biegi w łapie, rozruch za pomocą Kółka Korbeckiego i będziesz śmigał , albo poszukaj junaka B20.
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:24
autor: Iron Maiden
a najlepiej wez komus zlec wykonanie traji pod ciebie ...
taniej cie to wyjdzie i lepiej,bo jak narazie to tylko przeplacasz...
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:25
autor: El Kopyto
przezucanie nogi przez silnik np dlugosc od kierownicy altomatycznie musi byc dlusza a tego chce uniknac pozatym juz raz sie posluchalem i zawias od jawy mam zbedny bo kupilem od klr600 trzeci raz nie bede kupowal ma byc krótka wąska i nie dużo palic dla mnie spalanie o 3 litry mniejsze jest wazne jak będzie mnie stac na zbędny wydatek na paliwo to zamotuje v12 o jaguara.Więc jak ktos moze pomóc w zdobyciu tej blaszki od silnika poldka to z gory dzienkuje
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:26
autor: El Kopyto
bobber pisze:ja jeszcze wruce do problemu różnicy mocy w tych silnikach ,założysz silnik 900 i na początku fajnie , luxus i szależstwo ale po czasie zaczyna brakować mocy i sie żałuje, z tej oto przyczyny buduje większą trajke bo maluszek fajny ale słaby wożąc sie w grupie z japońskimi motórami po bieszczadzkich serpentynach poprostu zadyszka -jesteś jeszcze przed decyzjami i wyborami takze pomyś zeby nieżałować a pozatym z poldkowymi silnikami wiele trajków niema
silnik cc 900 znam bo milem wiele lat takiego i mocy mi nigdy nie braklo a zdazaly sie dlugie trasy
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:30
autor: Iron Maiden
te forum to kopalnia wiedzy,jak bys dobrze z niej umial kozystac to juz bys smigal taka trajencja ze glowa czeszczy...
a ty wiecznie wszystko ciagniesz pod gorke...
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:32
autor: winda
no dobra.masz już koncepcję.tak sobie wymysliłeś i tak ma być bo to twoja trajka.
od dłuzszego czasu chłopak trzyma sie tego silnika 900 więc niech tak bedzie.juz mu nie mieszajmy w glowie
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:32
autor: El Kopyto
mialem tego nie mowic ale wlasnie musialem dac1500 na wozek wienc wszystko ekonomicznie biore a dwa wole robic na tym co znam i do czego mam zaufanie trzy skrzynia poldka byla projektowana pod silnik 1300 ktory mial moc podobna do cc900 wienc ruznica znikoma bedzie
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:43
autor: bobber
ale spoko to może być cc900 na przodzie taka mnejsza wersja trajki Wiktora czy Roba taki skradacz
według mnie moze sie to udać a i zawias bedzie końkretny na przedzie
plan i zalążek już jest trzeba sie panie zewrzeć zaprzeć i kurwa to wykonać
a jeszcze odnośnie do zmieniających sie planów i końcepcji Oliego,ja wsumie odgórnie planujący wszystko jestem ale przedni zawias już 2 razy przerobiłem i wkońcu zrobiłem trzeci nowy hahaha a zmiane birgów to już 4 bede miał ,ale rame to już przystosowałem pod silnik 1.6 16v 103KM hociaż wyszedłem od 1,1 z una hahahahaha
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:52
autor: Sulkyrider
Oil, znowu sie odezwe, bo ty działasz tylko jak sie na Ciebie tupnie. Jak dostajesz konkretny zjeb, to zaczynasz gadac z sensem przez kilka dni.
Wiec dostajesz kolejne ultimatum:
Ustaliles jakis zarys trajki i jakos tam sobie uzasadniles swoj wybor.
Ale jak kurwa znowu uslysze o zmianie koncepcji, to bedzie to twoj ostatni post na tym forum, ktory z reszta wyleci z 400 innymi zanim ktokolwiek go przeczyta i sie skonczy twoja burzliwa kariera na tym forum.
Na szrocie pytales o te blache?
Bo zaraz ta blacha stanie sie tak sama slawna jak kolo od gilery.
Moze popytaj np. na allegro i otomoto tych, co handluja klamotami od trapeza. Napisz do kazdego z nich, na pewno ktos sie odezwie. Na forum bedzie ciezko, bo prawie nikt nie buduje na poldku wiec takich klamotow nie posiada.
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 20:56
autor: Iron Maiden
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:01
autor: dark
O ile sobie przypominam to jak pracowałem na warsztacie w polmozbycie to te blachy wypiepszalismy przy okazji wyjmowania skrzyni biegów bo był problem z wkładaniem skrzyni

Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:07
autor: krobia
dark pisze:O ile sobie przypominam to jak pracowałem na warsztacie w polmozbycie to te blachy wypiepszalismy przy okazji wyjmowania skrzyni biegów bo był problem z wkładaniem skrzyni

No tak,ale tam zapewne nie robiliście żadnych krzyżówek ani OLEJOpodobnych hybryd

Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:13
autor: Iron Maiden
to sie zgodze ze ta blacha przeszkadzala ale jak sie uczylem to jeszcze mnie siegla ta epoka ale z roku na rok przemijala i jak to sie teraz stalo prawie zniknela,ale jak wkladalismy skrzynie to musiala byc bo majster mowil "jak jest tak zrobione przez fabryke to tak musi byc ..." a nas krew zalewala bo zawse spadala...
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:15
autor: dark
Iron Maiden pisze:to sie zgodze ze ta blacha przeszkadzala ale jak sie uczylem to jeszcze mnie siegla ta epoka ale z roku na rok przemijala i jak to sie teraz stalo prawie zniknela,ale jak wkladalismy skrzynie to musiala byc bo majster mowil "jak jest tak zrobione przez fabryke to tak musi byc ..." a nas krew zalewala bo zawse spadala...
O,o,o, to właśnie chodziło

Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:19
autor: mały
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:27
autor: Iron Maiden
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:30
autor: woks11
Blaszka przykręcona na 3 lub (nie pamiętam może 4) śrubki m6 ,kurewsko krótkie i z wielką niemożliwością włożenia palców ,aby ją wkręcić ,dlatego miała tendencje do podążania za grawitacją, zabezpieczała sprzęgło przed kurzem i błotem .a zresztą to i tak chuja dawało bo leciało z jednej hipolem ,a z drugiej selektolem i na zakończenie wytłumaczcie temu Panu że to tylko osłona i nie trzyma ,ani rozrusznika ani ...gażnika

Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:32
autor: mały
Nie odpowiem na to pytanie bo już tu nie czytam.
Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:33
autor: Sulkyrider
W tym temacie można pisac o Małym wszystko co sie chce, bo on tego nie czyta

Re: trajka OIL
: 26 maja 2011, 22:34
autor: Iron Maiden
mały pisze:
Nie odpowiem na to pytanie bo już tu nie czytam.
a jednak odpowiedziales czyli napisales,ale nie na moje pytanie dlaczego ???????
