Re: Trajka Irka (Yesvs666)
: 25 lip 2018, 17:35
..........
Berlingo? A w czym one są bardziejsze od VW? Sprężyny to i na VW da się zapodać jak widzę. A od jakiegoś Moto ktoś stosował?seta pisze:Najtańsza opcja, amorki od Berlingo na to nadziać jakość sprężyny i ogień
Myślałem bardziej o amorach z motura, że sprężynami, bo jakoś tak miękka jest i już prawie siedzi, a to dopiero początek budowy. Mam podejrzenia że może być źle na wieloklinach poskładany zawias, bo wszystkie gumy były założone nówka przez poprzedniego właściciela. Te Berlingo są krótsze od VW?seta pisze:Z berlingo mają idealną twardość pod traje i są tanie. Ja mialem z tico i były zbyt miekkie po zmianie jest zajebiście. Sęku nie pamiętam od czego miał wcześniej ale po zmianie na berlingo jest zadowolony z tłumienia.
Trochę inna opcja to amortyzatory z regulacją tłumienia ale drogie są i warto dobrze przemyśleć czy warto inwestować...
Tak też miałem zrobić, ale tak sobie pomyślałem że innymi amorami że sprężynami ograniczę skok zawieszenia+ utwardzę je za jednym zamachem. Podkręcenie na wałkach+ inny amorek, lub jakiś ogranicznik da podobny efekt, z tym, że jak założę amory że sprężynami to będę mógł łatwo regulować twardość zawieszenia wg potrzeb- stąd moja skłonność w kierunku tego rozwiązania. Tradycyjnej drogi nie skreślam, ale rozwiązanie z amorkiem z regulowaną sprężyną kusi...winda pisze:a nie możesz jej na drążkach podkręcić? czyli szable przełożyć na inne ząbki
Amorki od Berlingo czy Partnera mają fajne tłumienie. Niestety drążki skrętne garbowe są zbyt mało sztywne przy ciężkim silniku i trzeba to czymś poprawić. Ja na amorki mam zapięte sprężyny od amortyzatorów do ruskich motórów.Yesvs666 pisze:Walczę z tylnym zawieszeniem, to garbate strasznie miękkie, i trochę poziomu nie trzyma (zła regulacja, zużycie), widziałem w kilku trajkach zwłaszcza po swapie, że założone są amorki że sprężynami. Macie jakieś pomysły od czego takie zapisać, długość jaka?
Wartoseta pisze:Z berlingo mają idealną twardość pod traje i są tanie. Ja mialem z tico i były zbyt miekkie po zmianie jest zajebiście. Sęku nie pamiętam od czego miał wcześniej ale po zmianie na berlingo jest zadowolony z tłumienia.
Trochę inna opcja to amortyzatory z regulacją tłumienia ale drogie są i warto dobrze przemyśleć czy warto inwestować...
Gazowe- to ma sens, będą trochę twardsze. Spróbuję jakoś wyregulować zawiechę na wielowypustach+ gazowe i powinno być ok.GREGOR pisze:Ja nie mam dodatkowych sprężyn i jest super, amortyzatory od Zafiry gazowe drugi sezon tak jeżdżę.
Ale lepsza dziura między błotnikiem a kołem, niż dziura w dupie (prócz tej, co już jest oczywiście). Błotniki już mam i nie wygląda to źle, ale muszę ograniczyć oryginalny skok zawieszenia+ lekko to utwardzić (w porównaniu do obecnego stanu) i będzie ok. Najważniejsze to wykombinować tak, żeby szczelina ze średnim obciążeniem, podczas jazdy była równa na całym łuku. Posłucham rady Gregora z tymi gazowymi, albo pójdę w regulowane, z tym, że poszukam krótszych niż oryginały, w celu ograniczenia skoku.dark pisze:na trzy dupy błotniki do ramy wielka dziura się robi ...
Od czego te błotniki są? Pięknie pasują na koła. Fajnie to będzie wyglądać.Yesvs666 pisze:Postępy powolne, ale do przodu. Kupa gratów poszła na laser i trzeba cierpliwie czekać. Dziś pogoda dała wejść do garażu i podłubać trochę, także siedzenie oblachowane- zostało zrobić podłokietniki i klapę do studni, gdzie będzie siedział aku i bezpieczniki. W łączniku pomiędzy siedzeniami przednim i tylnym planuję zapodać radyjko.
Błotniki pomimo wcześniejszych planów będą jednak montowane do wahaczy- rozwiązanie wizualnie prawidłowsze
Ciągle mam antykoncepcję podłogi dla pasażerów, ale to pewnie dlatego, że muszę iść na kolejne je..ne wesele w weekend!
Błotniki do trajki z Olx'a, są 2 rodzaje w sprzedaży, te są dłuższe, na 1/2 obwodu koła po 200 sztuka, te po 150 sztuka zakrywają 1/3 koła.Michael2304 pisze:Od czego te błotniki są? Pięknie pasują na koła. Fajnie to będzie wyglądać.Yesvs666 pisze:Postępy powolne, ale do przodu. Kupa gratów poszła na laser i trzeba cierpliwie czekać. Dziś pogoda dała wejść do garażu i podłubać trochę, także siedzenie oblachowane- zostało zrobić podłokietniki i klapę do studni, gdzie będzie siedział aku i bezpieczniki. W łączniku pomiędzy siedzeniami przednim i tylnym planuję zapodać radyjko.
Błotniki pomimo wcześniejszych planów będą jednak montowane do wahaczy- rozwiązanie wizualnie prawidłowsze
Ciągle mam antykoncepcję podłogi dla pasażerów, ale to pewnie dlatego, że muszę iść na kolejne je..ne wesele w weekend!
długo czekasz na laser?Yesvs666 pisze:.. Kupa gratów poszła na laser i trzeba cierpliwie czekać...
Szybciutko (chyba, że im się coś wysra w laserze), moja firma zamawia sporo w laserze, więc zawsze jak chcę coś prywatnie, to się znajdzie miejsce, żeby się wkleić- wszystko zależy jakie grubości tną, bo wiadomo, że dla jednej blaszki nikt formatki specjalnie kładł na stół nie będzie. Zapodaj rysunki, jak na złość w Twoją stronę teraz nikt z firmy nie jedzie, ale kurierem się wyśle i będzie gitaraaaannnd pisze:długo czekasz na laser?Yesvs666 pisze:.. Kupa gratów poszła na laser i trzeba cierpliwie czekać...
bo mam 3 małe blaszki do wycięcia, a u mnie to musze ze dwa miesiące czekać, jak se chłopaki nie zapomną i niechętnie taką drobnce biorą (a na razie nie nazbierało mi się więcej)
Mam, zrobi sięaaannnd pisze:poszło PW
https://allegro.pl/licznik-uniwersalny- ... 2115088474Yesvs666 pisze:https://www.olx.pl/oferta/nowy-uniwersa ... nMu4E.html
Ma ktoś może takie coś u siebie zamontowane, albo zna kogoś, kto ma? Zastanawiam się czy takiego nie zapodać do swojej, ale jak i czy to w ogóle działa???
podłączyłem wszystko oprócz obrotomierza - za mało czasu - szwagier był niecierpliwyYesvs666 pisze:https://www.olx.pl/oferta/nowy-uniwersa ... nMu4E.html
Ma ktoś może takie coś u siebie zamontowane, albo zna kogoś, kto ma? Zastanawiam się czy takiego nie zapodać do swojej, ale jak i czy to w ogóle działa???