Strona 4 z 8
Re: juniorv
: 08 sty 2014, 23:37
autor: koper937
300mm z przodu

Re: juniorv
: 08 sty 2014, 23:47
autor: andrzejqs
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 10:48
autor: sekuwawa
Główka wspawana źle i trzeba to wzmocnić, tył ramy pewnie wytrzyma, ale zrobiłbym to inaczej. Poniżej fotki ramy też robionej kilka dni temu.
20140106_144256.jpg
20140106_144314.jpg
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 11:35
autor: Szalony-Mateo
Patrząc na te półki to skręt będzie miała gorszy od ciężarówki. Zobacz jak niewiele miejsca jest od lagi do ramy.
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 11:43
autor: juniorv
Szalony-Mateo pisze:Patrząc na te półki to skręt będzie miała gorszy od ciężarówki. Zobacz jak niewiele miejsca jest od lagi do ramy.
Zgadzam się i rury od ramy będę chciał podciąć i wspawać wzmocnienia aby zmniejszyć promień zawracania.
Najważniejsze co chciałem uzyskać to aby można było ramę oddzielić od silnika i wózka zawieszenia. Rama skręcana z wózkami.
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 12:45
autor: juniorv
sekuwawa pisze:Główka wspawana źle i trzeba to wzmocnić, tył ramy pewnie wytrzyma, ale zrobiłbym to inaczej. Poniżej fotki ramy też robionej kilka dni temu.
20140106_144256.jpg
20140106_144314.jpg
Jaki kąt główki? u mnie wstępnie 48-50 tak szczepiłem z ramą
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 13:08
autor: juniorv
Byłem obejrzałem przemyślałem i przedłużę ramę w miejscu główki jakieś 4 cm co powoli mi zwiększyć kąt skrętu i zmniejszyć promień zawracania. A miało być tak pięknie

Re: juniorv
: 09 sty 2014, 13:47
autor: Szalony-Mateo
Juniorv zobacz jak ramę zrobił mechanior. Tylko nie używaj kolanek hamburskich (czy jakoś tak się nazywają) bo do tego trzeba być supr spawaczem by to wytrzymało w newralgicznych miejscach. Szczególnie chodzi o mocowanie główki ramy.
Masz tu linka do jego tematu:
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f ... &start=100
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 13:51
autor: sekuwawa
Popatrz, ale proszę nie rób ramy z rury 2 cale.

Re: juniorv
: 09 sty 2014, 19:23
autor: Luksky
ciężko się będzie skręcać. Miałem podobnie przy gnojowozie, a u mnie oponka "ciut subtelniejsza"

Re: juniorv
: 09 sty 2014, 19:40
autor: Czarek-trike
juniorv pisze:300/35R18 tylko nie piszcie, że za szerokie bo ktoś ją faktycznie znajdzie w rowie i się ucieszy

300mm piękna
mi się marzy 330 przód i 345//15 tył

Re: juniorv
: 09 sty 2014, 21:58
autor: seta
Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 22:59
autor: sekuwawa
seta pisze:Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
To nowa traja mojego kumpla, uznał że zmiana biegów w trajce to słaby pomysł i kupił 2,5 V6 z omegi.
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 23:03
autor: seta
No zapowiada się ciekawie

Re: juniorv
: 09 sty 2014, 23:12
autor: juniorv
sekuwawa pisze:seta pisze:Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
To nowa traja mojego kumpla, uznał że zmiana biegów w trajce to słaby pomysł i kupił 2,5 V6 z omegi.
Masz również wyprowadzony wężyk ze skrzyni biegów. Jest to wężyk do podciśnienia czy jakieś odpowietrzenie?
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 23:13
autor: sekuwawa
Mnie nie pytaj bo to nie moje, ale jak chcesz to podeślę Ci na PW telefon do kumpla co to składa. Kupił całą omege i ją wybebeszał więc pewnie wie.
Re: juniorv
: 09 sty 2014, 23:16
autor: juniorv
sekuwawa pisze:Mnie nie pytaj bo to nie moje, ale jak chcesz to podeślę Ci na PW telefon do kumpla co to składa. Kupił całą omege i ją wybebeszał więc pewnie wie.
Super zapodaj namiar. Może ktoś inny pomoże w tym wątku
Re: juniorv
: 12 sty 2014, 15:31
autor: mechanior
To jest odpowietrzenie skrzyni, kolana hamburskie mają wystarczająco wytrzymałości w tego typu konstrukcji ale trzeba dobrze pospawać, zresztą rame czy na kolanach czy giętą i tak trzeba dobrze pospawać. co do automatu to wyjeb go puki możesz.
Re: juniorv
: 13 sty 2014, 19:56
autor: juniorv
Jakie problemy z tym automatem? Pewnie nie tylko mnie to ciekawi
Re: juniorv
: 14 sty 2014, 00:26
autor: mechanior
Ogólnie to on jest dopasowany do wagi pojazdu i dlatego chujowo chodzi , jak jeździłem swoją czułem się jakbym miał nie 180 koni ale 50. Nawet jak elektryka jest opanowana i zmienia biegi to jest upierdliwa w eksploatacji.
Re: juniorv
: 15 sty 2014, 16:47
autor: juniorv
DSC_0824.jpg
Wywaliłem górne rury i wstawiłem nowe dłuższe i co o tym sądzicie ?
Re: juniorv
: 15 sty 2014, 20:32
autor: sekuwawa
mechanior pisze:Ogólnie to on jest dopasowany do wagi pojazdu i dlatego chujowo chodzi , jak jeździłem swoją czułem się jakbym miał nie 180 koni ale 50. Nawet jak elektryka jest opanowana i zmienia biegi to jest upierdliwa w eksploatacji.
Jeździliśmy Omegą w automacie i jakoś nie odczułem, że te automaty źle chodzą i czułem te 180KM. Masa pojazdu nie ma wiele do rzeczy bo to jest kwestia sterowania i elektroniki. Podejrzewam że wszystko jest kwestią tego że najczęściej dawcami są pojazdy kupowane najtaniej i mocno wyeksploatowane. Można jak Wiktor wrzucić dyfer od diesla co powinno poprawić osiągi.
Re: juniorv
: 15 sty 2014, 21:24
autor: andrzejqs
juniorv pisze:DSC_0824.jpg
Wywaliłem górne rury i wstawiłem nowe dłuższe i co o tym sądzicie ?
ok nawet wygląd się poprawił
Re: juniorv
: 15 sty 2014, 23:56
autor: mechanior
Własnie masa i elektronika ma najwięcej do rzeczy, ale widze ze na automacie z omy każdy chyba musi się przejechać , taki widać urok.
Re: juniorv
: 28 sty 2014, 14:21
autor: juniorv
Mam pytanie:
Czy masę DMC w dowodzie wydanym przed 22.czerwca 2013 jest zapisem który można zmienić (zmiany konstrukcyjne itp.) dodam, że dowód dotyczy motocykl sam